Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КОЛІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-002832-a
Id Tender c25393f6cac0414da91aa3fb910369b9
План UA-P-2025-05-23-003148-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.05.2025 11:00
Остання зміна 16.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
995 664 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 956.64 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 10:57 до 31.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 10:57
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 10:57
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2025 10:00
до 10.06.2025 11:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:03
до 16.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.06.2025 11:37
-
Період уточнень
з 23.05.2025 10:57 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 10:57 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2025 10:00 до 10.06.2025 11:37
Період кваліфікації
з 31.05.2025 10:00 до 10.06.2025 11:37
Основні параметри
Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
995 664 грн.
Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
995 664 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9956,64
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Шкапенка, б.1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
918 346 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380637151844
Сайт:
https://www.kzo-koli.com/закупівлі
Замовник
ЄДРПОУ
20214476
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КОЛІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
50029
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. Шкапенка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт ділянки теплотраси Комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Шкапенка, 1 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:03 по 05.06.2025 15:09
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.05.2025 10:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:03
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:02
Повідомлення про рішення
31.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається 1. Учасником ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), сканований договір № 99П від 24.06.2024р.; акт виконаних робіт та лист-відгук № 02.19.01-09/977 від 29.05.2025р., але: в довідці 1. сума договору, 2. сума виконання договору не відповідають сумі, вказаній в договорі та листі-відгуку. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою; На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії договору(ів) виконаного(их) в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору) та акту(ів) виконаних робіт. Учасник ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинен привести у відповідність Довідку за наведеною в п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації формою, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з наданими копіями договору(ів) виконаному в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору) , акту(ів) виконаних робіт, оригінал листа-відгука про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. 2. Учасником ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" тендерна пропозиція підписано електронним цифровим підписом Бабенко Максим Володимирович, але Уповноваженою особою Учасника є Анатолій КУЧЕРЕНКО, таким чином при перевірці КЕП Учасника було виявлено, що пропозиція підписана не уповноваженою особою. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Перелік інформації та/або документів, які повинна подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник ФОП "БАБЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинен: - привести у відповідність Довідку за наведеною в п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації формою, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копію договору(ів) виконаному в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору) , акту(ів) виконаних робіт, оригінал листа-відгука про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору; - привести у відповідність підписання тендерної пропозиції.
Створено
04.06.2025 10:59
Надати до
05.06.2025 10:59
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:12 по 10.06.2025 11:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:09 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:13
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:12
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.06.2025 11:37 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 11:34 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 11:37
Повідомлення про рішення
10.06.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
995 664 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КОЛІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380637151844
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
995 664 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КОЛІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380637151844
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності