Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області від Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-009643-a
Id Tender dfd3c460c9374449a470e4eb7ca34593
План UA-P-2025-05-23-009767-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 15:19
Остання зміна 13.06.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 000 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 003.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 15:17 до 09.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 15:17
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 15:17
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00
до 13.06.2025 14:47
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:47
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:47
-
Період уточнень
з 23.05.2025 15:17 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 15:17 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 13.06.2025 14:47
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 13.06.2025 14:47
Основні параметри
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 000 640 грн.
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
6 000 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30003,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82618, Україна, Львівська область, с. Труханів, вул. Січових Стрільців, 4
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Пропозиція:
5 899 912.75 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 10:36
Оголошення про проведення закупівлі
-
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
23.05.2025 15:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Сомар
Електронна пошта
Телефон
+380501755316
Замовник
ЄДРПОУ
44008365
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Поштовий індекс
82600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Сколе
Адреса
вул.Чайківського, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:47 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:47
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:47
Повідомлення про рішення
09.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «12» червня 2025 року № 33 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пунктів 8-10 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає: - «8. Інформацію від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів); - 9. Інформацію з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів); - 10. Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції)». Учасником не надано інформацію від Державної виконавчої служби, Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 2. Відповідно до Додатку № 4 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, Учасник надав лист-авторизацію від виробника матеріалів для влаштування синтетичного покриття, але без деталізації указання поліуританових клеїв та грунтовки. 3. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає від себе та субпідрядника Довідки, що містять інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами. Учасник подав Довідку, в якій неправильно вказав Наказ про призначення працівника Адамовського Я.О. А також він надав довідку від субпідрядника, у якій не вказано по-батькові працівника Келеман О.Я. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення помилок в Тендерній пропозиції Учасника, в тому числі і в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та, керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів, а саме: 1. Інформацію від Державної виконавчої служби, Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 2. Лист-авторизацію від виробника матеріалів для влаштування синтетичного покриття з деталізацією указання поліуританових клеїв та грунтовки. 3. Від Учасника та від субпідрядника виправлені Довідки, що містять інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами. II. Роз’яснити Учаснику ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Створено
12.06.2025 14:06
Надати до
13.06.2025 14:06
Договір
UA-2025-05-23-009643-a-c1
Очікує підписання
5 899 912.75 грн.
5 899 912.75 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Повна назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42598367

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 000 640 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 000 640 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності