Показати схожі тендери

Закупівля Робочий одяг від Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-001776-a
Id Tender 8709822a47b6433a8171d7e8d395db7d
План UA-P-2025-05-26-001790-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 10:22
Остання зміна 14.06.2025 09:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 382 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 912.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 10:21 до 03.06.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 10:21
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 10:21
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:52
до 13.06.2025 14:26
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 11:31
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:26
-
Період уточнень
з 26.05.2025 10:21 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 10:21 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:52 до 13.06.2025 14:26
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:52 до 13.06.2025 14:26
Основні параметри
Робочий одяг
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 382 500 грн.
Робочий одяг
Назва предмета закупівлі
Робочий одяг
Очікувана вартість
1 382 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6912,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
41 475
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 12:23
Закінчення аукціону
04.06.2025 12:52
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 355 (штуки)
Костюм робочий (куртка з логотипом, штани)
Опис предмета закупівлі
Костюм робочий (куртка з логотипом, штани)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
355
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №2 17 (штуки)
Костюм для зварювальника (куртка, штани)
Опис предмета закупівлі
Костюм для зварювальника (куртка, штани)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №3 6 (штуки)
Костюм охорона (куртка, штани)
Опис предмета закупівлі
Костюм охорона (куртка, штани)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №4 6 (штуки)
Халат бавовняний (жіночий)
Опис предмета закупівлі
Халат бавовняний (жіночий)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №5 60 (штуки)
Футболки (чоловічі)
Опис предмета закупівлі
Футболки (чоловічі)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №6 95 (штуки)
Плащ з капором прогумований (чоловічий, жіночий)
Опис предмета закупівлі
Плащ з капором прогумований (чоловічий, жіночий)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №7 10 (штуки)
Фартух з нагрудником (чоловічий, жіночий)
Опис предмета закупівлі
Фартух з нагрудником (чоловічий, жіночий)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №8 10 (штуки)
Фартух з нагрудником прогумований (чоловічий, жіночий)
Опис предмета закупівлі
Фартух з нагрудником прогумований (чоловічий, жіночий)
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №9 317 (штуки)
Куртка робоча утеплена з логотипом підприємства
Опис предмета закупівлі
Куртка робоча утеплена з логотипом підприємства
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
317
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Позиція : №10 125 (штуки)
Штани утеплені
Опис предмета закупівлі
Штани утеплені
Код ДК 021:2015
18113000-4 - Виробничий одяг
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи, 130-А
Дата постачання по
31.12.2025 10:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються після підписання Сторонами видаткової накладної у строк, що не перевищує 120 (сто двадцять) робочих днів з дати поставки товару належної якості. Покупець має право перерахувати Постачальнику попередню оплату. Здійснення попередньої оплати є правом Покупця, а не його обов’язком. Покупець вправі відмовитися від перерахування попередньої оплати Постачальнику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такої оплати.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТЕМ"
Пропозиція:
750 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЛІДЕР"
Пропозиція:
794 124 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА"
Пропозиція:
749 975.46 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мамон Катерина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380536758731
Замовник
ЄДРПОУ
31700972
Назва (англійською мовою)
public utilities "Teploenergo"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва (англійською мовою)
public utilities "Teploenergo"
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вул. Софіївська, буд. 68
Кваліфікація
Лот № 1 Робочий одяг
Період вимог/скарг з 10.06.2025 11:31 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 12:52 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), далі — Особливості. Тендерна документація та додатки до неї містять перелік вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та документів, які має надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції. Пунктом 5.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань та/або паспорту на основну тканину, з якої виготовлений робочий одяг, а саме: костюм робочий, костюм зварювальника, костюм робочий (охорона), куртка утеплена та штани утеплені, що підтверджують якість основної тканини. Учасником зазначено, що основною тканиною, з якої виготовлений костюм робочий, є тканина арт. Nomadic Rich Cotton – 60 (виробництва: Mahavir Spinfab PVT LTD): Саржа; основною тканиною, з якої виготовлені костюм робочий (охорона), куртка утеплена та штани утеплені, є тканина арт. «2701» (виробництва: ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат»: плащова тканина з водостійким просоченням; основною тканиною, з якої виготовлений костюм зварювальника, є тканина арт. Multiguard (виробництва: Xinxiang zhuocheng special textile co. LTD): бавовна з вогнегасним просоченням. Учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорт якості на тканину арт. Nomadic Rich Cotton – 60 та паспорт якості на тканину арт. «2701» (виробництва: ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат»), що відповідає вимогам тендерної документації. Натомість на підтвердження якості основної тканини, з якої виготовлений костюм зварювальника, тканини арт. Multiguard Учасником надано сертифікат якості, що не відповідає вимогам, встановленим п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, так як замовником не було передбачено можливості надання сертифікату якості. Також, відповідно до п. 4.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати Статут або інший установчий документ. Учасником вищезазначені документи не надано. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.06.2025 11:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 10:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
04.06.2025 12:52
Надати до
06.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 12.06.2025 10:44 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 11:31 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), далі — Особливості. Тендерна документація та додатки до неї містять перелік вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та документів, які має надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника встановлено наступне. Пунктом 5.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю підприємства-виробника стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Учасником вищезазначений сертифікат у складі тендерної пропозиції не було надано. Пунктом 5.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань та/або паспорту на основну тканину, з якої виготовлений робочий одяг, а саме: костюм робочий, костюм зварювальника, костюм робочий (охорона), куртка утеплена та штани утеплені, що підтверджують якість основної тканини. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано протокол випробувань лише на основну тканину, з якої виготовлений костюм робочий. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні протоколи випробувань та/або паспорти на основну тканину, з якої виготовлені костюм зварювальника, костюм робочий (охорона), куртка утеплена та штани утеплені. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.06.2025 10:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.06.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 10:14
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:26 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 10:44 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:26
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.06.2025 10:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-26-001776-a-a1
Очікує підписання
794 124 грн.
794 124 грн.
З ПДВ
Номенклатура
355 (штуки)
Костюм робочий (куртка з логотипом, штани)
Номенклатура
Костюм робочий (куртка з логотипом, штани)
Кількість
355
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
17 (штуки)
Костюм для зварювальника (куртка, штани)
Номенклатура
Костюм для зварювальника (куртка, штани)
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Костюм охорона (куртка, штани)
Номенклатура
Костюм охорона (куртка, штани)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Халат бавовняний (жіночий)
Номенклатура
Халат бавовняний (жіночий)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Футболки (чоловічі)
Номенклатура
Футболки (чоловічі)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
95 (штуки)
Плащ з капором прогумований (чоловічий, жіночий)
Номенклатура
Плащ з капором прогумований (чоловічий, жіночий)
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Фартух з нагрудником (чоловічий, жіночий)
Номенклатура
Фартух з нагрудником (чоловічий, жіночий)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Фартух з нагрудником прогумований (чоловічий, жіночий)
Номенклатура
Фартух з нагрудником прогумований (чоловічий, жіночий)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
317 (штуки)
Куртка робоча утеплена з логотипом підприємства
Номенклатура
Куртка робоча утеплена з логотипом підприємства
Кількість
317
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
125 (штуки)
Штани утеплені
Номенклатура
Штани утеплені
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31700972

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЛІДЕР"
Повна назва
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЛІДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39052674

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 382 500 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 13:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536758731
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 382 500 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 13:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536758731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності