Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service)) від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-009787-a
Id Tender b208133d0ae74db6b8578be9832b3881
План UA-P-2025-05-23-012016-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.05.2025 15:13
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
368 110 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 681.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 15:13 до 31.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 15:13
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 15:13
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2025 09:00
до 02.06.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 15:44
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 15:44
-
Період уточнень
з 23.05.2025 15:13 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 15:13 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2025 09:00 до 02.06.2025 15:44
Період кваліфікації
з 31.05.2025 09:00 до 02.06.2025 15:44
Основні параметри
Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service))
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
368 110 грн.
Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service))
Назва предмета закупівлі
Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service))
Очікувана вартість
368 110 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3681,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service))
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надану Послугу на підставі Акту приймання-передачі Послуги (надалі – Акт) протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦК"
Пропозиція:
368 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
23.05.2025 15:12
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з користування клієнтським програмним забезпеченням «Інструментальна корпоративна система (ІКС) моніторингу, агрегації та аналізу інформації «X-SCIF» (як послугу з користування програмним забезпеченням (soft as service))
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:44 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.05.2025 09:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2)тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Та Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 5.10. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасник не виконав вказану вимогу тендерної документації: відповідно до інформації за результатами перевірки електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Учасник підписав тендерну пропозицію, що була подана ним 26.05.2025, 16:35:17, удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації замовника, а саме, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Пунктом 12 частини 1 статті 1 Закону № 2155 від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронний підпис — електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Пунктом 43 Особливостей визначено, що вимога про усунення невідповідностей розміщується щодо невідповідності, які були виявлені в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки електронний підпис є електронними даними, і не є інформацією та/або документами, за визначенням Особливостей, зазначені недоліки не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Крім того, Вимога замовника щодо накладання електронного підпису стосується виключно тендерної пропозиції, а отже вказане порушення з боку Учасника не можна усунути, надавши 24 години на виправлення, оскільки КЕП, який накладається на документи учасника після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою пропозиції учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: - пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
31.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
368 110 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
368 110 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності