Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс) від КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-012014-a
Id Tender fe713947137d4af8beeb30802640cdae
План UA-P-2025-05-23-014821-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 17:42
Остання зміна 11.07.2025 12:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 505 903.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
107 529.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 17:41 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 17:41
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 17:41
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00
до 17.06.2025 11:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 11:53
до 23.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.06.2025 11:53
-
Період уточнень
з 23.05.2025 17:41 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 17:41 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 17.06.2025 11:53
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 17.06.2025 11:53
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 505 903.5 грн.
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107529,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
107 529.52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул.Освіти, 9
Дата постачання по
31.12.2026 17:35
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Електромережбуд-7"
Пропозиція:
21 442 820.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 17:42
Оголошення про проведення закупівлі
23.05.2025 17:39
Тендерна документація
23.05.2025 17:39
Тендерна документація
23.05.2025 17:39
Проект договору
23.05.2025 17:39
Тендерна документація
23.05.2025 17:39
Тендерна документація
Скасування
11.07.2025 12:22
У зв’язку з Висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-23-012014-a (далі – Висновок), в якому встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника, а саме – неврахування окремих невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7», визначеного переможцем, а також порушення вимог пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 щодо відсутності у складі проєкту договору невід’ємної частини – плану фінансування робіт, Замовником було переглянуто раніше прийняте рішення. На підставі виявлених порушень, що можуть мати наслідки для правомірності укладення договору та на виконання Висновку щодо проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-23-012014-a, Замовник скасовує рішення про визначення переможця процедури закупівлі та у зв’язку з цим, згідно з підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, оскільки подальше її проведення стало неможливим через порушення вимог тендерної документації та законодавства, що були встановлені лише після прийняття рішення про визначення переможця. З огляду на зазначене, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє Закупівлю за номером оголошення: UA-2025-05-23-012014-a, внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
11.07.2025 12:39
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левченко Ілона Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669818315
Замовник
ЄДРПОУ
38183153
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Вишневе
Адреса
вулиця Київська, 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Період вимог/скарг з 17.06.2025 11:53 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 11:53
Довідка НАЗК
17.06.2025 11:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.06.2025 18:05
Електроний протокол про продовження строку
07.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:39
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7», встановлено значний обсяг документів. Зважаючи на це, Уповноважена особа вирішили продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» у відкритих торгах (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Дата продовження строку розгляду
12.06.2025 18:03
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7» на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» 12 червня 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7» встановлено наступне. 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «1.1. Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку (за наявності) про наявність яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації: Обов’язковою умовою є наявність наступних машин та механізмів: - автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 3 т. – не менше 1 одиниць; - підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю не менше 0,5т – не менше 1 одиниці; -навантажувач одноковшевий, вантажопідйомністю не менше 2т - не менше 1 одиниці - компресор пересувний, продуктивністю не менше 2,2 м3/хв. – не менше 1 одиниці; -кран на автомобільному ходу - вантажопідйомністю не менше 8 т, не менше 1 одиниці - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – не менше 1 одиниці; - пила дискова електрична – не менше 2 одиниць; - дриль електрична – не менше 2 одиниць; - шуруповерти – не менше 5 одиниць; - перфоратори електричні – не менше 3 одиниць; - станок для різання керамічної плитки – не менше 1 одиниць; - ліцензоване програмне забезпечення (програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт або наданні послуг, які є предметом даної закупівлі)». На виконання цього, ТОВ «Електромережбуд-7» було надано у складі тендерної пропозиції документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р. Під час аналізу такого документу «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р., встановлено, що документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р. не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині обов’язкової наявності машин та механізмів, встановлених підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та в частині заповнення приналежності. 2. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в інформації (довідці або листі), учасник повинен надати документи, які засвідчують власність або підстави користування (оборотно-сальдова відомість та/або договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір надання послуг, тощо). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Уповноваженою особою встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Електромережбуд-7» не містить в собі документи, які підтверджують інформацію стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в документі «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р. 3. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати діючий договір на збирання, перевезення та захоронення відходів з обов’язковим наданням відповідної ліцензії на право здійснювати такої діяльності, яку таким договором передбачено договором». На виконання цього, ТОВ «Електромережбуд-7» було надано наступні документи: - Договір № 220/25 про надання послуг з поводження з великогабаритними та ремонтними відходами (ВГВ) від 01 лютого 2025 року; - ЛІЦЕНЗІЯ Серія АЕ № 288607 на збирання, заготівля окремих видів відходів як вторинної сировини (відходів полімерних, відходів гумових, у тому числі зношених шин). Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Електромережбуд-7» не містить в складі відповідної ліцензії на право здійснювати такої діяльності, яку таким Договором № 220/25 про надання послуг з поводження з великогабаритними та ремонтними відходами (ВГВ) від 01 лютого 2025 року передбачено. 4. Відповідно до підпунктів 3.1. та 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «3.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід згідно форми:», «На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або цивільно-правових угод з особами, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками. Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються». На виконання цього, ТОВ «Електромережбуд-7» надало документ «Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р. Проте, під час перевірки такого документу «Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 11\25 від 05.06.2025 р., встановлено, що посилання на документи не підтверджують інформації щодо працевлаштування працівників за встановленими посадами. 5. Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «3.3. Учасник повинен документально підтвердити проходження працівниками навчання з Правил охорони праці, а саме: - для директора, головного інженера, виконавця робіт: загальний курс з ОП, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07,Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ПНАОП 0.00-1.71-13 Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів НПАОП 0.00-1.80-18 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75.15 та питань з пожежної безпеки НАПБ А.01-001-2014; - для працівників робочих професій: загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - для електромонтажників/електриків надати додатково: НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ)». Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Електромережбуд-7» не містить в складі документального підтвердження проходження з Правил охорони праці на Директора (Кравець О.В.) з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ПНАОП 0.00-1.71-13; документального підтвердження проходження з Правил охорони праці на підсобного робітника (Левченко В.Л.) на загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; та документального підтвердження проходження з Правил охорони праці на електромонтажника (Теодорович Д.О.) на НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку (за наявності) про наявність яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації; - На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в інформації (довідці або листі), учасник повинен надати документи, які засвідчують власність або підстави користування (оборотно-сальдова відомість та/або договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір надання послуг, тощо). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців; - Діючий договір на збирання, перевезення та захоронення відходів з обов’язковим наданням відповідної ліцензії на право здійснювати такої діяльності, яку таким договором передбачено договором; - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід згідно форми; - документально підтвердити проходження працівниками навчання з Правил охорони праці, а саме: - для директора, головного інженера, виконавця робіт: загальний курс з ОП, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07,Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ПНАОП 0.00-1.71-13 Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів НПАОП 0.00-1.80-18 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75.15 та питань з пожежної безпеки НАПБ А.01-001-2014; - для працівників робочих професій: загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - для електромонтажників/електриків надати додатково: НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Створено
12.06.2025 18:06
Надати до
13.06.2025 18:06
Договір
UA-2025-05-23-012014-a-b1
Очікує підписання
21 442 820.4 грн.
21 442 820.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Електромережбуд-7"
Повна назва
ТОВ "Електромережбуд-7"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33415613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000028
Дата створення проекту
25.06.2025 12:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 16:00
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 09:48
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2025-05-23-012014-a, 23.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 16:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 (протокол № 1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Електромережбуд - 7» (далі - ТОВ «Електромережбуд - 7»), вимогу про усунення невідповідностей, рішення уповноваженої особи від 17.06.2025 (протокол № 2) про визначення ТОВ «Електромережбуд - 7» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01.07.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Постанови № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Так, пунктом 83 Постанови № 668 установлено, що невід’ємною частиною договору підряду є план фінансування робіт (будівництва об'єкта), який складається замовником та узгоджується з підрядником. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. За результатами моніторингу установлено, що у складі проекту договору на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс), який є додатком 2 до тендерної документації, відсутній план фінансування вказаних робіт, чим не дотримано вимог пункту 83 Постанови № 668. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена з порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 83 Постанови № 668. Окрім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації. У підпункті 5.2 пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання чинного сертифіката, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управлiння безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування», а також документа, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), який видав сертифікат. На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Електромережбуд - 7» надано сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» № UA.CУ.28000.231101.01-23 від 01.12.2023, виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум» (файл «Системи управлiння безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування_.pdf»), а також атестат про акредитацію з додатком, виданий Національним агенством з акредитації України, яким засвідчено компетентність ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ» як органу з сертифікації систем менеджменту (зареєстрований в Реєстрі 30.01.2025 за №8О095) (файл «23.Документ_що підтверджує акредитацію органу що видав сертифікат.pdf»). Водночас у наданому атестаті про акредитацію та додатку до нього відсутня інформація про акредитацію ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ» як органу з сертифікації систем менеджменту в сфері ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «Електромережбуд - 7» не надав у складі своєї тендерної пропозиції документу, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», чим недотримався вимоги підпункту 5.2 пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вищевказаного порушення Замовник не спростував його, а зазначив: ««ТОВ «Електромережбуд-7» у складі тендерної пропозиції надало: документ «СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ» № UA.CУ.28000.231101.01-23, дата видачі – 01.12.2023 року та документ «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ», зареєстрований у Реєстрі 30.01.2025 року за № 8О095. Отже, ТОВ «Електромережбуд-7» надало документи, що підтверджують акредитацію або інший законодавчо визначений спосіб визнання компетентності органу сертифікації ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ», який видав відповідний сертифікат….». Отже, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд - 7» та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про її усунення, а відтак не надав можливості вказаному учаснику її усунути. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника «ТОВ «Електромережбуд-7» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а прийняв рішення про визначення його переможцем торгів та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції «ТОВ «Електромережбуд-7» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Електромережбуд - 7» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 09:48
Документи висновку
09.07.2025 09:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Виконали зобов'язання щодо усунення порушень, шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «Електромережбуд - 7» та відмінили процедуру закупівлі
Дата публікації
12.07.2025 10:13
Документи інформації про усунення порушення
12.07.2025 10:17
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.07.2025 11:50
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
14.07.2025 11:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-23-012014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Яким чином учасником ТОВ «Електромережбуд-7», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання документу, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управлiння безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 17:56
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 17:59
-
Відповідь
відповідь на запит
26.06.2025 року о 17:56:59 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-25-000028), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-23-012014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Яким чином учасником ТОВ «Електромережбуд-7», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання документу, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управлiння безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування»?». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 47490 від 27 червня 2024 Реєстраційний номер EX01:9627-3731-0302-3396). 2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/index.php/rada/pz/9010-9.html. 3. На підтвердження акредитації або іншого способу визнання компетентності, визначеного законодавством, на виконання вимог підпункту 5.2 пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: «чинний Сертифікат, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) (Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування), та документ, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. Якщо з дати видачі сертифіката минуло 12 місяців, учасник подає копію документа, що підтверджує проходження щорічного наглядового аудиту.» ТОВ «Електромережбуд-7» у складі тендерної пропозиції надало: документ «СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ» № UA.CУ.28000.231101.01-23, дата видачі – 01.12.2023 року та документ «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ», зареєстрований у Реєстрі 30.01.2025 року за № 8О095. Отже, ТОВ «Електромережбуд-7» надало документи, що підтверджують акредитацію або інший законодавчо визначений спосіб визнання компетентності органу сертифікації ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ», який видав відповідний сертифікат. Водночас, тендерна документація не містила окремої вимоги про надання саме сертифіката, виданого органом сертифікації, акредитованим на проведення сертифікації за стандартом ISO 28000:2008. Також не передбачено обов’язку підтвердження акредитації саме в частині цього стандарту.
Рішеня
01.07.2025 19:15
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності