Показати схожі тендери

Закупівля «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (Цукерки шоколадні в асортименті, цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка) від ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-24-000520-a
Id Tender 8757054483fb48bf936b7c082247b5e1
План UA-P-2025-05-13-018082-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.05.2025 22:29
Остання зміна 19.06.2025 13:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
245 740 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 228.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2025 22:28 до 02.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2025 22:28
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2025 22:28
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00
до 12.06.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 16:32
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 16:32
до 19.06.2025 13:03
Період уточнень
з 24.05.2025 22:28 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 24.05.2025 22:28 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00 до 12.06.2025 16:32
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00 до 12.06.2025 16:32
Основні параметри
«Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (Цукерки шоколадні в асортименті, цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка)
Строки постачання: до 31.12.2025року (згідно заявок Замовника). Продукція, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника. Умови поставки товарів: продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Поставка товару здійснюється два - три рази на тиждень дрібними партіями до 8:00 ранку відповідно до заявок Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, при цьому Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до правил перевезення вантажів (ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».) Термін придатності предмету закупівлі: на момент поставки не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Порушення термінів поставки спричинить розірвання договору в односторонньому порядку. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов`язково відображається на етикетці маркування «Без ГМО». Якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. Термін, протягом якого постачальник повинен замінити товар, – не пізніше ніж протягом 3-х годин з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
245 740 грн.
«Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (Цукерки шоколадні в асортименті, цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка)
Назва предмета закупівлі
«Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (Цукерки шоколадні в асортименті, цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка)
Примітки
цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка)
Очікувана вартість
245 740 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1228,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 500 (кілограми)
Цукерки шоколадні в асортименті
Опис предмета закупівлі
Цукерки шоколадні в асортименті
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Позиція : №2 200 (кілограми)
цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті
Опис предмета закупівлі
цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Позиція : №3 100 (кілограми)
зефір
Опис предмета закупівлі
зефір
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Позиція : №4 50 (кілограми)
халва
Опис предмета закупівлі
халва
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Позиція : №5 8 (кілограми)
арахіс в асортименті
Опис предмета закупівлі
арахіс в асортименті
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
8
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Позиція : №6 50 (кілограми)
макова начинка
Опис предмета закупівлі
макова начинка
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
31646, Україна, Хмельницька область, с.Черче, с.Черче,вул.Ліщука90.Камянець-Подільського району. Хмельницької області
Дата постачання по
31.12.2025 22:31
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Єршова Галина Ігорівна
Пропозиція:
202 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.05.2025 22:28
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роговська Юлія Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385996533
Факс
+380385996533
Замовник
ЄДРПОУ
14160606
Повна назва
ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Поштовий індекс
31646
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Камянець Подільський район село Черче
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛІЩУКА, будинок 90
Кваліфікація
Лот № 1 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (Цукерки шоколадні в асортименті, цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті зефір, халва, арахіс в асортименті, макова начинка)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:32 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 08:00 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:33
Довідка НАЗК
12.06.2025 16:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додати підтвердні документи
Створено
10.06.2025 15:42
Надати до
11.06.2025 15:42
Договір
UA-2025-05-24-000520-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10-06
202 100 грн.
202 100 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (кілограми)
Цукерки шоколадні в асортименті
Номенклатура
Цукерки шоколадні в асортименті
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
285
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (кілограми)
цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті
Номенклатура
цукерки карамельні в асортименті, цукерки жилейні в асортименті
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (кілограми)
зефір
Номенклатура
зефір
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (кілограми)
халва
Номенклатура
халва
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (кілограми)
арахіс в асортименті
Номенклатура
арахіс в асортименті
Кількість
8
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (кілограми)
макова начинка
Номенклатура
макова начинка
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Повна назва
ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14160606

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Єршова Галина Ігорівна
Повна назва
ФОП Єршова Галина Ігорівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2705510765

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 13:03
Повідомлення про договір
19.06.2025 13:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000063
Дата створення проекту
23.06.2025 16:59
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:21
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 52-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ Додаток до наказу від 23.06.2025 № 52-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-05-24-000520-a 24.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі цукерок шоколадних в асортименті, цукерок карамельних в асортименті, цукерок желейних в асортименті зефіру, халви, арахісу в асортименті, макової начинки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-24-000520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до Додатку 1 цієї документації; - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей, у відповідності до пункту 5 цього Розділу; - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - технічну специфікацію відповідно до Додатку 2 цієї документації; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - лист-погодження з проектом договору, що поданий у Додатку 3 цієї документації; - форми «Тендерна пропозиція» у відповідності до Додатку 4 цієї документації; - копію Статуту зі змінами та доповненнями (у разі наявності зареєстрованих змін) або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту) (для юридичних осіб); у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту - надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту; - згода на збір та обробку персональних даних Учасника (керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено відповідальною за проведення торгів ) у довільній формі; - свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ); - свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник платник єдиного податку); - дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - завірена копія паспорту/сканований оригінал ID картки та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»; для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); - у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання (рішення про утворення, засновницький договір, статут, договір про спільну діяльність, інше); - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 цієї документації. Зокрема, згідно вимог підпункту 7 пункту 3 «Технічні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації учасниками у складі тендерної пропозиції обов’язково надаються наступні документи: • Копію діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018*, зі сферою сертифікації транспортування та реалізація харчових продуктів, який виданий на ім’я Учасника або особи, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); • Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT), не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту); • Копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015*, зі сферою сертифікації транспортування та реалізація харчових продуктів, який виданий на ім’я Учасника або особи, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); • Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту); • Копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019*, зі сферою сертифікації транспортування та реалізація харчових продуктів, який виданий на ім’я Учасника або особи, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); • Надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 45001:2019, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту); • Копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000:2015*, зі сферою сертифікації транспортування та реалізація харчових продуктів, який виданий на ім’я Учасника або особи, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); • Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту); • Для підтвердження наявності допустимого рівня радіоактивного забруднення транспортних засобів, якими планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник має надати Протокол радіаційного контролю транспортного засобу виданий Учаснику або особі, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); • Завірену копію або оригінал експертних висновків та Актів відбору змивів з поверхонь до них (змиви зі стінок та підлоги транспортних засобів) на відповідність вимогам санітарно-мікробіологічному контролю об’єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду, виданий (-ні) у 2023-2024 році компетентним органом на ім’я Учасника або особи, що буде безпосередньо залучена до постачання продукції (Перевізника); *Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації. Станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (02.06.2025) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Єршова Галина Ігорівна» відсутні вищевказані документи, які вимагались тендерною документацією Замовника, зокрема, відсутні і документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступних питань: - з яких підстав Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Єршова Галина Ігорівна»? - чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Єршова Галина Ігорівна» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? 3. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно вимог пункту 2 Додатку 1 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: - на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те що керівника учасника під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Якщо Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, буде доступний, інформація Замовником перевіряється самостійно. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. (Наказом МВС № 207 від 30 березня 2022 року була скасована видача Довідок МВС про відсутність судимості та було встановлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті МВС); - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Єршова Галина Ігорівна оприлюднене в електронній системі закупівель 12.06.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ФОП Єршова Галина Ігорівна, як переможець процедури закупівлі, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей протягом строку, який визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та Додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Єршова Галина Ігорівна, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 10:09
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 10:10
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
надання пояснення по моніторингу
Рішеня
30.06.2025 17:56
Замовник
Відповідь
відповідь по моніторингу
відповідь по моніторингу
Рішеня
30.06.2025 18:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 740 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Контактний телефон:
+380385996533
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 740 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
ЧЕРЧЕЦЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Контактний телефон:
+380385996533
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності