Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-003585-a
Id Tender 517af24b0e1b467d970f5a940d3a4d20
План UA-P-2025-05-26-004061-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 11:18
Остання зміна 18.06.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 321 314 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 203 213.14 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 11:16 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 11:16
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 11:16
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 05.06.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 11:24
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 11:24
до 18.06.2025 10:55
Період уточнень
з 26.05.2025 11:16 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 11:16 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 11:24
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 11:24
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
120 321 314 грн.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Назва предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1203213,14
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Код ДК 021:2015
63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
120 303 151.04 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Парадюк
Електронна пошта
Телефон
+380673270399
Замовник
ЄДРПОУ
43502576
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
43021
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
вул.Винниченка, будинок 63
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Період вимог/скарг з 05.06.2025 11:24 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 11:24
Довідка НАЗК
05.06.2025 11:24
Повідомлення про рішення
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 28 вказано міні-навантажувач BOBCAT S770 навісне обладнання піскорозкидач, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 20 вказано машина маркірувальна GRACO LINELAZER3900, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 21 вказано мотокоса ALPINA TYRE D3zD, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 27 вказано міні-навантажувач BOBCAT S750 навісне обладнання піскорозкидач, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку) У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до інформації про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 02.06.2025 № Р-103 зазначено недостатню кількість операторів машин та механізмів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку); Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) у кількості достатньої для виконання робіт, операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо з підтверджуючими документами (свідоцтвами) про право власності, взяття на облік; Уточнену інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) з підтверджуючими документами
Створено
04.06.2025 11:18
Надати до
05.06.2025 11:18
Договір
UA-2025-05-26-003585-a-b1
Підписаний і діє
Номер
09-е/05-07/25
120 303 151.04 грн.
100 252 625.87 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
30.04.2027
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 квітня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43502576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "РОУДІЗ"
Повна назва
ПП "РОУДІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31964715

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-11-000001
Дата створення проекту
11.06.2025 10:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.06.2025 15:38
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 17:39
Дата завершення усунення порушень
15.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2025 НАКАЗ№ 27-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 10.06.2025 № 27-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-26-003585-a 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
11.06.2025 15:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 № 42/25 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція єдиного учасника-переможця ПП «Роудіз»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05 червня 2025 у тендерній пропозиції ПП «Роудіз» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 05.06.2025 № 50/25; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025; договір про закупівлю послуг від 18.06.2025 № 09-е/05-07/25, укладений з ПП «Роудіз» на суму 120 303 151,04 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 16.06.2025 та 18.06.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.06.2025 та від 16.06.2025. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, встановлено, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених нормами пункту 19 Особливостей. Отже, пунктом 19 Особливостей встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цим пунктом Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерство інфраструктури України від 07.10.2022 №753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі –Методика) передбачено, що договірна ціна – вартість дорожніх робіт та послуг, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та визначена у договорі у вигляді кошторису, який використовується під час проведення взаєморозрахунків. Згідно із пунктом 3.20 Методики під час визначення кошторисної вартості дорожніх робіт та послуг загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Методики. Так, пунктами 4.38 та 4.39 розділу IV Методики визначено, що кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості матеріальних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються зважаючи на строк здійснення дорожніх робіт і послуг, вид дорожніх робіт і послуг, структуру робіт, вартість матеріальних ресурсів та прогнозне зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником вноситься до ЗКР вартості об'єкта. Тобто, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами — це резерв коштів у складі договірної ціни послуг, який передбачає можливість перерахунку вартості дорожніх робіт і послуг та ресурсів у разі зростання цін і тарифів протягом строку реалізації проєкту. До складу коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами включають: компенсацію подорожчання матеріалів, енергоносіїв, пального; зростання вартості оплати праці через інфляцію; підвищення ставок оренди, перевезень, послуг тощо; індексацію вартості ресурсів за фактичними або прогнозними індексами. Однак, Замовником укладено договір про закупівлю послуг, який розміщено в електронній системі закупівель 18.06.2025 (файл «Договір від 18.06.2025 № 09-е_05-07_25.pdf»), де пунктом 3.3 Договору Замовником узгоджено, що: Договірна ціна (Додаток 1, Додаток 1а) є твердою за укрупненими показниками вартості і може уточнюватись в межах ціни Договору у випадках, зокрема: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Водночас, Замовником у пункті 11.6. Договору визначено перелік істотних умов договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, де відсутня умова зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку. При цьому, умовами пункту 3.4 Договору Сторонами узгоджено компенсацію додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 10 571 714,00 без ПДВ. На запит Управління від 16.06.2025 щодо наявності в проєкті договору про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км, умови зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, Замовником в електронній системі закупівель надано пояснення, що у розділі «Договірна ціна» договору передбачено можливість уточнення вартості окремих складових елементів послуги (матеріальних ресурсів) у межах загальної твердої договірної ціни. Це зроблено з дотриманням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей, який не містить обмеження щодо форми ціни – твердої чи за твердої укрупненими показниками. Отож, в подальшому Сторонами укладено Договір про закупівлю послуг, який також містить умову зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, що суперечить нормам пункту 19 Особливостей, так як Замовник здійснив закупівлю послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, а не закупівлю товару. Таким чином, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір про закупівлю послуг від 18.06.2025 № 09-е/05-07/25 з суперечностями між пунктами 3.3 та 11.6 Договору, чим недотримано положення Методики в частині зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку при узгодженій Сторонами компенсації додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 10 571 714,00 без ПДВ та порушено вимоги абзацу першого частини першої статті 41 Закону з урахуванням Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого частини першої статті 41 Закону з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність до вимог нормативно-правових актів умов договору про закупівлю послуг від 18.06.2025 № 09-е/05-07/25, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 17:39
Документи висновку
30.06.2025 17:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-003585-a) щодо встановленого Державною аудиторською службою України порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час укладено додаткову угоду до договору від 18.06.2025 № 09-е/05-07/25 щодо виключення з вказаного договору підпункту 2 пункту 3.3 розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» (сканкопія додається). Крім того, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації.
Дата публікації
07.07.2025 13:47
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.07.2025 15:25
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.07.2025 15:26
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-003585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 10:02
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 10:03
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-003585-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію. Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» передбачені проектно-кошторисною документацією. Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км». На підставі зазначених вище документів наказом від 21.05.2025 № 26-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км (сканкопія додається). Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до наказу Начальника Волинської ОВА від 12.05.2025 р. № 100 про внесення змін у додатки до наказу начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2024 року № 322 «Про обласний бюджет на 2025 рік» та до показників обласного бюджету на 2025 за рахунок субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах. Додатки: 1. Сканкопія наказу ДП «СМАД у Волинській області» від 21.05.2025 № 26-од про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання. 2. Сканкопія наказу начальника Волинської ОВА від 12.05.2025 р. № 100
Рішеня
16.06.2025 08:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-003585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених нормами пункту 19 Особливостей. Отже, пунктом 19 Особливостей встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цим пунктом Особливостей. Крім того, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тобто, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації. Пунктом 3.3 проєкту договору (Додаток 3 тендерної документації файл «Додаток № 3 ПРОЄКТ Договору 2025.docx»), Замовником затверджено, що: Договірна ціна (Додаток 1, Додаток 1а) є твердою за укрупненими показниками вартості і може уточнюватись в межах ціни Договору у випадках, зокрема: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Водночас, Замовником у пункті 11.6. проєкту договору визначено перелік істотних умов договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, де відсутня умова зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку. Замовнику надати пояснення: чому при закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км Замовником розроблено та затверджено Додаток 3 тендерної документації Проєкт договору з умовою зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.06.2025 11:26
Орган перевірки
20.06.2025 00:00
Документи повідомлення
16.06.2025 11:27
-
Відповідь
Відповідь на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області щодо надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-26-003585-a
У межах надання пояснень відповідно до запиту, повідомляємо наступне. У проєкті договору (Додаток 3 до тендерної документації) у розділі 3 «Договірна ціна» передбачено можливість уточнення ціни за одиницю товару (робіт, послуг) у межах загальної суми договору в разі документально підтвердженого коливання ціни такого товару на ринку. Дана умова внесена до проєкту договору з урахуванням підпункту 2 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, в редакції, чинній на момент оголошення процедури закупівлі. Зазначена умова відображає імперативну норму, встановлену законодавством, і прямо передбачена для застосування у договорах про закупівлю, що укладаються відповідно до пунктів 10 і 13 Особливостей. Водночас пункт 11.6 проєкту договору визначає вичерпний перелік істотних умов договору, які не можуть змінюватися, однак не має на меті скасувати або обмежити право сторін на внесення змін, передбачених самими Особливостями, включаючи підпункт 2 пункту 19. Таким чином, положення розділу договору «Договірна ціна» не суперечить пункту 11.6, а є його доповненням у частині, дозволеній законодавством, і не порушує вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, зміст розділу «Договірна ціна» стосується безпосередньо ціни договору та порядку її застосування та уточнення. На цій підставі порядок внесення змін до складу договірної ціни логічно передбачено саме у згаданому розділі (у разі необхідності його застосування). Метою включення відповідної умови було забезпечення правової визначеності та недопущення будь-якого тлумачення умов договору всупереч пункту 19 Особливостей. Замовник залишає за собою право застосовувати цю умову виключно у випадках, передбачених чинним законодавством, без зміни загальної вартості договору. Зазначаємо також, що відповідно до умов проєкту договору, договірна ціна є твердою та визначена за укрупненими показниками вартості. Разом із тим, у межах цих укрупнених показників враховані матеріальні ресурси, вартість яких може уточнюватись. У зв’язку з цим у розділі «Договірна ціна» договору передбачено можливість уточнення вартості окремих складових елементів послуги (матеріальних ресурсів) у межах загальної твердої договірної ціни. Це зроблено з дотриманням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей, який не містить обмеження щодо форми ціни – твердої чи за твердої укрупненими показниками. Таким чином, у проєкті договору передбачено не зміну ціни договору як такої, а лише можливість уточнення ціни окремих складових послуги в межах укрупнених показників та загальної суми договору, з метою дотримання економічного балансу сторін у випадку значних коливань ринку
Рішеня
18.06.2025 10:57
Замовник
Документи повідомлення
18.06.2025 10:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності