Показати схожі тендери

Закупівля Торфобрикет від Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-001344-a
Id Tender 0713d09b250a4a02ab7b8c8b49d9b4e6
План UA-P-2025-01-02-009553-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.05.2025 09:49
Остання зміна 03.09.2025 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 260 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 09:47 до 02.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 09:47
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 09:47
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:54
до 15.08.2025 15:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 09:56
до 21.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.08.2025 15:37
-
Період уточнень
з 23.05.2025 09:47 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 09:47 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:54 до 15.08.2025 15:37
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:54 до 15.08.2025 15:37
Основні параметри
Торфобрикет
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 260 000 грн.
Торфобрикет
Назва предмета закупівлі
Торфобрикет
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 12:19
Закінчення аукціону
03.06.2025 12:54
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 70 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
70
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17113, Україна, Чернігівська область, с.Мрин, Центральна,30
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №2 80 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
80
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17112, Україна, Чернігівська область, с.Лихачів, Шевченка,6
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №3 80 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
80
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17112, Україна, Чернігівська область, с.Плоске, Мірошника,4
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №4 15 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
15
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17112, Україна, Чернігівська область, с.Хотинівка, Марка Вовчка
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №5 15 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
15
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17113, Україна, Чернігівська область, с.Мрин, Центральна,31
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №6 20 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17113, Україна, Чернігівська область, с.Мрин, Центральна,19
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №7 20 (тонни)
Торфобрикет
Опис предмета закупівлі
Торфобрикет
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
17111, Україна, Чернігівська область, с.Селище, Стратілата,1
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРФ ЮА"
Пропозиція:
1 208 340 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
Пропозиція:
1 260 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
1 183 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
1 072 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.05.2025 14:19
-
Проект договору
Скасування
02.07.2025 11:24
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. При публікації оголошення були допущені помилки, яких неможливо усунути.
02.07.2025 11:26
-
02.07.2025 11:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Сірівля
Електронна пошта
Телефон
+380464229231
Замовник
ЄДРПОУ
04412337
Повна назва
Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Поштовий індекс
17113
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
с. Мрин
Адреса
вул. Броварця, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Торфобрикет
Період вимог/скарг з 10.06.2025 09:56 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 12:54 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:20
Довідка НАЗК
10.06.2025 09:56
Повідомлення про рішення
03.06.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію – Товариства з обмеженою відповідальністю "ВКП Енергія Інвест". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявленої невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 « Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №1 до тендерної документації: «1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (відповідно до форми довідки). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, Учасник має надати копію виконаного договору (з додатками), на який є посилання у довідці та документи, які підтверджують повне виконання такого договору.» У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку № 3005-10 від 30.05.2025р. з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі із попереднім замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОРЗНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, Учасник надав копію виконаного договору №4 від 27.02.2023року, на який є посилання у довідці. На підтвердження виконання аналогічного договору вимагалося надати документи, які підтверджують повне виконання такого договору. Пунктом 5.4. договору №4 від 27.02.2023року вказано Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України, відповідно товарно-транспортної, один екземпляр, якої надається разом з партією товару. У складі пропозиції ТОВ ВКП Ененргія Інвест відсутній документ на який є посилання в умовах аналогічного договору №4 від 27.02.2023року що свідчить про виконану поставку товару від постачальника до замовника. Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України, відповідно товарно-транспортної накладної. Яку необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції. Просимо надати документ який підтверджує виконання аналогічного договору №4 від 27.02.2023 року, відповідно до пункту 5.4. зазначеного договору. 2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації» Додатку №1 до тендерної документації: «Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість» У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг №2326594500143 з реєстру платників податку на додану вартість (файл «7.Витяг ПДВ»), що не містить підпису посадової особи і печатку органу який видав, або у випадку електронного документа такий документ мав би містити унікальний QR код для перевірки оригінальності наданого витягу, Просимо надати Виттяг №2326594500143 з реєстру платників податку на додану вартість, оформлений належним чином — із підписом відповідальної особи та печаткою, або ж у форматі електронного документа з QR-кодом для підтвердження його автентичності. 3. Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови". З наступними характеристиками: Довжина 80-200 мм , Ширина 40-75 мм, Зольність, не більше 23%, Загальна волога на робочий стан палива, не більше 20%, Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%, Теплота згоряння не менше – 14,9 МДж/кг Пунктом 4 Додатку 3 вказано що приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети зразок якого надається у складі пропозиції. У складі пропозиції учасника ТОВ ВКП «Енергія Інвест» надано сертифікат якості Серія AD № 02356 від 30 травня 2025 року на брикети торф’яні виданий інспекцією "Укрінспаливо". У даному сертифікаті відсутній показник Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%. Просимо надати сертифікат якості, який підтверджує відповідність усім показникам, що визначені Додатком 3 до тендерної документації.
Створено
06.06.2025 17:15
Надати до
07.06.2025 17:15
Період вимог/скарг з 17.06.2025 12:05 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 12:02 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
17.06.2025 12:05
Повідомлення про рішення
17.06.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.06.2025 08:25 по 23.06.2025 14:05
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 12:05 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 08:25
Довідка НАЗК
19.06.2025 08:25
Повідомлення про рішення
17.06.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2025 14:08 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 14:05 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.06.2025 14:08
Повідомлення про рішення
23.06.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.06.2025 16:28 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 14:08 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.06.2025 16:28
Повідомлення про рішення
23.06.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.06.2025 08:53 по 01.07.2025 15:10
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 16:28 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 08:53
Довідка НАЗК
30.06.2025 08:53
Повідомлення про рішення
25.06.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.07.2025 10:11 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 15:10 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.07.2025 10:11
Повідомлення про рішення
01.07.2025 15:31
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою в додатковій перевірці учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД», виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 15 липня 2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
01.07.2025 15:23
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» на закупівлю за предметом Торфобрикет (ДК 021:2015:09110000-3 – «Тверде паливо»). 01 липня 2025 р. при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» встановлено наступне: Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно з вимогами додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити КЕП учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з Додатком № 1 до тендерної документації. Уповноваженою особою було встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» підписана електронним цифровим підписом, зокрема: тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти КЕП учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з Додатком № 1 до тендерної документації.
Створено
01.07.2025 15:33
Надати до
02.07.2025 15:33
Період вимог/скарг з 15.08.2025 15:37 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 09:53 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.08.2025 15:37
Повідомлення про рішення
15.08.2025 09:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000021
Дата створення проекту
17.06.2025 11:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:29
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 10:50
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2025 № 42-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-05-23-001344-a 23.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мринської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.05.2025 № 35, зі змінами від 26.05.2025 № 36 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП Енергія-інвест» (далі – ТОВ «ВКП Енергія-інвест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод» (далі – ТОВ «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРФ ЮА» (далі – ТОВ «ТОРФ ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» (далі – ТОВ «Енергопроект ЛТД», Учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 17:15 год 07.06.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 15:33 год 02.07.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 № 40 (щодо визначенням переможцем закупівлі ТОВ «ВКП Енергія-інвест»), від 17.06.2025 № 41 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП Енергія-інвест»), від 19.06.2025 № 43 (щодо визначенням переможцем закупівлі ТОВ «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод»), від 23.06.2025 № 44 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод»), від 25.06.2025 № 45 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРФ ЮА»), 30.06.2025 № 46 (щодо визначенням переможцем закупівлі ТОВ «Енергопроект ЛТД»), від 02.07.2025 № 50 (щодо відміни торгів), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.06.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.06.2025 та 02.07.2025. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, Замовником 26 травня 2025 року о 14:23 год до тендерної документації внесені зміни, зокрема, замість файлу « Тендерна документація. docx» завантажено файл «Тендерна документація (1).docx». Разом з тим, оприлюднено протокол уповноваженої особи від 26.05.2025 № 36 у форматі PDF (файл «Протокол 36.PDF»). При цьому при внесенні змін до тендерної документації, Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Частина 6 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначає, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Пунктом 59 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» зазначено, що удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, –удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Згідно з вимогами додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити КЕП учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі…». Відповідно до інформації, розміщеної на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» підписана електронним цифровим підписом, зокрема: тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений. Таким чином, відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, електронний підпис Учасника не може вважатися кваліфікованим, чим порушено вимоги додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з пунктом 4 додатку № 3 «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, «…приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети зразок якого надається у складі пропозиції…». Учасником ТОВ «Енергопроект ЛТД» до електронної системи закупівель під час подання тендерних пропозицій завантажено файл «4. Відповідність технічним вимогам.pdf». При цьому, згідно з інформацією, зазначеною у Сертифікаті якості на брикети торфові для комунально-побутових потреб (файл «4.Відповідність технічним вимогам.pdf»), термін дії Сертифікату якості серія AD № 02251, виданий Українською інспекцію «Укрінспаливо» виробнику ТОВ «СЛАВРЕСУРС», з 23 грудня 2024 року до 23 січня 2025 року. Таким чином, на момент завантаження документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «Енергопроект ЛТД» до електронної системи PROZORRO (30.05.2025), термін дії зразка Сертифікату якості AD № 02251 на торфобрикети сплинув, чим порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», зокрема пункт 7 додатку № 3 передбачає: «…Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Торфобрикети мають бути з наступними характеристиками: довжина 80-200 мм; ширина 40-75 мм; зольність, не більше 23%; загальна волога на робочий стан палива, не більше 20%; масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%; теплота згоряння не менше – 14,9 МДж/кг…». Проте, відповідно до інформації, зазначеної у Сертифікаті якості серія AD № 02251 на брикети торфові для комунально-побутових потреб (файл «4.Відповідність технічним вимогам.pdf»), наданого ТОВ «Енергопроект ЛТД» у складі тендерної пропозиції, характеристики ширини наданого зразка (товару) становлять 45-200 мм, чим недотримано вимоги додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Енергопроект ЛТД», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі. Натомість, Замовником 30.06.2025 опубліковано в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «Енергопроект ЛТД» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення. Згодом, згідно з даними електронної системи закупівель, Замовником 01.07.2025 скасовано рішення про визначення ТОВ «Енергопроект ЛТД» переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення вимогою про усунення невідповідностей до 15:33 год 02 липня 2025 року в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД». Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. В свою чергу, частинами дев’ятою та десятою статті 29 Закону визначено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, який може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник, згідно з абзацом першим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. При наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Водночас, нормами пункту 2 частини вісімнадцятої статті 18 Закону передбачено скасування замовником свого рішення лише у разі вжиття ним заходів на виконання рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене вище, норми Закону та Особливостей не містять підстав для скасування замовником своїх рішень та не передбачають можливості додаткового розгляду тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частини вісімнадцятої статті 18 Закону). Отже, враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» здійснено Замовником з порушенням вимог статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, у ході моніторингу процедури закупівлі Замовником 02.06.2025 відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог статті 29 Закону, пункту 41 та абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВКП Енергія-інвест», ТОВ «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод» та ТОВ «ТОРФ ЮА», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 10:50
Документи висновку
04.07.2025 10:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Торфобрикет», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, очікуваною вартістю 1 260 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-001344-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації у машинозчитувальному форматі? 3. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», зокрема пункт 7 додатку № 3 передбачає: «Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Торфобрикети мають бути з наступними характеристиками: Довжина 80-200 мм, Ширина 40-75 мм, Зольність, не більше 23%, Загальна волога на робочий стан палива, не більше 20%, Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%, Теплота згоряння не менше – 14,9 МДж/кг. Пунктом 4 додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети зразок якого надається у складі пропозиції». Поряд з цим, учаснику ТОВ «ВКП Енергія-Інвест» Замовником надано 24 год на усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувалися цим учасником в його тендерній пропозиції, зокрема у пункті 3 вимоги про усунення невідповідностей Замовником передбачено: «...3. Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови». З наступними характеристиками: Довжина 80-200 мм, Ширина 40-75 мм, Зольність, не більше 23%, Загальна волога на робочий стан палива, не більше 20%, Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%, Теплота згоряння не менше – 14,9 МДж/кг. Пунктом 4 Додатку 3 вказано що приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети зразок якого надається у складі пропозиції. У складі пропозиції учасника ТОВ ВКП «Енергія Інвест» надано сертифікат якості Серія AD №02356 від 30 травня 2025 року на брикети торф’яні виданий інспекцією «Укрінспаливо». У даному сертифікаті відсутній показник Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%. Просимо надати сертифікат якості, який підтверджує відповідність усім показникам, що визначені Додатком 3 до тендерної документації...». Просимо надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником надано ТОВ «ВКП Енергія-Інвест» 24 год на виправлення невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик торфобрикету? Надати пояснення, з посиланням на норми законодавства, з яких причин Замовником, в порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВКП Енергія-Інвест», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.06.2025 16:54
Орган перевірки
25.06.2025 00:00
Документи повідомлення
19.06.2025 16:55
-
Відповідь
Відповідь щодо здійснення моніторингу закупівлі
На виконання запиту Державної аудиторської служби України щодо здійснення моніторингу закупівлі торфобрикетів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a) Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області надає пояснення з наступних питань: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Очікувана вартість закупівлі торфобрикетів та обсяг бюджетного призначення визначалися на підставі аналізу ринкових цін і наявних пропозицій. При плануванні закупівлі було враховано інформацію з отриманих прайс-листів від учасників ринку твердого палива та торфобрикетів (ФОП Особенко Ю.О., ТОВ Енерго проект ЛТД», ТОВ Антрацит групп 2016,) враховано результати моніторингу цін на аналогічні товари, дані про завершені закупівлі, опубліковані на Prozorro за аналогічним предметом Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб замовника в якісному твердому паливі та на основі чинного національного стандарту Предмет закупівлі (торф’яні брикети) підпадає під дію ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови», відтак всі технічні умови до предмету закупівлі сформульовано на підставі цього стандарту. Таким чином, розмір бюджетного призначення, визначені технічні вимоги та очікувана вартість торфобрикетів є обґрунтованими та підтверджуються проведеним аналізом ринку. 2. Причини неопублікування переліку змін до тендерної документації у машиночитному форматі. При оголошені нашої закупівлі було допущено опечатку в кількості, а саме не було змінено кількість тон з попередньої закупівлі. У процесі завантаження змін сталися технічні труднощі, в результаті чого інформація про поправки оприлюднилася в неналежному форматі. Зазначена ситуація виникла ненавмисно, без жодного умислу порушення вимог законодавства. Замовник не мав на меті приховувати зміст внесених змін: всі зміни до документації фактично були доведені через електронну систему закупівель, хоча й не в окремому файлі. Однак додаток до протоколу №36 від 26 травня 2025 року чітко вказує, який опубліковано на майданчику разом з документацією. Надалі буде вжито заходів для належного оприлюднення інформації про зміни в установленому машиночитному форматі, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. 3. Надання учаснику ТОВ «ВКП Енергія-Інвест» 24 годин для виправлення сертифіката якості. Учаснику процедури закупівлі – товариству з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство “Енергія-Інвест”» – було надано 24 години для усунення виявленої невідповідності в поданому ним сертифікаті якості. Замовник при прийняті рішення керувався насамперед принципом максимальної економії та ефективності. Це рішення прийнято на підставі наступних аргументів, учасник ТОВ «ВКП Енергія Інвест» у складі пропозиції надає паспорт про якість торфобрикетів №2545 від 30.05.2025 виданого інспекцією «Укрінспаливо» в якому було зазначено всі необхідні технічні характеристики торфобрикетів, на підставі результатів випробовувань ТОВ ВКП Енергія Інвест було видано сертифікат якості на торфобрикет від 30.05.2025 в якому було відображено усі ті ж самі показники як в паспорті якості окрім «показника вмісту дріб’язку - %», отже замовник вважав що дані із протоколу випробовувань були некоректно перенесені в сертифікат якості, адже обидва документа про якість стосувалися одного і того ж зразка торф’яної продукції. Тому підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель (затверджених постановою КМУ № 1178), який передбачає можливість виправлення учасником виявлених невідповідностей у документах тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту повідомлення. Виявлена невідповідність у сертифікаті якості мала технічний характер (стосувалася окремого показника який присутній в паспорті про якість, але який не був відображений в сертифікаті якості). Надання додаткового часу на виправлення не змінило б зміст тендерної пропозиції цього учасника, якби до наданого сертифікату якості було б надано доповнення окремого показника. Однак в процесі виправлення учасник ТОВ «ВКП Енергія Інвест» надав у складі пропозиції вже зовсім інший документ, який не відноситься до цієї закупівлі оскільки його було завантажено в систему після закінчення строку на подання цінових пропозицій. Тому пропозиція ТОВ «ВКП Енергія Інвест» підлягала би відхиленню через невідповідність. В процесі розгляду пропозиції ТОВ «ВКП Енергія Інвест» замовник отримав лист про відмову від підписання договору, тому його пропозиція була відхилена. Наведені пояснення просимо взяти до уваги при прийнятті рішення за результатами проведеного моніторингу.
Рішеня
24.06.2025 15:52
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Торфобрикет», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, очікуваною вартістю 1 260 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-001344-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з вимогами додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити КЕП учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі…». Відповідно до інформації, розміщеної на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» підписана електронним цифровим підписом, зокрема: тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений. Надати пояснення, з яких причин Замовником не виявлено вищезазначені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» вимогам додатку № 1 до тендерної документації? 2. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», зокрема пункт 7 додатку № 3 передбачає: «Торфобрикети повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Торфобрикети мають бути з наступними характеристиками: Довжина 80-200 мм, Ширина 40-75 мм, Зольність, не більше 23%, Загальна волога на робочий стан палива, не більше 20%, Масова частка дріб’язку кусків розміром менше 25мм, не більше – 6%, Теплота згоряння не менше – 14,9 МДж/кг. Пунктом 4 додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується сертифікатом якості на торфобрикети зразок якого надається у складі пропозиції». Проте, відповідно до інформації, зазначеної у Сертифікаті якості серія AD № 02251 на брикети торфові для комунально-побутових потреб (файл «4.Відповідність технічним вимогам.pdf»), наданого ТОВ «Енергопроект ЛТД» у складі тендерної пропозиції, характеристики ширини наданого зразка (товару) становлять 45-200 мм, чим недотримано вимоги додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Разом з тим, згідно з інформацією, зазначеною у Сертифікаті якості на брикети торфові для комунально-побутових потреб (файл «4.Відповідність технічним вимогам.pdf»), термін дії Сертифікату якості серія AD № 02251, виданий Українською інспекцію «Укрінспаливо» виробнику ТОВ «СЛАВРЕСУРС», з 23 грудня 2024 року до 23 січня 2025 року. Таким чином, на момент завантаження документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «Енергопроект ЛТД» до електронної системи PROZORRO, а саме 30 травня 2025 року, термін дії Сертифікату якості серія AD № 02251 сплинув, чим порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Зважаючи на вищезазначене (у пунктах 1 та 2 запиту), просимо надати пояснення, з яких причин, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Енергопроект ЛТД», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.06.2025 16:49
Орган перевірки
04.07.2025 00:00
Документи повідомлення
30.06.2025 16:50
-
Відповідь
Відповідь щодо здійснення моніторингу закупівлі
На виконання запиту Державної аудиторської служби України щодо здійснення моніторингу закупівлі торфобрикетів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001344-a) Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області надає пояснення: Згідно протоколу № 50 від 02.07.2025 року уповноваженої особи, щоб уникнути порушення законодавства, було прийнято рішення про скасування закупівлі торфобрикету в зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо виправити.
Рішеня
02.07.2025 11:21
Замовник
Документи повідомлення
02.07.2025 11:21
-
02.07.2025 11:23
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Контактний телефон:
+380464229231
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
Мринська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Контактний телефон:
+380464229231
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності