Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Управління капітального будівництва Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-012046-a
Id Tender 919e13c327bd44cc9cc249767af60303
План UA-P-2025-05-23-014534-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 17:37
Остання зміна 20.06.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 687 452 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 440 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 17:35 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 17:35
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 17:35
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:59
до 20.06.2025 09:11
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 14:18
до 26.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.06.2025 09:11
-
Період уточнень
з 23.05.2025 17:35 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 17:35 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:59 до 20.06.2025 09:11
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:59 до 20.06.2025 09:11
Основні параметри
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 687 452 грн.
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 687 452 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23440,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 12:36
Закінчення аукціону
09.06.2025 12:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, Кибальчича, 7
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ДОМПРОМБУД
Пропозиція:
4 482 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
4 459 300.39 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 12:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.05.2025 17:35
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
В'ячеслав Глазунов
Електронна пошта
Телефон
+380412445716
Замовник
ЄДРПОУ
36072499
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м.Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 16.06.2025 14:18 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:59 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 14:18
Повідомлення про рішення
09.06.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 20.06.2025 09:11 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:18 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 09:11
Довідка НАЗК
20.06.2025 09:11
Повідомлення про рішення
16.06.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМПРОМБУД» (далі – ТОВ «ДОМПРОМБУД») в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2025-05-23-012046-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. Вимогами Тендерної документації, а саме: підпунктом 1.1.2. розділу 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до Тендерної документації, встановлено, що для документального підтвердження наявності інженерних працівників учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції повинен надати зокрема диплом(и) про освіту на виконавця(ів) робіт (магістр та/або спеціаліст та/або бакалавр та/або молодший спеціаліст у галузі будівництва), який(і) вказаний(і) в Довідці за формою 1(згідно з пп. 1.1.1.). Так, на виконання вимог підпункту 1.1.2. розділу 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» надано копію диплома виконавця робіт Ростислава Подворного серія Х23 № 006510, виданого 30.03.2023. Відповідно до пункта 1.14. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, крім документів (матеріалів та інформації) у формі електронного документа із накладанням КЕП, завантажуються через електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій. У разі, якщо це: 1) копії документів (договорів, довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, наказів та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» уповноваженою особою учасника процедури закупівлі. … 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (ліцензій, довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, дозволів та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Невідповідність полягає у тому, що копія диплома виконавця робіт Ростислава Подворного серія Х23 № 006510, виданого 30.03.2023, не завірена уповноваженою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Таким чином, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «ДОМПРОМБУД» повинен надати диплом виконавця робіт Ростислава Подворного серія Х23 № 006510, виданий 30.03.2023, у вигляді кольорової скан-копії оригіналу цього документу або копії диплому, завіреної належним чином, а саме: уповноваженою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Створено
18.06.2025 16:57
Надати до
19.06.2025 16:57
Договір
UA-2025-05-23-012046-a-b1
Очікує підписання
4 482 700 грн.
4 482 700 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт системи водовідведення з відновленням благоустрою (ліквідація підтоплення) будівлі Ліцею 14 м. Житомира за адресою: вул. Кибальчича, 7 (1 черга) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36072499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ДОМПРОМБУД
Повна назва
ТОВ ДОМПРОМБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44579922

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 687 452 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 687 452 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності