Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, (марміт перших страв лінії роздачі (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень), пекарська шафа (з 3 конвекцією) (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень) від Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-012619-a
Id Tender 1f10be724856462dbd276c4244c8a7c4
План UA-P-2025-05-23-000177-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 22:12
Остання зміна 07.06.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
225 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 128 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 22:09 до 31.05.2025 05:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 22:09
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 22:09
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2025 05:00
до 05.06.2025 23:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 23:31
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 23:31
-
Період уточнень
з 23.05.2025 22:09 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 22:09 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2025 05:00 до 05.06.2025 23:31
Період кваліфікації
з 31.05.2025 05:00 до 05.06.2025 23:31
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, (марміт перших страв лінії роздачі (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень), пекарська шафа (з 3 конвекцією) (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
225 600 грн.
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, (марміт перших страв лінії роздачі (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень), пекарська шафа (з 3 конвекцією) (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, (марміт перших страв лінії роздачі (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень), пекарська шафа (з 3 конвекцією) (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень)
Очікувана вартість
225 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1128,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
марміт перших страв лінії роздачі
Опис предмета закупівлі
марміт перших страв лінії роздачі
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
пекарська шафа (з 3 конвекцією)
Опис предмета закупівлі
пекарська шафа (з 3 конвекцією)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 28 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 28 календарних днів з дати отримання товару і підписання обома сторонами видаткової накладної та здійснення Постачальником монтажу, налагодження та введення в експлуатацію товару, навчання-інструктажу працівників Замовника по користуванню товаром і підписання обома сторонами акту введення товару в експлуатацію.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару: до 31 серпня 2025 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту отримання Постачальником замовлення від Замовника. При поставці товару Постачальник зобов'язаний надати Замовнику документи, що засвідчують якість товару, інструкцію з експлуатації, гарантійний талон.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПРОКОПЧУК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Пропозиція:
215 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Тіщенко
Електронна пошта
Телефон
+380577255489
Замовник
ЄДРПОУ
05425307
Повна назва
Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Поштовий індекс
61177
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Ігоря Муратова, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, (марміт перших страв лінії роздачі (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень), пекарська шафа (з 3 конвекцією) (код ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень)
Період вимог/скарг з 05.06.2025 23:31 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.05.2025 05:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 22:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 22:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) розділу 1 Кваліфікаційні критерії, Додатку 1 до тендерної документації Учасником подаються у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору. 1.1.2. Копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеної у довідці. 2. Відповідно до підпункту 4 розділу 3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підрозділу 3.1., Додатку 1 до тендерної документації Учасником подаються у складі тендерної пропозиції: 4. Гарантійний строк експлуатації на товар/обладнання - 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист. 3. Відповідно до підпункту 4.7 розділу 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації Учасником подаються у складі тендерної пропозиції 4.7. Для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців: - довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; Учасник надав: 1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих. № 30-05/02 від 30.05.2025 р., з якої не вбачається ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО досвіду виконання аналогічного договору, а також в Довідці відсутня ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. 2. Гарантійний лист Вих. № 30-05/05 від 30.05.2025 р., відповідно до якого гарантійний термін (строк) експлуатації товару - становить 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію / видаткової накладної. Учасник не надав: 3. Довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного коду …або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО досвіду виконання аналогічного договору З ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО ВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеної у довідці. 2. Гарантійний лист, відповідно до якого гарантійний термін (строк) експлуатації товару - становить 12 місяців З МОМЕНТУ ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ. 3. Довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного коду … або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.
Створено
03.06.2025 23:43
Надати до
04.06.2025 23:43
Договір
UA-2025-05-23-012619-a-b1
Очікує підписання
215 600 грн.
215 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
марміт перших страв лінії роздачі
Номенклатура
марміт перших страв лінії роздачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
пекарська шафа (з 3 конвекцією)
Номенклатура
пекарська шафа (з 3 конвекцією)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Повна назва
Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425307

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПРОКОПЧУК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Повна назва
ФОП "ПРОКОПЧУК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3409316982

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
225 600 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 05:00
Замовник:
Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Контактний телефон:
+380577255489
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
225 600 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 05:00
Замовник:
Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Контактний телефон:
+380577255489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності