Показати схожі тендери

Закупівля Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування) від Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-002555-a
Id Tender 54191bbcb44b4b69a98dfd4b9641831d
План UA-P-2025-05-07-009784-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 10:47
Остання зміна 23.06.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 585 904.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
250 000 грн. (0,98 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 10:47 до 10.06.2025 10:49
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 10:47
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 10:47
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 10:49
до 12.06.2025 14:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 14:53
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 14:53
до 23.06.2025 15:25
Період уточнень
з 26.05.2025 10:47 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 10:47 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 10:49 до 12.06.2025 14:53
Період кваліфікації
з 10.06.2025 10:49 до 12.06.2025 14:53
Основні параметри
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 585 904.6 грн.
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Назва предмета закупівлі
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Очікувана вартість
25 585 904.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
250000,0
0,98 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
127 900
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Дата постачання по
31.08.2025 10:49
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС"
Пропозиція:
25 325 325 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 10:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філатова Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lisnevskyi Roman Sergeevich
Електронна пошта
Телефон
+380442850862
Факс
+380442850862
Замовник
ЄДРПОУ
05445267
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise “Construction Directorate of Road and Transport Buildings of Kyiv City”
Повна назва
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise “Construction Directorate of Road and Transport Buildings of Kyiv City”
Поштовий індекс
01014
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто
Адреса
вулиця Петра Болбочана, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:53 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 10:49 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:53
Довідка НАЗК
12.06.2025 14:53
Повідомлення про рішення
12.06.2025 14:50
-
10.06.2025 10:49
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-26-002555-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23/06-25
25 325 325 грн.
21 104 437.5 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Номенклатура
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Повна назва
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05445267

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32308729

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.06.2025 15:25
Повідомлення про договір
23.06.2025 15:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-26-000004
Дата створення проекту
26.06.2025 14:21
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.06.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
15.07.2025 16:54
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-26-002555-a 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
26.06.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 № 1; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРТРАНС»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.06.2025 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025; договір від 23.06.2025 № 23/06-25, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРТРАНС» на суму 25 325 325,00 грн, пояснення Замовника, надані 30.06.2025 та 09.07.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 27.06.2025 та від 09.07.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
15.07.2025 16:54
Документи висновку
15.07.2025 16:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-002555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.06.2025 14:26
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 14:27
-
Відповідь
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне: Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.11.2003 № 2165 «Про відновлення робіт із будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві для руху метрополітену та автотранспорту» КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» визначено замовником будівництва об’єкту «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (далі – Об’єкт). У зв’язку з відкриттям 1 грудня 2024 року дорожнього руху по Подільському мостовому переходу через річку Дніпро зі з’їздом на вулицю Петра Вершигори в напрямку проспекту Романа Шухевича (Протокол Ради оборони міста Києва від 27.11.2024 № 7), враховуючи Протоколи засідань науково-технічної ради Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.05.2023 № 37 та від 04.07.2024 № 66, протокол засідання постійно діючої робочої групи «Київська майстерня місті» від 25.02.2025 № 13, доповнення № 1 до завдання на проектування від 18.12.2024, технічні умови АТ «Українська залізниця» від 24.01.2024 №24/2 та ПрАТ «АТ«Київводоканал» від 08.11.2023 № 16550 та беручи до уваги, що у 2025 році планується відкриття руху транспорту Подільським мостовим переходом (ІІІ етап), верховою та низовою стороною Подільського мостового переходу на ділянці від вул. Верхній - Нижній Вал до вул. Центральна Садова, від вул. Центральна Садова до вул. Петра Вершигори з подальшим рухом до вул. Оноре де Бальзака та у зворотному напрямку зі з’їздом на вул. Набережно-Рибальську виникла необхідність у виконані додаткових робіт, а саме: - тимчасова дорога для будівництва тунелю; - вул. Садова 200; - тимчасове положення ІІ етап автомобільного руху від вул. Центральної Садової до вул. Петра Вершигори; - зміни в тунелі під залізничними коліями; - шумозахисні екрани; - підпірні стінки; - пандуси вздовж залізниці в бік станції Троєщина та з залізничних платформ до зупиночного комплексу міського транспорту; - розворотне кільце по вул. Петра Вершигори; - залізниця; - ліфтові шахти та сходи; - захист водоводів; - зупиночний комплекс міського транспорту; - трамвайна платформа, пандуси і сходи; - 9-й пусковий комплекс: - електрика; - дорожні роботи; - трамвай; - захист водоводів; - підпірні стінки; - геологія; - геодезія; - організація дорожнього руху 3 етап; - СВСіУ для будівництва додаткових споруд відповідно до потреб будівництва. Враховуючи вищевикладене, а також з метою недопущення затримки будівництва Об’єкту, який є соціально, економічно та стратегічно важливим об’єктом для міста Києва, виникла необхідність у розробці робочої документації на додаткові роботи по ІІ черзі. Орієнтовна вартість закупівлі становить 25 585 904 грн. 60 коп. (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот чотири грн. 60 коп.) з ПДВ (вартість визначена згідно листа проектної організації ТОВ «Дортранс» від 14.03.2025 № 02-14/03/2025-ДТ. Лист та розрахунок додається). Додатки: 1. Технічне завдання на _4_ арк.; 2. Копія листа ТОВ «Дортранс» від 14.03.2025 № 02-14/03/2025-ДТ (з додатками) на _96_ арк..
Рішеня
30.06.2025 14:32
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-002555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*. Замовником в електронній системі закупівель 23.06.2025 розміщено Договір про закупівлю робіт від 23.06.2025 № 23/06-25 (файл: «Договір») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату. Замовнику надати пояснення: чому ним не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 11:01
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 11:02
-
Відповідь
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» щодо процедури закупівлі «відкриті торги» за предметом закупівлі «Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-26-002555-a, повідомляє наступне: Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Враховуючи вище викладене, відкриті торги за предметом закупівлі «Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» ІІ черга. Додаткові роботи (Робоча документація) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)» стосуються закупівлі проектних та вишукувальних робіт а не послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва, та, відповідно, договір про закупівлю та всі додатки до нього не оприлюднюються в машинозчитувальному форматі.
Рішеня
09.07.2025 14:50
Замовник
Документи повідомлення
09.07.2025 14:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 585 904.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 10:49
Замовник:
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Контактний телефон:
+380442850862
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 585 904.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 10:49
Замовник:
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Контактний телефон:
+380442850862
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності