Показати схожі тендери

Закупівля Жалюзі від Верховний Суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-012292-a
Id Tender 45cc94a111944032bb75504c37ecded1
План UA-P-2025-05-23-015151-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.05.2025 18:53
Остання зміна 11.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
111 885.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 356.55 грн. (3,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 18:51 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 18:51
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 18:51
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:45
до 05.06.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 11:01
до 11.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.06.2025 11:38
-
Період уточнень
з 23.05.2025 18:51 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 18:51 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:45 до 05.06.2025 11:38
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:45 до 05.06.2025 11:38
Основні параметри
Жалюзі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
111 885.1 грн.
Жалюзі
Назва предмета закупівлі
Жалюзі
Очікувана вартість
111 885.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3356,55
3,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 12:22
Закінчення аукціону
02.06.2025 12:45
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 (штуки)
Жалюзі (горизонтальні)
Опис предмета закупівлі
Жалюзі (горизонтальні)
Код ДК 021:2015
39515000-5 - Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01043, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 4а
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Позиція : №2 46 (штуки)
Жалюзі (вертикальні)
Опис предмета закупівлі
Жалюзі (вертикальні)
Код ДК 021:2015
39515000-5 - Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі
Кількість
46
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01043, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 4а
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 23 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
71 830 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
74 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 18:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
23.05.2025 18:51
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Лашкарьов
Електронна пошта
Телефон
+380445945689
Сайт:
http://supreme.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41721784
Повна назва
Верховний Суд
Поштовий індекс
01043
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вул. Пилипа Орлика, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Жалюзі
Період вимог/скарг з 04.06.2025 11:01 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 12:45 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.06.2025 11:01
Повідомлення про рішення
02.06.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Додаток 1 до тендерної документації містить Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, згідно з яким учасник має надати, зокрема: 1) копії (копію) аналогічного (аналогічних) за предметом цієї закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього, а також копії (копію) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (договорів) у повному обсязі; 2) довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом); інформацію щодо освіти. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні: 1) копії (копія) аналогічного (аналогічних) за предметом цієї закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього, а також копії (копія) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (договорів) у повному обсязі; 2) документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників, зазначених учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з пунктом 7 розділу І тендерної документації встановлено: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою; у разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено вище, учасник у складі тендерної пропозиції надає автентичний переклад цього документа на українську мову. Визначальним є текст, викладений мовою, визначеною замовником вище; термінологія, стандартні характеристики, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, вимоги, позначення у вигляді скорочень, пов’язані з товаром, що закуповується, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Тендерна пропозиція учасника містить документи, складені іншою мовою, ніж українською, а саме - документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками, зазначеними у довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, та не містить автентичного перекладу цих документів українською мовою. Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією, пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
03.06.2025 09:35
Надати до
04.06.2025 09:35
Період вимог/скарг з 05.06.2025 11:38 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 11:01 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 11:38
Повідомлення про рішення
04.06.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Додаток 1 до тендерної документації містить Перелік документів та інформації, що подаються учасником процедури закупівлі, відповідно до якого учасник зобов’язаний надати, зокрема, довідку, яка містить інформацію про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, посаду, інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом), а також дані про освіту. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин із працівниками та відповідну кваліфікацію останніх. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні: довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації; документи, які підтверджують наявність правовідносин із працівниками та їхню кваліфікацію. У зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника інформації та документів, подання яких передбачено тендерною документацією, пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
04.06.2025 11:01
Надати до
05.06.2025 11:01
Торги не відбулися
Очікувана вартість
111 885.1 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Верховний Суд
Контактний телефон:
+380445945689
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
111 885.1 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Верховний Суд
Контактний телефон:
+380445945689
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності