Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів) від ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-26-000835-a
Id Tender 42fce88418954ea69353e18e67c39407
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.05.2025 09:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 604 257.68 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.05.2026 00:00
Документи закупівлі
26.05.2025 09:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Антонова
Електронна пошта
Телефон
+380931026685
Замовник
ЄДРПОУ
32253350
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Лейпцизька, буд. 15
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-26-000835-a-c1
Підписаний і діє
Номер
105/НГБ
10 604 257.68 грн.
8 836 881.4 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
22.05.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32253350

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ЛЬВІВ"
Повна назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ЛЬВІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25548443

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000023
Дата створення проекту
24.06.2025 15:11
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 16:34
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2025 № 70-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-26-000835-a, 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 16:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-26-000835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: 1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. За якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання саме спільне Українсько-Німецьке підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім Львів»? 3. Чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями? У разі якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
25.06.2025 15:48
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 15:48
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень, дата: 2025-06-25 15:48:29
Добрий день! У відповідь на ваш запит про надання пояснень, дата: 2025-06-25 15:48:29, Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (далі також — ДП «Нафтогазбезпека», Підприємство) надає відповідні пояснення. Питання 1: Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Відповідь: Закупівлю за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів) здійснено відповідно до Регламенту управління закупівлями Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», затвердженого наказом ДП «Нафтогазбезпека» від 09.09.2024 року №482 (далі також — Регламент) та на підставі заявки відділу матеріально-технічного забезпечення департаменту супроводу господарської діяльності ДП «Нафтогазбезпека» № 05-03-663 від 08.04.2025 року. Така заявка містить інформацію про потребу ініціатора закупівлі у відповідній закупівлі, зокрема, інформацію та документи, що стали підставою для формування очікуваної вартості закупівлі (розміру витрат) та технічне завдання (інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі). У вкладенні містяться комерційні пропозиції та розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів). Питання 2: За якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання саме спільне Українсько-Німецьке підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім Львів»? Відповідь: Договір №105/НГБ від 22.05.2025 року укладено між ДП «Нафтогазбезпека» та СП ТзОВ «Автомобільний дім Львів» за результатами здійснення закупівлі на комерційному електронному майданчику. Посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2025-04-16-1000070-k ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-16-1000070-k. Критерії та методику оцінки потенційних надавачів послуг описано у документації закупівлі з урахуванням додатків до неї. Питання 3: Чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями? Відповідь: Підприємством оприлюднено інформацію про закупівлю за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів) у вигляді звіту про укладений договір в електронній системі закупівель prozorro: ID закупівлі без використання електронної системи UA-2025-05-26-000835-a. Звітування у такий спосіб здійснено відповідно до вимог Регламенту Підприємства. Форма звіту про укладений договір також затверджена Регламентом Підприємства. Закупівля, про яку прозвітовано в електронній системі закупівель prozorro за ID: UA-2025-05-26-000835-a, до цього здійснена Підприємством на електронному комерційному майданчику zakupivli.pro (zakupki.prom.ua). Спосіб цієї закупівлі за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів марки Great Wall у м. Львів) відповідно до Регламенту Підприємства має назву «закупівля на комерційному електронному майданчику». Посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2025-04-16-1000070-k ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-16-1000070-k. Підставою оприлюднення звіту про укладений договір в електронній системі закупівель prozorro за ID: UA-2025-05-26-000835-a є те, що Підприємство, як не замовник у розумінні Закону «Про публічні закупівлі» » від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (за змінами), (далі також — Закон), використовує електронну систему prozorro для звітування про результати здійснених закупівель відповідно до Регламенту Підприємства. ДП «Нафтогазбезпека» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлі без застосування вимог нормативно-правових актів, які регулюють придбання товарів, робіт та послуг державними замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Підприємство здійснює закупівлі, керуючись Регламентом управління закупівлями Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», затвердженим наказом ДП «Нафтогазбезпека» від 09.09.2024 року №482. Регламент є внутрішнім нормативним документом Підприємства, яким врегульовані види закупівель та спосіб придбання товарів та/або робіт, та/або послуг для потреб Підприємства. Звертаємо увагу, що електронну систему закупівель prozorro мають право використовувати в тому числі не замовники у розумінні Закону. На prozorro відображається категорія, до якої відносить себе Підприємство, а саме «Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників». Підприємство не потрапляє в жодну з категорій замовників, визначених статтею 2 Закону: 1. Підприємство діє на комерційній основі (з метою одержання прибутку, приймаючи на себе всі відповідні економічні ризики та витрати) на конкурентному ринку. 2. Підприємство не є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, 3. У статутному капіталі Підприємства державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) відсутня. 4. Підприємство не здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, визначених статтею 2 Закону. 5. Органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування не належить частка у статутному капіталі позивача, в розмірі більше ніж 50 відсотків і такі органи не володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання. 6. Підприємство не володіє спеціальними /ексклюзивними правами. Наявність ліцензії у позивача на провадження охоронної діяльності не є спеціальним або ексклюзивним правом, оскільки право на провадження суб’єктом господарювання визначеного Законом України «Про охоронну діяльність» виду діяльності, у зв’язку з однаковими умовами для отримання ліцензії надано будь-яким суб’єктам господарювання у разі дотримання ним встановлених відповідним законодавством вимог, тому не може розглядатись як спеціальне чи ексклюзивне право. Види діяльності Підприємства за КВЕД (згідно виписки ЄДР, яка додається): 80.10 Діяльність приватних охоронних служб (основний); 49.39 Інші пасажирський наземний транспорт,н.в.і.у.; 46.71 Оптова тогівля твердими, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 85.32. Професійно - технічна освіта; 80.20. Обслуговування систем безпеки; 43.21. Електромонтажні роботи. Згідно п. 2.6. Статуту, Підприємство самостійно з урахуванням положень Статуту планує свою фінансово-господарську діяльність, виходячи з попиту на свої товари, роботи та послуги. Згідно з п. 3.1. Статуту, Підприємство є самостійним суб’єктом господарювання з правами юридичної особи, заснованої та зареєстрованої відповідно до чинного законодавства України. Згідно п. 3.2. Статуту, Підприємство діє на принципах повного господарського розрахунку, самоокупності, самофінансування, несе підприємницький ризик і відповідальність за наслідки своєї господарської діяльності та виконання своїх зобов’язань. Згідно з п.п. 3.5.9. п.3.5. Статуту Підприємство самостійно встановлює ціни на товари, роботи та послуги, використовує власні кошти для розвитку та розширення своєї діяльності, здійснює будь-яку підприємницьку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству і відповідає меті створення та предмету діяльності підприємства. ДП «Нафтогазбезпека» є комерційним підприємством, яке забезпечує потреби держави на конкурентному ринку. Таким чином, Підприємство не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція викладена у листі Міністерства економіки України від 12.05.2020 року №3304-04/32275-06 «Щодо визначення замовників». Так, у своєму листі від 12.05.2020 року №3304-04/32275-06 Мінекономіки пояснило визначення поняття «замовник». Зокрема, у змісті листа Мінекономіки йдеться про те, що підприємство не виступатиме замовником у розумінні Закону, і відповідно на нього не поширюватиметься дія Закону, якщо діяльність юридичної особи здійснюється на промисловій чи комерційній основі у разі, якщо потреби держави або територіальної громади забезпечуються на конкурентному ринку, невід’ємною властивістю якого є, зокрема, попит, пропозиція, ціна та у конкурентний спосіб. Звертаємо увагу, що Міністерство економіки України є єдиним уповноваженим органом функцією якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель (п. 12 ч. 1 ст. 9 Закону). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня1993 року № 2939-ХІІ (зі змінами), контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Моніторинг процедури закупівлі — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону). Таким чином, моніторинг закупівлі — вид державного фінансового контролю, який забезпечується органом державного фінансового контролю та має на меті аналіз дотримання саме замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» законодавства у сфері публічних (державних) закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Оскільки, Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», Підприємство не є суб’єктом правопорушень, які вчиняються замовниками у сфері публічних закупівель, Державна аудиторська служба України, її територіальні органи не мають повноважень здійснювати моніторинг закупівель Підприємства.
Рішеня
30.06.2025 09:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 604 257.68 грн.
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380931026685
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 604 257.68 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380931026685
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності