Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату від Київський психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-005300-a
Id Tender 17aeaf38087d41e68fcc66fd7847ec79
План UA-P-2025-05-23-005366-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.05.2025 12:28
Остання зміна 16.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
984 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 840 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 12:27 до 02.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 12:27
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 12:27
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:01
до 10.06.2025 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 11:59
до 16.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.06.2025 12:20
-
Період уточнень
з 23.05.2025 12:27 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 12:27 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:01 до 10.06.2025 12:20
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:01 до 10.06.2025 12:20
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
984 000 грн.
Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату
Очікувана вартість
984 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9840,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 11:38
Закінчення аукціону
03.06.2025 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. М. Юнкерова,37
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04075, Україна, м. Київ, Юнкерова, 37
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги з поточного ремонту здійснюється протягом 20 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 наданих Послуг з поточного ремонту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги з поточного ремонту здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОРНІЄНКО ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
705 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕТРОВ ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
704 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 12:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руденко Галина В'ячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380444018359, 380675077665
Замовник
ЄДРПОУ
26021206
Повна назва
Київський психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
04075
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Юнкерова, 37
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту житлових приміщень (корпус №2) Київського психоневрологічного інтернату
Період вимог/скарг з 06.06.2025 11:59 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 12:01 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Не виконано вимоги п. п. 1.1.2. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації- "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном." Подана вимога усунути невідповідності , надати документи на обладнання зазначене у наданій довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази (паспорт, гарантійний талон, тощо.) . Учасник не виконав дану вимогу. 2.Не виконано вимоги п. п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації -"Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Подана вимога усунути невідповідності. Учасник виконав вимогу. 3.Не виконано вимоги п.п.1.2.2. п. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника , що підтверджує кваліфікацію (диплом , сертифікат тощо). Подана вимога усунути невідповідності, надати диплом Директора Петрова Ярослава Олександровича, надати диплом штукатура , плиточника Руденка Романа Сергійовича (наданий диплом є підробкою ) . Надані свідоцтва про підвищення робітничої кваліфікації на Петрова Г.О., Петрова О.А.,Бартиш С.О. не містять підпису голови комісії Петрова Ярослава Олександровича, подана вимога усунути невідповідності Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Учасник виконав вимогу частково, не надано диплом штукатура , плиточника Руденка Романа Сергійовича.
Документи кваліфікації
06.06.2025 11:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 12:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 12:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Виконати вимоги п.п. 1.1.2. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації- "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном." Просимо усунути невідповідності , надати документи на обладнання зазначене у наданій вами довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази (паспорт, гарантійний талон, тощо..) 2.Виконати вимоги п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації -"Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1."Просимо усунути невідповідності. 3.Виконати вимоги п.п.1.2.2. п. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника , що підтверджує кваліфікацію (диплом , сертифікат тощо) .Просимо усунути невідповідності, надати диплом Директора Петрова Ярослава Олександровича, надати диплом штукатура , плиточника Руденка Романа Сергійовича (наданий вами диплом є підробкою ) . Надані свідоцтва про підвищення робітничої кваліфікації на Петрова Г.О., Петрова О.А.,Бартиш С.О. не містять підпису голови комісії Петрова Ярослава Олександровича, просимо усунути невідповідності. P.S.За використання завідомо підробленого документа (ч. 4 ст. 358 КК України) передбачено покарання.
Створено
04.06.2025 13:21
Надати до
05.06.2025 13:21
Період вимог/скарг з 10.06.2025 12:20 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 11:59 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник у строк, визначений для кваліфікації, надав лист від 09.06. 2025 року за № 2/06, у якому просить не враховувати його цінову пропозицію , так як під час розрахунку Договірної ціни були не правильно застосовані коефіцієнти, що враховують витрати на заробітну плату працівників, зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва та коефіцієнт, що враховує утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації, внаслідок чого ціна пропозиції не враховує фактичної вартості робіт.
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
06.06.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 12:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 12:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
984 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Київський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
380444018359, 380675077665
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
984 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Київський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
380444018359, 380675077665
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності