Показати схожі тендери

Закупівля Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія») від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-002924-a
Id Tender 877385dc85d44bc28ef4222507d85e3c
План UA-P-2025-05-26-003791-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.05.2025 11:02
Остання зміна 19.06.2025 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 386 870 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 935 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 11:01 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 11:01
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 11:01
до 02.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 14:10
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 12:18
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 26.05.2025 11:01 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 11:01 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 14:10
Основні параметри
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 386 870 грн.
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Назва предмета закупівлі
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Очікувана вартість
8 386 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41935,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 13:47
Закінчення аукціону
05.06.2025 14:10
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 206 (штуки)
Сонячна панель
Опис предмета закупівлі
Сонячна панель
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
206
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Система накопичення електроенергії
Опис предмета закупівлі
Система накопичення електроенергії
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Пристрій обліку електроенергії, 3-фазний
Опис предмета закупівлі
Пристрій обліку електроенергії, 3-фазний
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект кріплень на 206 сонячних панелей
Опис предмета закупівлі
Комплект кріплень на 206 сонячних панелей
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №5 2 (комплект)
Система захисту DC/AC
Опис предмета закупівлі
Система захисту DC/AC
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №6 1 (комплект)
Комплект кабелів та витратних матеріалів
Опис предмета закупівлі
Комплект кабелів та витратних матеріалів
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"
Пропозиція:
7 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСОЛАР"
Пропозиція:
7 865 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 13:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 11:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руденко Олена Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380674922937
Замовник
ЄДРПОУ
02005036
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "UMAN CENTRAL CITY HOSPITAL" OF UMAN CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "UMAN CENTRAL CITY HOSPITAL" OF UMAN CITY COUNCIL
Поштовий індекс
20300
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Умань
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50
Кваліфікація
Лот № 1 Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 12:18 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:10 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є однією із підстав для відхилення тендерних пропозицій, які передбачено пунктом 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:49
Повідомлення про рішення
05.06.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:18 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учаснику необхідно дозавантажити оновлену Тендерну пропозицію, сформовану по результатам аукціону. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, передбачено надання Учасником підписаного уповноваженою особою Проєкт договору про закупівлю згідно Додатку № 7. Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно дозавантажити підписаний проект договору Відповідно до Додатку 5, на підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів), необхідно завантажити відгук(и) про виконання договору(ів). При цьому відгук має бути складений на бланку (за наявності) контрагента аналогічного договору, завірений підписом уповноваженої особи контрагента; містити вихідний номер і дату; та ідентифікатор цієї закупівлі (якщо її було здійснено через електронну систему публічних закупівель Prozorro); інформацію про назву предмету, номер, дату і суму договору, та суму фактичної оплати. Завантажені листи-відгуки містять необхідну інформацію не у повному об’ємі Відповідно до Додатку 5, Учаснику необхідно привести у відповідність до Форми 2 Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Відповідно до Додатку 5, для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учаснику необхідно надати: копії документів, що підтверджують наявність правовідносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу) або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові договори/угоди. Учасником завантажено інформацію щодо всіх працівників, вказаних у Довідці, окрім працівників Кошмак В.В. та Степаненко О.Т. Відповідно до Додатку 5, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не містить будь-які посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, будь-який запропонований товар (робота або послуга) вважається еквівалентом. Учаснику необхідно дозавантажити таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо розширених технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником Відповідно до Додатку 5, для підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції складі пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учаснику необхідно дозавантажити довідку про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Відповідно до Додатку 5, Учаснику необхідно дозавантажити у складі тендерної пропозиції інформацію щодо залучення чи незалучення субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до Додатку 5, Учаснику необхідно дозавантажити у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо зобов’язань дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», Законом України «Про управління відходами». Невідповідності виявлено щодо: ДОДАТОК № 1. РОЗДІЛ 1. ВИМОГИ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДОМОСТІ, ЯКІ МАЄ МІСТИТИ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗГІДНО СТАТТІ 22 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ. ДОДАТОК 5. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Створено
17.06.2025 13:10
Надати до
18.06.2025 13:10
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 386 870 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380674922937
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 386 870 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380674922937
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності