Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги») від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-004518-a
Id Tender 9d1ad760eedd426cbcec7916bfc47975
План UA-P-2025-05-23-002579-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 11:48
Остання зміна 14.06.2025 16:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 850 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1,05 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 11:44 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 11:44
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 11:44
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:41
до 14.06.2025 16:24
Залишилось 4 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 18:05
до 20.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.06.2025 16:24
-
Період уточнень
з 23.05.2025 11:44 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 11:44 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:41 до 14.06.2025 16:24
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:41 до 14.06.2025 16:24
Основні параметри
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 850 000 грн.
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
Очікувана вартість
2 850 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1,05 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 14:00
Закінчення аукціону
03.06.2025 14:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Код ДК 021:2015
55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Кількість
7 280
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, 14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
1 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Рибка Юлія Василівна
Пропозиція:
2 402 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
1 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Пропозиція:
1 699 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 14:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 22:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Одарка Большакова
Електронна пошта
Телефон
+380997074256
Замовник
ЄДРПОУ
26508184
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
Період вимог/скарг з 05.06.2025 18:05 по 10.06.2025 13:36
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 14:41 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 18:05
Довідка НАЗК
05.06.2025 18:05
Повідомлення про рішення
03.06.2025 14:41
Витяг з ЄДР
03.06.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.06.2025 14:41
Надати до
05.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 12.06.2025 09:31 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 13:36 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 09:31
Повідомлення про рішення
10.06.2025 13:36
Витяг з ЄДР
10.06.2025 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
10.06.2025 13:36
Надати до
12.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 13.06.2025 18:24 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 09:31 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 18:24
Повідомлення про рішення
12.06.2025 09:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бреславська Юлія Володимирівна було встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Бреславська Ю.В. не надано документи, які вимагались Замовником згідно пунктів 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Додатку № 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) Заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку № 1 до тендерної документації (відповідно до вимог п. 1 Додатку № 9 до тендерної документації); 2) Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково зазначається перелік та кількість технологічного обладнання необхідного для приготування готової їжі, наявність засобів вимірювальної техніки, наявність складу або складських приміщень, наявність власного/орендованого (або, що використовується на підставі інших договорів) автомобільного транспорту, яким доставляється готова їжа, наявність власних/орендованих приміщень для приготування готових страв та зберігання продуктів харчування (вказати адресу приміщень, вказати площу приміщення для приготування готових страв, площу приміщення для зберігання продуктів харчування), підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі використання). Якщо обладнання, автотранспорт або приміщення орендоване, до довідки додаються договори оренди або договори перевезень, або інші договори, згідно тендерної документації Замовника, чинні на період надання послуг та акти прийому-передачі майна (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 3 Додатку № 9 до тендерної документації); 3) Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід (надається у формі переліку працівників (кухарів, кухонних працівників, водіїв тощо), в якому вказати прізвище, ім’я, посади працівників, їх кваліфікаційні розряди та стаж (досвід) роботи за фахом), підписується уповноваженою особою учасника та завіряється його печаткою (у разі використання). До довідки додається: посвідчення та/або сертифікат та/або інший документ про проходження навчання/підвищення кваліфікації працівника Учасника щодо системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 4 Додатку № 9 до тендерної документації); 4) Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з забезпечення харчуванням (надається у формі переліку аналогічних договорів у період 2019-2024 роки (не менше 2-х договорів), з вказівкою замовника відповідної закупівлі, його адреси, телефонів, вартості закупівлі, терміну (періоду) виконання договору. Довідка підписується уповноваженою особою Учасника та завіряється печаткою (у разі використання). До довідки додаються: зазначені в довідці аналогічні договори (з усіма додатками, та усіма укладеними додатковими угодами до нього, у разі наявності) (оригінали або копії); оригінали відгуків замовників щодо виконання цих договорів. Відгук підписується керівником Замовника та завіряється печаткою (у разі використання); акти виконаних послуг або накладні, або інші документи, що підтверджують виконання послуг згідно договорів, зазначених в довідці, за підписом виконавця та замовника (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 5 Додатку № 9 до тендерної документації); 5) Проект договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та завіряється його печаткою (у разі використання), відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації, який прикріплено до електронної системи в окремому файлі (відповідно до вимог п. 7 Додатку № 9 до тендерної документації); 6) Картка платника податків (або довідка або дублікат довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру), яка видана уповноваженим органом (з поміткою для тендерної документації) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 9 Додатку № 9 до тендерної документації); 7) Паспорт громадянина України - всі сторінки (з поміткою для тендерної документації) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 10 Додатку № 9 до тендерної документації); 8) Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних щодо уповноваженої особи (осіб), яка (які) підписує тендерну пропозицію (згідно Додатку № 7 до цієї тендерної документації) (відповідно до вимог п. 11 Додатку № 9 до тендерної документації); 9) Рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності з діяльності закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 13 Додатку № 9 до тендерної документації); 10) Рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності на складські приміщення (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 14 Додатку № 9 до тендерної документації); 11) Експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 15 Додатку № 9 до тендерної документації); 12) Акт на учасника торгів, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, на адресу потужності (приміщення), де Учасником будуть готуватись страви для даної закупівлі (оригінал або копія), за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503 «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів». Вказаний Акт має бути складеним уповноваженим органом не раніше 2024 року (відповідно до вимог п. 16 Додатку № 9 до тендерної документації); 13) Рішення компетентного органу, про державну реєстрацію потужності на транспортування (оригінал або копія). В разі відсутності зазначеного рішення надається довідка, складена учасником в довільній формі, із поясненням та обґрунтуванням відповідно до положень чинного законодавства України (відповідно до вимог п. 17 Додатку № 9 до тендерної документації); 14) Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018; сертифікат на систему керування (або управління) безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»; сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015, що видані акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі (стосовно надання послуг громадського харчування/послуг щодо забезпечення харчуванням/виробництва (постачання) готової їжі (готових страв, готових кулінарних виробів тощо), кейтерінгу, тощо), чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 18 Додатку № 9 до тендерної документації); 15) Договір про надання послуг з проведення дезінфекції транспортних засобів Учасника, яким доставляється готова їжа (між Учасником та Виконавцем відповідних послуг), зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 19 Додатку № 9 до тендерної документації); 16) Заповнена та підписана форма «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 8 до цієї тендерної документації (відповідно до вимог п. 20 Додатку № 9 до тендерної документації).
Створено
12.06.2025 18:02
Надати до
13.06.2025 18:02
Період вимог/скарг з 14.06.2025 12:57 по 20.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 18:24 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.06.2025 12:57
Повідомлення про рішення
13.06.2025 18:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 14.06.2025 16:24 по 20.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.06.2025 12:57 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.06.2025 16:25
Довідка НАЗК
14.06.2025 16:24
Повідомлення про рішення
14.06.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-23-004518-a-b2
Очікує підписання
1 699 999 грн.
1 699 999 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
7 280 (комплект)
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Номенклатура
Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Кількість
7 280
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26508184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Повна назва
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42234821

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380997074256
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380997074256
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності