Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ДП "Жилком" у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуги Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040407 Полігонт - /Т-04-10/ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-26-001408-a).
Під час розгляду пропозиції виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником ДП "Жилком", подання яких вимагалось до предмета спрощеної закупівлі послуги, а саме:
пунктом 2 додатку 1 визначено, що для підтвердження інформації щодо наявності працівників, Учасник надає довідку, за формою зазначеною у Додатку 7, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю, у тому числі, щодо наявності у Учасника інженера технічного нагляду з будівництва доріг, який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також документом про освіту за програмою будівництва автомобільних доріг, а також сертифікованих інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста.
На підтвердження інформації, щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати, або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством).
учасник надав на підтвердження наявного сертифікованого інженера геодезиста сертифікат, дія якого призупинена відповідно до наказу Державної служби України геодезії, картографії та кадастру від 28.05.2025 № 235.
Необхідно підтвердити наявність в учасника сертифікованого інженера геодезиста та поінформувати замовника
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ).