Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-011735-a
Id Tender 48ec361c8391473bb5d9ed743ab59ac3
План UA-P-2025-05-23-014330-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.05.2025 16:53
Остання зміна 30.06.2025 19:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
108 372 876 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
541 864.38 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 16:53 до 08.06.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 16:53
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 16:53
до 05.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:50
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 11:28
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 23.05.2025 16:53 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 16:53 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:50
Основні параметри
Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81
Закупівля здійснюються в рамках програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу на 2024-2027 роки Ukraine Facility
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
108 372 876 грн.
Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81
Назва предмета закупівлі
Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81
Очікувана вартість
108 372 876 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
541864,38
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
108 372.87
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:21
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
73013, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Українська
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанов Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та з урахуванням виконання вимог пункту 6 цього Договору. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, отримання від Підрядника документу про введення в експлуатацію Об’єкта при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Підрядника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Нові теплотехнології
Пропозиція:
96 678 524.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
102 630 110 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПМК №132"
Пропозиція:
103 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
Королівство Бельгія, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лук’янова Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380952788150
Замовник
ЄДРПОУ
02009873
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73013
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
вулиця Українська, 81
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:28 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:50 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Учасник не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, що вимагалося замовником
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 11:28 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від №922 – VIII (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 року № 55 оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями, на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-03-06-010860-a). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п. 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" виникла необхідність підтвердження наданої учасником інформації, шляхом звернення до необхідних установ. Тому уповноваженою особою було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Документи кваліфікації
18.06.2025 13:25
Електроний протокол про продовження строку
13.06.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від №922 – VIII (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 року № 55 оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями, на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-03-06-010860-a). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п. 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" виникла необхідність підтвердження наданої учасником інформації, шляхом звернення до необхідних установ. Тому уповноваженою особою було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.06.2025 13:25
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до п. 1.1.1. Додатку 6 ТД Учасник повинен надати Довідку у формі згідно Таблиці 1.1 Додатку № 6 на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. До довідки включається тільки те обладнання, машини та механізми, що будуть застосовані при виконанні робіт. При чому, враховуючи види робіт, що передбачені Додатком 8 до цієї тендерної документації, Учасник у довідці повинен обов’язково зазначити: -автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 3 т - не менше 1 одиниці, - самоскид, вантажопідйомністю не менше 7 т - не менше 1 одиниці, - автокран, вантажопідйомністю не менше 25 т - не менше 1 одиниці, -компресор-не менше 1 одиниці, -екскаватор -не менше 1 одиниці, -бульдозер -не менше 1 одиниці, -апарат для стикового зварювання поліетиленових труб- не менше 1 одиниці. Відповідно до п. 1.1.2. Додатку 6 ТД На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). Відповідно до тендерної пропозиції, зокрема підсумкової відомості ресурсів Учасник ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" планує для виконання робіт використовувати: Крани баштові вантажопідйомністю 5 т, Крани баштові вантажопідйомністю 8 т, Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т Ці машини не зазначені в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та відсутні документи, що підтверджують належність даної техніки Учаснику, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 1.1.2. Додатку 6 ТД На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. Учасником не надана сканкопія оборотно – сальдової відомості, натомість надана інвентарна картка,без підпису головного бухгалтера (компресор, апарат для стикового зварювання), що по формі не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до п. 1.2.5 Додатку 6 ТД Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у штаті підприємства фахівця, відповідального за охорону праці – сканкопія оригіналу/належним чином завіреної копії наказу про призначення відповідального за охорону праці на підприємстві. З метою підтвердження знань відповідальної особи з охорони праці необхідно надати посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці, з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом. Учасником надано наказ про прийняття на роботу інженера з охорони праці, але не надано документа про призначення відповідального за охорону праці на підприємстві. 4. Відповідно до п. 4.4 Додатку 6 ТД Учасник повинен надати інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження товарів, товарів та/або матеріальних ресурсів в складі закупівель робіт з прийнятних країн, або сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару. Дана інформація Учасником не надана. 5. Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 6 ТД Учасник повинен надати договірну ціну. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад і територій України від 01 листопада 2021 року № 281, розрахований у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або idc, який подається в окремому файлі. Відповідно до п,п 5.14. Настанови: При визначенні загальновиробничих витрат, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 42 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання. До ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) також включаються відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах. Учасником в тендерній пропозиції були враховані в договірній ціні, але не надані: 1. Розрахунок 1-2 - Загальновиробничі витрати 2. Розрахунок 5 - Кошторисний прибуток 3. Розрахунок 6 – Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. 6. Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 6 ТД Учасник повинен надати підсумкову відомість ресурсів. З метою дотримання вимог Рамкової Угоди, у ПВР зазначено Учасником країну походження кожної номенклатурної позиції. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів Учасника країна походження всього обладнання по об’єкту вказана Учасником як Україна, а у Додатку 8 до ТД вказано конкретні торгівельні марки ресурсів, виробниками яких є різні країни Європи. У випадку заміни ресурсу на аналогічний, Учасник повинен зазначити у ПВР конкретну марку ресурсу, яке буде поставлено під час виконання робіт. Таким чином, з метою проведення належної оцінки відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації вимагаємо надати ПВР із зазначенням саме тих ресурсів, що будуть використані Учасником. Під час розгляду вказаних документів Замовником виявлено невідповідність у зазначенні країни походження товару.
Створено
30.06.2025 19:40
Надати до
01.07.2025 19:40
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
108 372 876 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380952788150
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
108 372 876 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380952788150
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності