Показати схожі тендери

Закупівля Сіль технічна від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-004925-a
Id Tender 77092e2293ab4d1c97c66180cf0ebe05
План UA-P-2025-05-23-002773-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 12:00
Остання зміна 30.06.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
330 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 670 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 11:58 до 10.06.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 11:58
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 11:58
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:21
до 27.06.2025 12:24
Залишилось 1 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 11:49
до 03.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.06.2025 12:24
-
Період уточнень
з 23.05.2025 11:58 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 11:58 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:21 до 27.06.2025 12:24
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:21 до 27.06.2025 12:24
Основні параметри
Сіль технічна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
330 000 грн.
Сіль технічна
Назва предмета закупівлі
Сіль технічна
Очікувана вартість
330 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1670,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 15:46
Закінчення аукціону
11.06.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль технічна
Код ДК 021:2015
34927100-2 - Дорожня сіль
Кількість
60 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС"
Пропозиція:
315 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АГРО ФОНД"
Пропозиція:
180 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
316 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Торгівельно- промислове об`єднання "Аріста"
Пропозиція:
330 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 15:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 15:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мосійчук Мирослава Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380363668495
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Сіль технічна
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:49 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 16:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АГРО ФОНД» на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не надав обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/ абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей).
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.06.2025 16:21
Надати до
13.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.06.2025 11:40 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 11:49 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ПП «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Документи кваліфікації
17.06.2025 11:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 20.06.2025 10:58 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 11:40 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СОЛТ ІНДАСТРІ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Документи кваліфікації
20.06.2025 10:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.06.2025 12:24 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 10:58 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» переможцем відкритих торгів 3141-25-Т-ВТ-О та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю 34920000-2 (Сіль технічна) в кількості 60 000 кг., з ціною 330 000,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:24
Довідка НАЗК
27.06.2025 12:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-23-004925-a-b1
Очікує підписання
330 000 грн.
330 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
60 000 (кілограми)
Сіль технічна
Номенклатура
Сіль технічна
Кількість
60 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Торгівельно- промислове об`єднання "Аріста"
Повна назва
ТОВ "Торгівельно- промислове об`єднання "Аріста"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33221885

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000099
Дата створення проекту
23.06.2025 17:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:55
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 57-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.06.2025 № 57-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-23-004925-a 23.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:55
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Сіль технічна» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-004925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Згідно протокольного рішення Замовника тендерну пропозицію учасника ПП "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. А саме замовником вказано, що в додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова)» в колонці «Виробник, країна походження товару» учасник не вказав виробника товару, що не відповідає вимогам Замовника. Водночас в поданих учасником на підтвердження технічних та якісних характеристик документах, зокрема паспорті якості, листі представника партнера (дилера) містяться дані про назву продукту, виробника та країну походження товару. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена в Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, не відноситься до документів технічної специфікації. Виправлення вказаної замовником невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника ПП "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" з підстав зазначених в протокольному рішенні уповноваженої особи. Дана інформація підлягала виправленню згідно пункту 43 Особливостей. У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді та відхиленні пропозиції учасника ПП "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС". Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 17:14
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 17:15
-
Відповідь
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2025
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 34920000-2 (Сіль технічна) повідомляємо, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до ДСТУ та інших нормативно-правових актів, які регулюють вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 34920000-2 (Сіль технічна) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 34920000-2 (Сіль технічна) було надіслано запити про надання комерційної пропозиції: ТОВ «Енергомережа», м. Київ, ПП «Волинянин», Волинська обл., с. Мстишин, ПП «Фірма Імбекс», м. Вараш, ТОВ «ТПО «Аріста»», м. Київ, ТОВ «Феліта», м. Харків, ТОВ «Югсинтез», м. Дніпро, ТОВ «Укрресурс» м. Львів, ТОВ « Торговий Дім «КиП і Ко», м. Київ, ПП «Віктор-Ком Імпекс», Чернівецька обл, с. Йорданешти, ТОВ «Костанза», м. Київ, ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ», м. Полтава, ТОВ "УКРТРАНЗИТ", м. Дніпро, ТОВ "АРІАЛ АЛЬЯНС", м. Дніпро, ТОВ «АГОРО ФУД ГЛОБАЛ» м. Київ. Було отримано комерційну пропозицію від ТОВ "ТПО "Аріста". Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій, цін Закупівлі в системі "Prozorro" з урахуванням курсової різниці, цінові показники в попередніх договорах Компанії з урахуванням курсової різниці та індексу цін виробників , визначено очікувану вартість закупівлі за ціною наданої комерційної пропозиції. Середнє арифметичне цін договорів попереднього періоду з врахуванням курсової різниці та індексу цін виробників, наданих комерційних пропозицій та цін Закупівлі в системі "Prozorro" з урахуванням курсової різниці є вищим ніж ціна наданої комерційної пропозицій, що економічно не вигідно.Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 34920000-2 (Сіль технічна) сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділами-замовниками. Якісні та технічні характеристики товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 34920000-2 (Сіль технічна): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html. Розгляд тендерних пропозицій у філії ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471). Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції міститься у додатку А до тендерної документації. Документ «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція (цінова)» «*** Колонка 3 заповнюється Учасниками при подачі тендерної пропозиції». Дана вимога передбачає вказати у колонці № 3 конкретного виробника та країну походження запропонованої продукції. В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" міститься документ «Тендерна пропозиція (цінова)» 29/05/2025 року вихідний №1 (файл «Додаток 1.pdf») , в якому у колонці «Виробник, країна походження товару» не зазначена інформація про виробника товару, що не дає змоги визначити якого виробника буде запропоновано товар. Пунктом 43 Особливостей визначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Вищезгадана невідповідність в наданій ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" інформації не підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Антимонопольний комітет України (далі АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель, а також відповідно до пункту 5 статті 3 завданням АМКУ є здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері публічних закупівель. Тобто замовник, керуючись законодавством у сфері закупівель, повинен також враховувати позиції щодо певних питань, контролюючих органів України в цій сфері. Позиція АМКУ щодо уточнення інформації про виробника товару є однозначною, а саме в рішеннях АМКУ № 12298-р/пк-пз від 08.08.2023 та 13840-р/пк-пз від 31.08.2023 (номер закупівлі в ЦБД UA-2023-07-04-012858-a) визначено, що «пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації». Слід зауважити, що в замовника, щодо дій якого було вищезгадане оскарження, також інформація про виробника вимагалася в ціновій пропозиції згідно додатку 5 до ТД. Також одна із останніх скарг до АМКУ повязаних із зазначенням та уточненням інформації щодо виробника та країни походження товару подана на прийняття рішень філією «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» на закупівлю UA-2025-05-07-007632-a – Сіль технічна. Рішення АМКУ 8848-р/пк-пз від 03.06.2025 щодо розгляду цієї скарги також є однозначним, де зазначено «відсутність інформації про виробника та країну походження запропонованого скаржником товару. Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави в цій частині.». Оскільки АМКУ є одним із контролюючих органів у сфері публічних закупівель то Замовники зобовязані керуватися та виконувати його рішення. З огляду на вищезазначену інформацію не має значення в якому документі міститься інформація щодо виробника товару, вона одаково не підпадає під норми пункту 43 особливостей. Тому Замовник керуючись такими рішеннями АМКУ відхиляє пропозицію учасників, які не зазначили або не коректно зазначили інформацію про виробника товару відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Додатки: 1.Про надання комерційної пропозиції № 22-5160041 від 20.03.2025 – на 1 арк. 2.Комерційна пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове обєднання «Аріста» №59 від 21.03.2025- 1 арк. 3.Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 25.03.2025 б/н від 27.03.2025– на 1 арк. 4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі– на 1 арк.
Рішеня
27.06.2025 12:05
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності