Показати схожі тендери

Закупівля Графітовий пластиковий профіль для лавок з кришкою та гвинтами від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-009177-a
Id Tender aee8227604f4480dacd166a1a5b55a01
План UA-P-2025-05-23-007791-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 14:54
Остання зміна 13.06.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
314 861 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 14:50 до 02.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 14:50
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 14:50
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 09:00
до 13.06.2025 15:24
Залишилось 3 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 15:24
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 15:24
-
Період уточнень
з 23.05.2025 14:50 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 14:50 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 09:00 до 13.06.2025 15:24
Період кваліфікації
з 02.06.2025 09:00 до 13.06.2025 15:24
Основні параметри
Графітовий пластиковий профіль для лавок з кришкою та гвинтами
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
314 861 грн.
Графітовий пластиковий профіль для лавок з кришкою та гвинтами
Назва предмета закупівлі
Графітовий пластиковий профіль для лавок з кришкою та гвинтами
Очікувана вартість
314 861 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 660 (штуки)
Графітовий пластиковий профіль для лавок 2 м.
Опис предмета закупівлі
Графітовий пластиковий профіль для лавок 2 м.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
660
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Позиція : №2 13 (штуки)
Графітовий пластиковий профіль для лавок 3 м.
Опис предмета закупівлі
Графітовий пластиковий профіль для лавок 3 м.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Позиція : №3 460 (штуки)
Кришка пластикова до профілю 70x30 мм графітова
Опис предмета закупівлі
Кришка пластикова до профілю 70x30 мм графітова
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
460
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Позиція : №4 2 000 (штуки)
Гвинт М8х60 DIN967 кл.міц.4,8 цинк І
Опис предмета закупівлі
Гвинт М8х60 DIN967 кл.міц.4,8 цинк І
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАЗИС 2011"
Пропозиція:
294 160.28 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рябчук
Електронна пошта
Телефон
+380412558505, +380976845514
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Графітовий пластиковий профіль для лавок з кришкою та гвинтами
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:24 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 09:00 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:24
Повідомлення про рішення
06.06.2025 16:12
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ТОВ "БАЗИС 2011" (38054969) є великою за обсягом та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», потребує детального вивчення та співставлення із технічним завданням та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 16:11
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС 2011" (38054969) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно подати інформацію та документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих.29-01/05-2024 від 29.05.2025 та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файли під назвою «1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного Договору.pdf», «22. Договір N? 41 ТОВ Базис 2011 - ТОВ Еліос-Трейд.pdf», «23. Видаткові накладні Базис 2011 - Еліос-Трейд.pdf»). Проте, наданий учасником у складі пропозиції договір №4/1 від 04 січня 2022 р. з ТОВ «Еліос-Трейд» не є виконаним, оскільки термін дії договору до 31.12.2026 р. Тобто цей договір, є діючим, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати виконаний в повному обсязі аналогічний договір. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У підпункті 1.1. пункту 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації ((Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1 Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна / акт прийому–передачі товару тощо). Крім того, зазначено, що *Аналогічним вважається договір, який відповідає коду ДК 44210000-5 - Конструкції та їх частини. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: - нову довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна / акт прийому–передачі товару тощо), із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 2. Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника за формою визначеною Замовником у додатку № 5 (для юридичної особи). 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано форму Відомості про учасника (для юридичної особи) вих. 29-03/05-2024 від 29.05.2025 (файл під назвою «3. Відомості про учасника.pdf»). Проте, учасником не дотримано форму замовника, яку визначено у додатку №5, а саме: - у п.6 «Форма власності та юридичний статус підприємства (організації)» учасником не вказано юридичний статус підприємства; - у п. 9 «Банківські реквізити обслуговуючого банку (найменування банку, МФО, код ЄДРПОУ, поштова адреса банку та розрахунковий рахунок Учасника) учасником не вказано повну інформацію, щодо поштової адреси банку. Крім того, згідно із формою замовника, яку визначено у додатку № 5 (форма відомості про учасника) до тендерної документації, учасник має зазначити дату підписання даної форми, проте дата відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 1 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову довідку, яка містить відомості про учасника за формою, визначеною замовником у додатку № 5 із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 3. Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати Форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано форму «Тендерна пропозиція» вих. 29-04/05-2024 від 29.05.2025 (файл під назвою «4. Тендерна пропозиція ТОВ Базис 2011.pdf»). Проте, учасником допущено помилки в розрахунках, зокрема у графі «Всього, грн. з ПДВ» в пунктах 1,2 та 3 невірно зазначена сума. Відповідно, помилково обрахована загальна вартість пропозиції учасника та некоректно вказана сума прописом з ПДВ. Крім того, згідно з формою замовника, яку визначено у додатку №4 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації, учасник повинен зазначити Власне ім’я та прізвище або ПІБ уповноваженої особи учасника, а не прізвище та ініціали, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 2 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати Форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (за формою, що визначена замовником у додатку № 4) 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову Форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (за формою, що визначена замовником у додатку № 4) із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 4. Відповідно до умов тендерної документації, пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС 2011" (38054969) міститься файл "sign.p7s" (30.05.2025 15:06). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувачі Підписувач КАЛІНІЧЕНКО АРТЕМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ П.І.Б. КАЛІНІЧЕНКО АРТЕМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3292404497 Організація (установа) Товариство з обмеженою відповідальністю "Базис 2011" Код ЄДРПОУ 38054969 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 15:06:11 30.05.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 6EB3130800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований». Відповідно до Роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021 року №1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС 2011" (38054969) підписана удосконаленим електронним підписом учасника даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.4. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) Тендерної документації встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно: - накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі на пропозицію учасника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Створено
11.06.2025 13:58
Надати до
12.06.2025 13:58
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
314 861 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
314 861 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності