Показати схожі тендери

Закупівля Столярні вироби від МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-24-000517-a
Id Tender ef58d1409c58403a9e0654c1c8008149
План UA-P-2025-05-24-000526-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.05.2025 22:25
Остання зміна 01.07.2025 15:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
209 370 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 093 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2025 22:23 до 01.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2025 22:23
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2025 22:23
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:05
до 03.06.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 16:54
до 09.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.06.2025 17:23
-
Період уточнень
з 24.05.2025 22:23 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 24.05.2025 22:23 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:05 до 03.06.2025 17:23
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:05 до 03.06.2025 17:23
Основні параметри
Столярні вироби
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42009, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
209 370 грн.
Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби
Примітки
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42009, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Очікувана вартість
209 370 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2093,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:42
Закінчення аукціону
02.06.2025 15:05
Позиція : №1 1 (штуки)
Дверний блок (835х1960). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (835х1960). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Дверний блок (825х2030). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (825х2030). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Дверний блок (830х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (830х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Дверний блок (660х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (660х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Дверний блок (855х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (855х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Дверний блок (840х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (840х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Дверний блок (865х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (865х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Дверний блок (850х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (850х2040). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Дверний блок (805х2010). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (805х2010). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Дверний блок (860х2090). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (860х2090). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42036, Україна, Сумська область, с. Гаї, вул Миру 30
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Дверний блок (650х2110). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Опис предмета закупівлі
Дверний блок (650х2110). Код ДК 021:2015 - 44221200-7.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42009, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, будинок 64
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує за поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, не пізніше 90 (дев’яносто) днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної на поставку та установку Товару, платежами у розмірі фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАТЯШ ОКСАНА ГРИГОРІВНА"
Пропозиція:
173 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Пропозиція:
172 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.05.2025 22:25
Оголошення про проведення закупівлі
24.05.2025 22:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.05.2025 22:23
-
24.05.2025 22:23
-
24.05.2025 22:23
-
Тендерна документація
24.05.2025 22:23
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Кирпань
Електронна пошта
Телефон
+380544871050
Замовник
ЄДРПОУ
33219415
Повна назва
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Поштовий індекс
42009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Ромни
Адреса
вул. Рятувальників, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:54 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:05 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до ТД, якість дверних блоків повинна бути підтверджена, документами, які учасник надає в складі тендерної пропозиції, у тому числі сертифікатом відповідності на ДВЕРНІ БЛОКИ, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+А2:2016, IDT) або сертифікатом відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020. Але Учасник надає сертифікат відповідності №UA0.YT. 121912-24 від 19.12.2024 , який свідчить відповідність профілю з полівінілхлориду для вікон та дверей вимогам пунктам 4.4, 5.3.2-5.3.5, 5.5-5.7, 5.10.3 ДСТУ EN 12608-1:2021; пунктам 4.3.(клас В), 5.2.1-5.2.5; 5.3.1 таблиці 3 (рядки 1-7, 11, 12), 5.3.2-5.3.5, 5.3.7, 5.3.9, 5.5. (класифікація, основні розміри, фізико-механічні властивості, горючесть, токсичність, міцність кутових з’єднань, маркування) ДСТУ Б В. 2.7-130:2007 Зміна №1 та сертифікат відповідності № UA0.YT. 042502-25 від 25.04.2025 , який свідчить про відповідність вікон та дверей з полівінілхлоридних профілів пунктам 4.2, 4.3, 4.5, 4.7-4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020; пунктам 4.4, 4.6, 4.12, 4.13, 4.14, 4.17 ДСТУ EN 14351-2:2022, пункту 5.2 таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021, що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.06.2025 17:23 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 16:54 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: відповідно до пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до тендерної документації (далі -ТД), якість дверних блоків повинна бути підтверджена, документами, які учасник надає в складі тендерної пропозиції, у тому числі сертифікатом відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+А2:2016, IDT) або сертифікатом відповідності на дверні блоки, який підтверджує відповідність предмету закупівлі пунктам 4.2, 4.12, 4.21. ДСТУ EN 14351-1:2020. Але Учасник надає сертифікат відповідності №UA0.YT. 121912-24 від 19.12.2024 , який свідчить відповідність профілю з полівінілхлориду для вікон та дверей вимогам пунктам 4.4, 5.3.2-5.3.5, 5.5-5.7, 5.10.3 ДСТУ EN 12608-1:2021; пунктам 4.3.(клас В), 5.2.1-5.2.5; 5.3.1 таблиці 3 (рядки 1-7, 11, 12), 5.3.2-5.3.5, 5.3.7, 5.3.9, 5.5. (класифікація, основні розміри, фізико-механічні властивості, горючесть, токсичність, міцність кутових з’єднань, маркування) ДСТУ Б В. 2.7-130:2007 Зміна №1 , що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 4 Технічні вимоги (технічна специфікація) до ТД.
Документи кваліфікації
03.06.2025 17:23
Повідомлення про рішення
03.06.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2025 22:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
209 370 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 12:00
Замовник:
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Контактний телефон:
+380544871050
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
209 370 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 12:00
Замовник:
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Контактний телефон:
+380544871050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності