Показати схожі тендери

Закупівля Дата-кабель USB-A/USB-C, дата-кабель USB-С/USB-C згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 32580000-8 Інформаційне обладнання від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-010972-a
Id Tender 40218be9b3a84fdebd8551c4ad1d2816
План UA-P-2025-05-23-013520-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 17:04
Остання зміна 10.06.2025 19:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
830 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 17:03 до 02.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 17:03
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 17:03
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 10:00
до 05.06.2025 15:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:43
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 15:43
-
Період уточнень
з 23.05.2025 17:03 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 17:03 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 10:00 до 05.06.2025 15:43
Період кваліфікації
з 02.06.2025 10:00 до 05.06.2025 15:43
Основні параметри
Дата-кабель USB-A/USB-C, дата-кабель USB-С/USB-C згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 32580000-8 Інформаційне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
830 грн.
Дата-кабель USB-A/USB-C, дата-кабель USB-С/USB-C
Назва предмета закупівлі
Дата-кабель USB-A/USB-C, дата-кабель USB-С/USB-C
Очікувана вартість
830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Дата-кабель USB-A/USB-C
Опис предмета закупівлі
Дата-кабель USB-A/USB-C
Код ДК 021:2015
32581100-0 - Кабелі для передачі даних
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Дата-кабель USB-С/USB-C
Опис предмета закупівлі
Дата-кабель USB-С/USB-C
Код ДК 021:2015
32581100-0 - Кабелі для передачі даних
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Пропозиція:
810 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
23.05.2025 16:11
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сєніна Надія Мирославівна
Електронна пошта
Телефон
380954138722
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Дата-кабель USB-A/USB-C, дата-кабель USB-С/USB-C
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:43 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 10:00 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:43
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:42
Повідомлення про рішення
02.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації», та шляхом завантаження документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації; 2) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 3) заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів). 4) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином ______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) Учасником ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" (ЄДРПОУ 41460372) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не виконано вимоги додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», а саме: надано скановану(і) копію(ії) не аналогічного(их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі, оскільки в наданому договорі відсутні відомості про постачання дата-кабелів/зарядних кабелів. 2) Не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього) 3) У відомостях про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за формою згідно Додатку 1.6. до додатку 1 до тендерної документації зазначені договори, що не можуть бути аналогічними, оскільки не відповідають вимогам додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» 4) Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином ______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1) Надати скановану(і) копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) дата-кабелів/зарядних кабелів); 2) Надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього) 3) Надати відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за формою згідно Додатку 1.6. до додатку 1 до тендерної документації 4) Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином ______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару)
Створено
04.06.2025 09:09
Надати до
05.06.2025 09:09
Договір
UA-2025-05-23-010972-a-c1
Очікує підписання
810 грн.
810 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Дата-кабель USB-A/USB-C
Номенклатура
Дата-кабель USB-A/USB-C
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Дата-кабель USB-С/USB-C
Номенклатура
Дата-кабель USB-С/USB-C
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38355198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41460372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
830 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
830 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності