Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот) від Стеблівський психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-005323-a
Id Tender f82c00e9a4ed4981bcdff9d0070bbb53
План UA-P-2025-05-23-006701-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.05.2025 12:17
Остання зміна 10.06.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 12:16 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 12:16
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 12:16
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00
до 04.06.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:49
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 15:49
до 10.06.2025 14:12
Період уточнень
з 23.05.2025 12:16 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 12:16 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 04.06.2025 15:49
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 04.06.2025 15:49
Основні параметри
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Назва предмета закупівлі
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Код ДК 021:2015
90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Кількість
800
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
19451, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н, селище міського типу Стеблів, вул. Козацька, будинок 34
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "ВОДОКАНАЛ"
Пропозиція:
396 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 13:48
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
23.05.2025 12:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Гальчун
Електронна пошта
Телефон
+380936652661
Замовник
ЄДРПОУ
03189724
Повна назва
Стеблівський психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
19451
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
смт. Стеблів
Адреса
вул. Козацька, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:49 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 00:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:49
Довідка НАЗК
04.06.2025 15:49
Повідомлення про рішення
04.06.2025 15:47
-
04.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-23-005323-a-b1
Підписаний і діє
Номер
68
396 000 грн.
330 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
800 (метри кубічні)
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Номенклатура
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (нечистот)
Кількість
800
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Стеблівський психоневрологічний інтернат
Повна назва
Стеблівський психоневрологічний інтернат
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03189724

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КП "ВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21374420

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 14:12
-
10.06.2025 14:11
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000024
Дата створення проекту
24.06.2025 15:12
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 16:32
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 14:54
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2025 № 70-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-23-005323-a, 23.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 16:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стеблівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 № 49 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації від 30.05.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію комунального підприємства «ВОДОКАНАЛ» (далі – КП «ВОДОКАНАЛ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 04.06.2025 № 54; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 10.06.2025 № 68; додаткову угоду № 1 від 26.06.2025; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 26.06.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі КП «ВОДОКАНАЛ» оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надання яких визначено пунктом 5.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, 09.06.2025, тобто у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція КП «ВОДОКАНАЛ» не відхилена у разі, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно з додатковою угодою № 1 від 26.06.2025 договір від 10.06.2025 № 68 розірвано.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 14:54
Документи висновку
04.07.2025 14:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Дата публікації
08.07.2025 11:12
Документи інформації про усунення порушення
08.07.2025 11:13
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.07.2025 11:15
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
08.07.2025 11:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-23-005323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі КП «ВОДОКАНАЛ», якщо ним не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 15:45
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 15:45
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Рішеня
26.06.2025 09:39
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Оплата по договору
Оплата по договору №68 від 10 червня 2025 року не здійснювалась
Рішеня
01.07.2025 08:25
Замовник
Документи повідомлення
01.07.2025 08:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Стеблівський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380936652661
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Стеблівський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380936652661
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності