Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки, планшети від РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-006718-a
Id Tender 4e23d097a1204fa0af526e487909768f
План UA-P-2025-05-23-008189-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 13:34
Остання зміна 12.06.2025 13:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
195 914 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
979.57 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 13:33 до 01.06.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 13:33
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 13:33
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:12
до 10.06.2025 16:39
Залишилось 5 год. 45 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:12
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 16:39
-
Період уточнень
з 23.05.2025 13:33 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 13:33 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:12 до 10.06.2025 16:39
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:12 до 10.06.2025 16:39
Основні параметри
Ноутбуки, планшети
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
195 914 грн.
Ноутбуки, планшети
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки, планшети
Очікувана вартість
195 914 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
979,57
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 15:43
Закінчення аукціону
02.06.2025 16:12
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 (штуки)
Ноутбук Asus Vivobook Go 15 E1504FA-BQ1385 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук Asus Vivobook Go 15 E1504FA-BQ1385 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80200, Україна, Львівська область, місто Радехів, проспект Відродження, 3
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ноутбук Asus ROG Strix G16 G614JU-N3094 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук Asus ROG Strix G16 G614JU-N3094 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80200, Україна, Львівська область, місто Радехів, проспект Відродження, 3
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80200, Україна, Львівська область, місто Радехів, проспект Відродження, 3
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДАРАДУДА БОГДАНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
186 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
175 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
180 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 13:34
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Коваль
Електронна пошта
Телефон
+380973283415
Сайт:
https://miskrada-radekhiv.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26361149
Повна назва
РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
80200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Шептицький р-н, місто Радехів
Адреса
пр. Відродження, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки, планшети
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:12 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 16:12 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:12
Повідомлення про рішення
02.06.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» у процедурі закупівлі: Ноутбуки, планшети ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (UA-2025-05-23-006718-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. пп. 3.1. п. 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції вимагалось, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає наступі документи: учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору (не менше одного) довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею. Таблиця Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Назва організації із якою укладено договір телефон, П.І.Б. особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника Предмет Закупівлі Сума договору Термін виконання договору __________________________________________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки такого ж самого товару та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Замовника або копію(ї) накладної (их) щодо поставки товару на виконання аналогічного (их) договору (ів), що вказаний (і) в п. 1.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності **інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. Учасник в складі тендерної пропозиції надав 2 довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів), проте не згідно форми, яка встановлена пп. 3.1. п. 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ Додатку 1 до тендерної документації 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику – Товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ПБГ19» необхідно документально підтвердити наявність досвіду виконання ним аналогічного договору (не менше одного) довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею. Таблиця Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Назва організації із якою укладено договір телефон, П.І.Б. особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника Предмет Закупівлі Сума договору Термін виконання договору __________________________________________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис) 2. У пп. 8 п. 3 Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції вимагалось, що учасник подає проєкт договору сканований, заповнений, підписаний та скріплений печаткою (за наявності) зі сторони учасника, згідно з Додатком №3 до тендерної документації. Учасник не надав проєкт договору сканований, заповнений, підписаний та скріплений печаткою (за наявності) зі сторони учасника, згідно з Додатком №3 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати проєкт договору сканований, заповнений, підписаний та скріплений печаткою (за наявності) зі сторони учасника, згідно з Додатком №3 до тендерної документації.
Створено
03.06.2025 11:32
Надати до
04.06.2025 11:32
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:39 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:12 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:39
Довідка НАЗК
10.06.2025 16:39
Повідомлення про рішення
04.06.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у процедурі закупівлі: Ноутбуки, планшети ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (UA-2025-05-23-006718-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Пп. 12 п. 3 Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції вимагалось, що учасник подає копію сертифікату якості або декларації відповідності або іншій подібний документ на кожен вид товару, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» в складі тендерної пропозиції не надав копію сертифікату якості або декларації відповідності або іншій подібний документ на кожен вид товару, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України, на товар, який пропонує у своїй тендерній пропозиції, а саме на Ноутбук GIGABYTE G6X 9KG (9MG42UA853SD) та на Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику – Товариству з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» необхідно надати копію сертифікату якості або декларації відповідності або іншій подібний документ на кожен вид товару, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України, на товар, який пропонує у своїй тендерній пропозиції, а саме на Ноутбук GIGABYTE G6X 9KG (9MG42UA853SD) та на Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB.
Створено
06.06.2025 09:30
Надати до
07.06.2025 09:30
Договір
UA-2025-05-23-006718-a-b1
Очікує підписання
180 998 грн.
180 998 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Ноутбук Asus Vivobook Go 15 E1504FA-BQ1385 або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук Asus Vivobook Go 15 E1504FA-BQ1385 або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ноутбук Asus ROG Strix G16 G614JU-N3094 або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук Asus ROG Strix G16 G614JU-N3094 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB або еквівалент
Номенклатура
Планшет Xiaomi Redmi Pad Pro 6/128 GB або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26361149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
195 914 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 18:00
Замовник:
РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973283415
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
195 914 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 18:00
Замовник:
РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973283415
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності