Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-205_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-003475-a
Id Tender 7de3af85b9e04219b20184b47e0b5e5c
План UA-P-2025-05-23-004246-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.05.2025 11:21
Остання зміна 13.06.2025 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 328 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
147 000 грн. (2,01 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 11:16 до 02.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 11:16
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 11:16
до 30.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:01
-
Період уточнень
з 23.05.2025 11:16 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 11:16 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:01
Основні параметри
Ц_25П-205_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»).
Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 30-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк надання Послуг: до 31.12.2025 року**. *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 328 000 грн.
Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»
Очікувана вартість
7 328 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
147000,0
2,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 11:38
Закінчення аукціону
03.06.2025 12:01
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу EVERLAST EVL-LPG-4503
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу EXO-99983
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу EXO-99983
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу АЗХМ ППЦ-30-01
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу АЗХМ ППЦ-30-01
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Послуги з ремонту напівпричепу АЗХМ ППЦ-30-01
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту напівпричепу АЗХМ ППЦ-30-01
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (послуга)
Послуги з ремонту папівпричепу платформи SCORPION HKM3/CE29/FGA30W2
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту папівпричепу платформи SCORPION HKM3/CE29/FGA30W2
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту приймання-передачі наданих послуг та отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАССОХІН ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
6 981 550 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
6 288 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 11:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
23.05.2025 11:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Кондратьєв
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 12:01 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 17:10
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №353 від 10.06.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАВ: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-205_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту напівпричепів філії УПГГК АТ «Укргазвидобування»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-23-003475-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 40404935). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 40404935). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 17:10
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку щодо наявності працівників вих. №7 від 02.06.2025 р., в якій зазначено, що: 1. Сиренко К.М. має посаду «інженер - механік та/або фахівець за напрямком», в той же час в складі пропозиції надано лише Наказ про прийняття на роботу №35-к від 31 серпня 2023 р. на посаду «Інженер із впровадження нової техніки й технології»; 2. Храмцов В.В. має посаду «технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту Автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком», в той же час в складі пропозиції надано лише Наказ про прийняття на роботу №20-к від 31 березня 2023 р. на посаду «Автослюсар (Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів)»; 3. Покатільський М.С. має посаду «технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту Автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком», в той же час в складі пропозиції надано лише Наказ про прийняття на роботу №19-к від 23 січня 2025 р. на посаду «Автослюсар (Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів)». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком – не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 осіб. 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів тендерної пропозиції: -оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом; АБО - документи або витяги з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між Сиренком К.М., Храмцовим В.В., Покатільським М.С, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних») в частині всіх займаних посад, вказаних в Довідці щодо наявності працівників вих. №7 від 02.06.2025 р. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
13.06.2025 11:49
Надати до
14.06.2025 11:49
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 328 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 328 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності