Показати схожі тендери

Закупівля Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини») від Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-011842-a
Id Tender 2758e1c7103b4471b1f4c078f70b4726
План UA-P-2025-05-23-014277-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 17:05
Остання зміна 09.06.2025 12:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 008 071 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 040.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 17:04 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 17:04
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 17:04
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2025 00:00
до 06.06.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 16:31
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 16:31
-
Період уточнень
з 23.05.2025 17:04 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 17:04 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2025 00:00 до 06.06.2025 16:31
Період кваліфікації
з 31.05.2025 00:00 до 06.06.2025 16:31
Основні параметри
Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми управління відходами на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 17.12.2021 №652 (зі змінами від 25.07.2024 №1885 та від 28.11.2024 №2056), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 008 071 грн.
Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»)
Назва предмета закупівлі
Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»)
Очікувана вартість
1 008 071 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5040,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
модульна вбиральня
Код ДК 021:2015
44211100-3 - Модульні та переносні споруди
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
58002, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Йосифа Главки, 20
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен сплатити Постачальнику кошти за поставлений якісний Товар, протягом 30 (тридцяти) робочих днів, згідно видаткової накладної, з дати підписання акту приймання – передачі Товару, оформлених належним чином.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
1 008 071 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 17:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Майстренко
Електронна пошта
Телефон
+380506389777
Замовник
ЄДРПОУ
44173515
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Поштовий індекс
58005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Чехова Антона, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:31 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.05.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:32
Довідка НАЗК
06.06.2025 16:31
Повідомлення про рішення
05.06.2025 14:46
Електроний протокол про продовження строку
31.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 14:45
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленого належним чином технічного завдання, згідно з Додатком №2 до ТД, в якому в порівняльній таблиці конкретизувати інформацію про Товар, запропонований Учасником, згідно вимог Розділу 2 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленого належним чином проекту договору про закупівлю з заповненням його реквізитів (Додаток №3 до ТД), згідно вимог Розділу 3 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом підтвердження права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та подання сертифікатів та декларацій про відповідність з діючим терміном їх дії та подання сертифікатів, відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно вимог пункту 7 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленої належним чином Довідки про термін дії тендерної пропозиції Учасника з зазначенням з якого моменту починає діяти термін дії тендерної пропозиції Учасника, згідно вимог пункту 10 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.06.2025 14:47
Надати до
06.06.2025 14:47
Договір
UA-2025-05-23-011842-a-a1
Очікує підписання
1 008 071 грн.
1 008 071 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
модульна вбиральня
Номенклатура
модульна вбиральня
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44173515

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2458516873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 008 071 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 008 071 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності