Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторних установок FASSI F40F.0.22, встановлених на автомобілях ГАЗ 33106, ГАЗ 2834 LB та ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE (ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-007612-a
Id Tender 355a41ceaba14061bcfc9ea046b1c955
План UA-P-2025-05-23-008373-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.05.2025 13:58
Остання зміна 12.06.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
108 184 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 081.84 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 13:58 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 13:58
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 13:58
до 28.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:55
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 12:48
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 23.05.2025 13:58 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 13:58 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:55
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторних установок FASSI F40F.0.22, встановлених на автомобілях ГАЗ 33106, ГАЗ 2834 LB та ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE (ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
108 184 грн.
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторних установок FASSI F40F.0.22, встановлених на автомобілях ГАЗ 33106, ГАЗ 2834 LB та ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE (ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторних установок FASSI F40F.0.22, встановлених на автомобілях ГАЗ 33106, ГАЗ 2834 LB та ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE (ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
108 184 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1081,84
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:32
Закінчення аукціону
02.06.2025 14:55
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторної установки FASSI F40F.0.22, встановленої на автомобілі ГАЗ 33106
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторної установки FASSI F40F.0.22, встановленої на автомобілі ГАЗ 33106
Код ДК 021:2015
50531400-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Станція технічного обслуговування (СТО) Учасника, що розташована в м. Києві
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторної установки FASSI F40F.0.22, встановленої на автомобілі ГАЗ 2834 LB
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторної установки FASSI F40F.0.22, встановленої на автомобілі ГАЗ 2834 LB
Код ДК 021:2015
50531400-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Станція технічного обслуговування (СТО) Учасника, що розташована в м. Києві
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE
Код ДК 021:2015
50531400-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, Станція технічного обслуговування (СТО) Учасника, що розташована в м. Києві
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС"
Пропозиція:
104 690 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВМ ТРАКС»
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Степаненко Лариса Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380733184711
Замовник
ЄДРПОУ
43068161
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Поштовий індекс
03083
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування краноманіпуляторних установок FASSI F40F.0.22, встановлених на автомобілях ГАЗ 33106, ГАЗ 2834 LB та ланцюгового навантажувача PALFINGER М 16Т, встановленого на автомобілі СКС IEMLC110-15AE (ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Період вимог/скарг з 09.06.2025 12:48 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:55 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВМ ТРАКС» (код ЄДРПОУ: 44882032) (далі — Учасник) у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) не виправив виявлені замовником невідповідності та не надав документ, що відповідає вимогам пункту 11. розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації, а саме не надано: "Діючий (діючі) Дозвіл (Дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий (видані) Державною службою України з питань праці (до 10 вересня 2014 р. Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України) (надалі Дозвіл) та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці, зокрема на: - технічне обслуговування механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.". Отже, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.06.2025 12:48
Повідомлення про рішення
02.06.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «1. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації учасник, зокрема, мав надати: "1.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного* договору учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору або в разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про номер закупівлі у електронній системі Prozorro, за якою учасник виконав аналогічний договір та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель (за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору).". ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВМ ТРАКС» (надалі – "Учасник") на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл "Довідка про аналогічний договір.pdf"), Договір №16-25-ПД від 13.05.2025 року, Наряд-замовлення №ОР4НО00075 від 22.05.2025, Лист відгук №077/13-942 від 29.05.2025р. (файл "Аналогічний договір та документи про виконання.pdf"). Надані на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору Учасником документи містять невідповідності, а саме: Учасником належним чином не підтверджено виконання аналогічного договору вказаного в "Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", оскільки відповідно до пункту 2.4 Договору №16-25-ПД від 13.05.2025 року, що наданий Учасником у складі тендерної пропозиції "2.4. Послуга вважається наданою при підписанні Сторонами акту приймання наданих послуг, який готує Виконавець.", а отже відповідно до Договору №16-25-ПД від 13.05.2025 належним підтвердженням його виконання є саме "Акт приймання наданих послуг". У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. Також "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" в колонці: " Номер закупівлі у електронній системі Prozorro, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)" містить номер закупівлі та не містить посилання в електронній системі закупівель. Також при перевірці закупівлі у електронній системі закупівель Prozorro, за номером №UA-2025-05-13-010895-a, що вказаний у Довідці, станом на час розміщення цього Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - відсутній звіт про виконання такого договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнені та/або нові документ/ти, що відповідає/ють вимогам підпункту 1.1. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації Учасник, зокрема, мав надати: "1.2. На підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази, а саме: наявність у Учасника станції технічного обслуговування (надалі також – "СТО"), що розташована в м. Києві, для надання послуг за предметом закупівлі учасник має надати довідку за формою 2." Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (файл Довідка про МТБ.pdf). Надана Учасником Довідка не відповідає Формі 2 додатку 6 до тендерної документації, оскільки не містить приміток *, **, що містилися у Формі 2 Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнений або новий документ, що відповідає вимогам підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог пункту 11. розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації Учасник, зокрема, мав надати: "11. Учасник повинен мати діючий (діючі) Дозвіл (Дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий (видані) Державною службою України з питань праці (до 10 вересня 2014 р. Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України) (надалі Дозвіл) та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці, зокрема на: - технічне обслуговування механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл "Дикларація на проведення небезпечних робіт.pdf"). Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника документ не містить найменування виду робіт підвищеної небезпеки, зокрема, на: технічне обслуговування механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що відповідає вимогам пункту 11. розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації.".
Створено
05.06.2025 15:38
Надати до
06.06.2025 15:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:48 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 12:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: "1. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації Учасник, зокрема, мав надати: "1.2. На підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази, а саме: наявність у Учасника станції технічного обслуговування (надалі також – "СТО"), що розташована в м. Києві, для надання послуг за предметом закупівлі учасник має надати довідку за формою 2." Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (файл 3. Довідка про матніально - технічну базу.pdf). Надана Учасником Довідка не відповідає Формі 2 додатку 6 до тендерної документації, оскільки не містить приміток *, **, що містилися у Формі 2 Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнений документ, що відповідає вимогам підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 6 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 10, підпункту 10.2. пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації Учасник, зокрема, мав: "10. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 10.2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Учасник накладає електронний підпис на тендерну пропозицію та завантажені документи в цілому.". Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Замовник, зокрема: "Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.". Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником здійснено перевірку на сайті центрального засвідчувального органу (далі - ЦЗО) за посиланням https://czo.gov.ua/verify електронного підпису, що накладений Учасником на тендерну пропозицію в цілому, та виявлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана УЕП, оскільки при перевірці електронного підпису на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип носія - незахищений, тип підпису – удосконалений. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП).".
Створено
12.06.2025 12:08
Надати до
13.06.2025 12:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
108 184 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Контактний телефон:
380733184711
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
108 184 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Контактний телефон:
380733184711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності