Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-003585-a
Id Tender 517af24b0e1b467d970f5a940d3a4d20
План UA-P-2025-05-26-004061-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 11:18
Остання зміна 06.06.2025 09:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 321 314 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 203 213.14 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 11:16 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 11:16
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 11:16
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 05.06.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 11:24
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 11:24
-
Період уточнень
з 26.05.2025 11:16 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 11:16 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 11:24
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 11:24
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
120 321 314 грн.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Назва предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1203213,14
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Код ДК 021:2015
63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
120 303 151.04 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Парадюк
Електронна пошта
Телефон
+380673270399
Замовник
ЄДРПОУ
43502576
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
43021
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
вул.Винниченка, будинок 63
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Період вимог/скарг з 05.06.2025 11:24 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 11:24
Довідка НАЗК
05.06.2025 11:24
Повідомлення про рішення
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 28 вказано міні-навантажувач BOBCAT S770 навісне обладнання піскорозкидач, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 20 вказано машина маркірувальна GRACO LINELAZER3900, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 21 вказано мотокоса ALPINA TYRE D3zD, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 02.06.2025 №1-P в п. 27 вказано міні-навантажувач BOBCAT S750 навісне обладнання піскорозкидач, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку) У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до інформації про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 02.06.2025 № Р-103 зазначено недостатню кількість операторів машин та механізмів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку); Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) у кількості достатньої для виконання робіт, операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо з підтверджуючими документами (свідоцтвами) про право власності, взяття на облік; Уточнену інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) з підтверджуючими документами
Створено
04.06.2025 11:18
Надати до
05.06.2025 11:18
Договір
UA-2025-05-26-003585-a-b1
Очікує підписання
120 303 151.04 грн.
120 303 151.04 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 квітня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43502576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "РОУДІЗ"
Повна назва
ПП "РОУДІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31964715

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-11-000001
Дата створення проекту
11.06.2025 10:18
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.06.2025 15:38
Дата завершення моніторингу
03.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2025 НАКАЗ№ 27-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 10.06.2025 № 27-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-26-003585-a 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
11.06.2025 15:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-003585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 10:02
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 10:03
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
120 321 314 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності