Показати схожі тендери

Закупівля 90680000-7 Послуги з прибирання пляжів (Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-003386-a
Id Tender bf61b858beea4bc69f724979849e647f
План UA-P-2025-05-23-003959-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.05.2025 12:02
Остання зміна 27.06.2025 11:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
787 849 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 939.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 11:59 до 31.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 11:59
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 11:59
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2025 01:00
до 17.06.2025 14:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 14:25
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2025 14:25
до 27.06.2025 11:55
Період уточнень
з 23.05.2025 11:59 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 11:59 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2025 01:00 до 17.06.2025 14:25
Період кваліфікації
з 31.05.2025 01:00 до 17.06.2025 14:25
Основні параметри
90680000-7 Послуги з прибирання пляжів (Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
787 849 грн.
90680000-7 Послуги з прибирання пляжів (Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів)
Назва предмета закупівлі
90680000-7 Послуги з прибирання пляжів (Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів)
Очікувана вартість
787 849 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3939,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 939.25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів
Код ДК 021:2015
90680000-7 - Послуги з прибирання пляжів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, міський пляж «Золотий берег», берег р. Стрижень (біля лісопаркової зони відпочинку «Ялівщина»), берег р. Десна (біля готелю «Брянськ»), гідрокар'єр (в районі житлового масиву «Лісковиця»)
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Паркування та ринок" Чернігівської міської ради
Пропозиція:
785 060.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 90680000-7 Послуги з прибирання пляжів (Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів)
Період вимог/скарг з 17.06.2025 14:25 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.05.2025 01:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 14:25
Довідка НАЗК
17.06.2025 14:25
Повідомлення про рішення
06.06.2025 12:18
Електроний протокол про продовження строку
31.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 12:16
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №112 від 30.05.2025р., (файл «1.1_Документи_МТБ.pdf»), що містить невідповідності щодо назви обладнання у наданих документах, що підтверджують права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №113 від 30.05.2025 р. за формою 2 Додатку 1 до Тендерної документації (файл «1.2_Довідка_працівники.pdf»), що містить невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначених посадах та щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг у повному обсязі згідно вимог технічної специфікації. 1.3. Учасник на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо права підписання договору про закупівлю надав копію паспорта (електронний файл “3_Паспорт_підписант.pdf”), що не оформлена належним чином, а саме: відсутня дата засвідчення копії, а отже, не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації). 1.4. Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії №113078/Т-2220 від 30 травня 2025 р., що містить невідповідність щодо зазначення умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, визначеним умовами Тендерної документації у пункті 3 розділу ІІІ. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 1, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном). 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» за формою 2. 2.3. Учасник на підтвердження повноважень особи щодо права підпису документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції надає копію документу, що посвідчує таку особу (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), згідно вимог тендерної документації встановлених у пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації та з урахуванням вимог тендерної документації, встановлених пунктом 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зокрема, щодо оформлення документів тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі). 2.4. Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії із зазначенням умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог, що визначені умовами Тендерної документації у пункті 3 розділу ІІІ, відповідно до статті 25 Закону з урахуванням Особливостей, тобто з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: - забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: • закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; • відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; - забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо назви обладнання у наданих документах, що підтверджують права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, зазначеного в довідці, яке буде використовуватись при наданні послуг, визначених у технічній специфікації, шляхом повторного заповнення таблиці за формою 1 (Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) і надання відповідних документів на підтвердження права власності/ володіння/ користування, тощо відповідним майном. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді (за професією), років) та щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг у повному обсязі згідно вимог технічної специфікації, шляхом повторного заповнення таблиці за формою 2 «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням повної та вірної інформації у відповідності до наданого документального підтвердження та підтвердити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно вимог технічної специфікації. 3.3. Учасник повинен підтвердити повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо права підписання договору про закупівлю, копією документу, що посвідчує таку особу, шляхом надання копії такого документу, оформлену належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства України) із зазначенням дати засвідчення копії. 3.4. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, визначених умовами Тендерної документації, шляхом надання змін до банківської гарантії №113078/Т-2220 від 30 травня 2025 р., виданої АТ «АЛЬТБАНК» із зазначенням умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог, що визначені умовами Тендерної документації у пункті 3 розділу ІІІ та відповідно до статті 25 Закону з урахуванням Особливостей, тобто з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: - забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: • закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; • відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; - забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Створено
16.06.2025 12:58
Надати до
17.06.2025 12:58
Договір
UA-2025-05-23-003386-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6030_22
785 060.3 грн.
654 216.92 грн.
З ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів
Номенклатура
Благоустрій територій місць відпочинку людей біля води в м. Чернігів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Паркування та ринок" Чернігівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Паркування та ринок" Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22828596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 11:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
787 849 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
787 849 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності