Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-007396-a
Id Tender 6a2b0286e45b4aeabbb6a222761632cb
План UA-P-2025-05-23-008179-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 14:03
Остання зміна 08.07.2025 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 012 189.44 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 060.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 14:01 до 31.05.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 14:01
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 14:01
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:05
до 08.07.2025 10:37
Залишилось 5 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 13:33
до 14.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.07.2025 10:37
-
Період уточнень
з 23.05.2025 14:01 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 14:01 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:05 до 08.07.2025 10:37
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:05 до 08.07.2025 10:37
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ))
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 012 189.44 грн.
КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ))
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ))
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
1 012 189.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5060,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 15:42
Закінчення аукціону
02.06.2025 16:05
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 250 000 (послуга)
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу: формат листа А4 односторонній друк (без порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Опис предмета закупівлі
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу: формат листа А4 односторонній друк (без порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Код ДК 021:2015
79810000-5 - Друкарські послуги
Кількість
250 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 402 182 (послуга)
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу з подальшою порізкою: Формат листа А3 двосторонній друк (+ порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Опис предмета закупівлі
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу з подальшою порізкою: Формат листа А3 двосторонній друк (+ порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Код ДК 021:2015
79810000-5 - Друкарські послуги
Кількість
402 182
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
Пропозиція:
988 058.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"
Пропозиція:
765 663.53 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 15:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
23.05.2025 13:49
Тендерна документація
23.05.2025 13:49
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ))
Період вимог/скарг з 24.06.2025 13:33 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 16:05 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.06.2025 13:33
Повідомлення про рішення
06.06.2025 10:29
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 06.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-23-007396-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 10:28
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник мав надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства, а саме: копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати: Довідку в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням цього(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и), який(і) підтверджуює(ють) надання послуг, що належить(ать) до коду ДК 021:2015 79810000-5 - Друкарські послуги, за яким здійснюється закупівля (в аналогічному договорі має бути зазначений КОД ДК 021:2015 79810000-5 - Друкарські послуги) та підтверджує(ють) надання послуг щодо видавання друкованої продукції (друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати щодо договору(ів), вказаному(их) у довідці: - копію(ї) договору(ів) виконаного в повному обсязі з додатками до нього; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг (чи копії інших документів, що підтверджують факт виконання послуг, що є предметом зкупівлі, згідно аналогічного договору та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або копію(ї) відгуку(ів) про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі від замовника(ів). Відгук(и) повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву прдмета закупівлі (договору), суму договору, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі). Учасник надав довідку (файл «10 Довідка аналог. догов.pdf», Вих. №136 від 30.05.2025p), яка не містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням цього договору. Також, довідка Учасника (файл «10 Довідка аналог. догов.pdf», Вих. №136 від 30.05.2025p) надана за предметом закупівлі товару, що не відповідає виду предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі учасник в складі тендерної пропозиції надав копію договору (файл «11 Аналогічний ДОГОВІР.pdf»), копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12 АКТИ.pdf», містить 10 актів) та копію Листа - відгуку (файл «13 Лист відгук.pdf»). Разом з тим, надані учасником копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12 АКТИ.pdf», містить 10 актів) не підтверджують факт виконання послуг, що є предметом закупівлі, згідно аналогічного договору, наданого учасником у складі тендерної пропозиції та його виконання у повному обсязі. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Лист-відгук (файл «13 Лист відгук.pdf») не містить серед іншого, інформацію про суму договору та рік виконання договору. - Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку (файл «20 Довідка субпідрядник.pdf», Вих. №135 від 30.05.2025р) про виконання робіт без залучення субпідрядника, що не відповідає саме виду предмету закупівлі. - Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку (файл «24 Довідка про реєстрацію.pdf», Вих №145 від 30.05.2025р) у редакції, яка не відповідає редакції вимозі Замовника. - В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія відомостей з ЄДРПОУ, датованих не раніше дати оголошення даної закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю); - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)); - п.7 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - п.12 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. - п.16 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. - Надати оновлену довідку про те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору із зазначенням цього договору. - Надати копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг (чи копії інших документів, що підтверджують факт виконання послуг, що є предметом закупівлі, згідно аналогічного договору та виконання аналогічного договору у повному обсязі, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору в повному обсязі від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмета закупівлі (договору), суму договору, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі). - Надати оновлену довідку (файл «20 Довідка субпідрядник.pdf», Вих. №135 від 30.05.2025р) з інформацією про не залучення субпідрядників до надання послуг. - Надати оновлену довідку (файл «24 Довідка про реєстрацію.pdf», Вих №145 від 30.05.2025р) у відповідності до редакції вимоги Замовника. - Надати копію відомостей з ЄДРПОУ, датованих не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Створено
20.06.2025 14:56
Надати до
21.06.2025 14:56
Період вимог/скарг з 08.07.2025 10:37 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 13:33 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 10:37
Довідка НАЗК
08.07.2025 10:37
Повідомлення про рішення
30.06.2025 10:04
Електроний протокол про продовження строку
24.06.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-23-007396-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
30.06.2025 10:03
Дата кінця розгляду
23.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-23-007396-a-b1
Очікує підписання
988 058.52 грн.
988 058.52 грн.
З ПДВ
Номенклатура
250 000 (послуга)
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу: формат листа А4 односторонній друк (без порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Номенклатура
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу: формат листа А4 односторонній друк (без порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Кількість
250 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
402 182 (послуга)
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу з подальшою порізкою: Формат листа А3 двосторонній друк (+ порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Номенклатура
Друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу з подальшою порізкою: Формат листа А3 двосторонній друк (+ порізки) щільність паперу 70 г/м.кв
Кількість
402 182
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36942717

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 012 189.44 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 012 189.44 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності