Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з чищення каналізаційних колекторів від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-002928-a
Id Tender 3a0c97a38531467dba83b7e59e00a828
План UA-P-2024-09-19-017672-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 11:00
Остання зміна 12.06.2025 08:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 11:00 до 02.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 11:00
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 11:00
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:49
до 09.06.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 13:40
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 13:40
-
Період уточнень
з 23.05.2025 11:00 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 11:00 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:49 до 09.06.2025 13:40
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:49 до 09.06.2025 13:40
Основні параметри
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
450 000 грн.
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Назва предмета закупівлі
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Примітки
код ДК 021:2015 - 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 13:26
Закінчення аукціону
03.06.2025 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Код ДК 021:2015
90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний), вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (акту приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВК ПРОМБУД
Пропозиція:
289 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"
Пропозиція:
290 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Бузажи
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Період вимог/скарг з 09.06.2025 13:40 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 13:49 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВК ПРОМБУД» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 05.06.2025 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ВК ПРОМБУД» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВК ПРОМБУД» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2025 № 236, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ВК ПРОМБУД» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ВК ПРОМБУД» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів.
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 13:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 05.06.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2025 № 231) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-23-002928-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВК ПРОМБУД» (ТОВ «ВК ПРОМБУД»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронному формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ ТД). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи (матеріали та інформація), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), не потребують засвідчення власноручним підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та печаткою (у разі її використання). Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований.». 8.2. згідно пункту 4.9 частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності вимогам ТД вимагалося надати: «довідку у довільній формі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Розділу 1 Додатку 3 до ТД: під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «ВК ПРОМБУД» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника - удосконалений, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Розділу 1 Додатку 3 до ТД. 9.2. щодо пункту 4.9 частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ВК ПРОМБУД» у складі його тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Розділу 1 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, надати: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу пункту 4.9 частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей надати: довідку у довільній формі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити такі невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення.
Створено
05.06.2025 13:45
Надати до
06.06.2025 13:45
Договір
UA-2025-05-23-002928-a-c1
Очікує підписання
289 000 грн.
289 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Номенклатура
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ВК ПРОМБУД
Повна назва
ТОВ ВК ПРОМБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42817435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності