Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника*, в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі з усіма додаткми, що свідчать про виконання договору в повному обсязі (із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - зазначені у довідці договори в повному обсязі з усіма додатками; - видаткові накладні з підписами обох сторін та/або відгук від замовника, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів з зазначенням дати та номеру договору. Відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
23.05.2025 09:16
Дата архівування
11.06.2025 17:31
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника*, в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі з усіма додаткми, що свідчать про виконання договору в повному обсязі (із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - зазначені у довідці договори в повному обсязі з усіма додатками; - видаткові накладні з підписами обох сторін та/або відгук від замовника, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів з зазначенням дати та номеру договору. Відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.06.2025 17:31
Дата архівування
11.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника*, в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі з усіма додаткми, що свідчать про виконання договору в повному обсязі (із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - зазначені у довідці договори в повному обсязі з усіма додатками; - видаткові накладні з підписами обох сторін та/або відгук від замовника, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів з зазначенням дати та номеру договору. Відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:16
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:16
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:16
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:16
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 09:16
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Вважаємо, що тендерна документація з додатками, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 23 травня 2025 в 09:16, містять явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями .
характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі. Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі визначені у Додатку №1 до цієї тендерної документації.»
Пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічні вимоги) 09110000-3 — Тверде паливо (Торф’яні брикети)» (далі – Додаток 1) передбачає наступне:
«3.
№ з/п Найменування товару Технічні та якісні характеристики
1 Торф’яні брикети - зольність на сухий стан палива – не більше ніж 23%,
- загальна волога на робочий стан палива – не більше ніж 20%,
- вміст сірки- не більше ніж 0,5%;
- теплота згорання, при спалюванні в калориметричній бомбі (QPH ) – не менше 14,9 мДж/кг
Масова частка дріб’язку – не більше 6 %
- відсутність радіонуклидів
Інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів:
- інформацію про виробника товару та країну походження (місце виробництва), а також наявність договірних відносин із виробником (постачальником тощо) товару у вигляді договору дійсного на момент подання.
- підтвердження наявності готової продукції до постачання відповідної якості у вигляді документа (паспорту) якості, який виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92.
- гарантійний лист від виробника про відповідність товару ДСТУ 2042-92, та належним чином засвідчену копію дійсного сертифікату якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб», дійсного на дату подання тендерної пропозиції Учасника. Сертифікат якості, на брикет торф’яний що надається учасником повинен підтверджувати всі технічні та якісні показники брикету торф’яного передбачені даними технічними вимогами до предмету закупівлі.
Учасник процедури закупівлі надає у складі пропозиції, письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності брикетів торфових ДСТУ 2024-92 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі. На підтвердження відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015 надати копію відповідного документу та лист від власника документу на право використання в цій закупівлі із зазначенням номеру оголошення.»
Такі вимоги вважаємо незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне:
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 29. у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо вашу увагу, що Замовник у пункті 2 Додатку 1 зазначає:
«Запропоновані учасниками Торф’яні брикети за якісними, технологічними, фізико-механічними показниками та за показниками, що характеризують безпечність вугілля, повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ 2042-92 "Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови" для даного виду палива.» (Додається до скарги)
Отже, Державним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 2042-92 "Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови" (далі ДСТУ 2042-92)
1. Щодо показників: вміст сірки- не більше ніж 0,5%; та відсутність радіонуклидів
Таблиця, що зазначена в пункті 3 Додатку 1 містить Технічні та якісні характеристики товару, зокрема такі показники як вміст сірки- не більше ніж 0,5%; та відсутність радіонуклидів.
Пункт 1.2. Розділу 1 «Технические требования» визначає показники якості яким торф’яні брикети повинні відповідати:
Отже національним стандартом для товару, що закуповується - ДСТУ 2042-92 не передбачено таких показників як вміст сірки та радіонуклидів.
Ми здійснюємо постачання товару, що виготовлений у відповідності до чинного національного стандарту, проте не маємо можливості прийняти учать в закупівлі, оскільки Замовник встановив дискримінаційні вимоги, які не передбачені ДСТУ, чим порушив право Скаржника на участь в закупівлі.
Тому просимо прибрати незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідності до державних стандартів та закону.
2. Щодо надання документів, які не передбачені державним стандартом ДСТУ 2042-92:
Абзацом 2 пункту 3 Додатку 1 визначено: «- інформацію про виробника товару та країну походження (місце виробництва), а також наявність договірних відносин із виробником (постачальником тощо) товару у вигляді договору дійсного на момент подання.»
Абзацом 3 пункту 3 Додатку 1 визначено: «- гарантійний лист від виробника про відповідність товару ДСТУ 2042-92, та належним чином засвідчену копію дійсного сертифікату якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо»…»
Абзацом 4 пункту 3 Додатку 1 визначено «Учасник процедури закупівлі надає у складі пропозиції, письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності брикетів торфових ДСТУ 2024-92 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі. На підтвердження відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015 надати копію відповідного документу та лист від власника документу на право використання в цій закупівлі із зазначенням номеру оголошення.»
Такі вимоги вважаємо незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне:
Відповідно до Пункту 2.1. «Правила приймання» державного стандарту ДСТУ 2042-92 приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674-78. На кожну партію продукції видається документ про якість.
Відповідно до пункту 5.2 «Гарантії виробника» зазначеного ДСТУ 2042-92 гарантійний термін зберігання становить 12 місяців з моменту видачі паспорта.
Зважаючи на це єдиним передбаченим державним стандартом ДСТУ 2042-92 документом на підтвердження технічних характеристик напівбрикетів торф’яних є паспорт якості.
Державний стандарт на зазначений товар не передбачає надання таких документів як:
- наявність договірних відносин із виробником (постачальником тощо) товару у вигляді договору дійсного на момент подання
- гарантійний лист від виробника про відповідність товару ДСТУ 2042-92
- належним чином засвідчену копію дійсного сертифікату якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо»
- письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності брикетів торфових ДСТУ 2024-92 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі
- На підтвердження відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015 надати копію відповідного документу та лист від власника документу на право використання в цій закупівлі із зазначенням номеру оголошення.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вказане свідчить про порушення порядку проведення торгів Замовником та порушення принципів проведення закупівель, що закріплені у ст. 5 Закону.
Окрім вказаного, зазначимо, що така вимога ще є і дискримінаційною для нашого товариства та інших учасників, що пропонують брикет торф’яний, який відповідає чинним національним стандартам України.
Ми здійснюємо реалізацію брикетів торф’яних, які в свою чергу купуємо у безпосереднього виробника ТОВ «Ленд ГРОУ». Зауважимо, що вказаний виробник не проводить дослідження товару на вміст сірки та радіонуклідів, не має сертифікату якості, так само не має документу, що підтверджує дотримання ДСТУ ISO 9001:2015, так як це не передбачено чинними національними стандартами для брикетів торфових.
Ми не розуміємо чим обґрунтовані такі вимоги Замовника торгів. Маючи прямі відносини з виробником, що здійснює виробництво брикетів торф’яних на законних підставах, ми маємо можливість поставити якісний товар, що відповідає усім державним стандартам, однак, наше право на участь у цих торгах обмежено дискримінаційними умовами тендерної документації.
Тому просимо встановити порушення порядку проведення торгів Замовником та зобов’язати Замовника внести зміни і встановити вимоги до предмета закупівлі в межах державних стандартів для даного виду товару. Також, просимо зобов’язати Замовника внести зміни таким чином, що б забезпечити конкуренцію у даних торгах (а не прописувати вимоги під одного виробника).
Автор:
40401054, ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
02260, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ялтинська, будинок 5-Б
Відділом освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради виконано рішення № 9047-р/пкпз від 06.06.2025 шляхом внесення зміни до тендерної документації та оприлюднено, в оголошенні про проведення закупівлі, нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та окремий документ з переліком змін, що вносяться.
09110000-3 — Тверде паливо (Торф’яні брикети)
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Торф’яні брикети
Тема:
На сьогодні національним стандартом для брикету торф?яного є ДСТУ 2042-92 Як можна простежити, єдиний документ, який передбачений ДСТУ 2042-92 є документ про якість (це наприклад може бути сертифікат якості, протокол випробувань, посвідчення про якість), але ніяк не документ щодо відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015
Зміст:
Ви вимагаєте від учасників На підтвердження відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015 надати копію відповідного документу та лист від власника документу на право використання в цій закупівлі із зазначенням номеру оголошення. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів
згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,
природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для
комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів
1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники
не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним
національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета
закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для брикету торф?яного є ДСТУ 2042-92 Як можна простежити, єдиний документ, який передбачений ДСТУ 2042-92 є документ про
якість (це наприклад може бути сертифікат якості, протокол випробувань, посвідчення про якість),
але ніяк не документ щодо відповідності системи управління якості виробника (постачальника тощо) у сфері видобування торфу (виробництва торф’яних брикетів тощо) ДСТУ ISO 9001:2015 та лист від власника документу на право використання в цій закупівлі із зазначенням номеру оголошення. Прошу прибрати незакону вимогу без звернення до органу оскарження .
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2025 22:05
Відповідно до статті 23. «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
29.05.2025 10:29
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Торф’яні брикети
Тема:
Встановлена Вами вимога щодо наявності готової продукції з чинним паспортом якості ще до моменту укладення договору суперечить базовим принципам закупівель, зокрема принципу реальної конкуренції.
Зміст:
Ви вимагаєте від учасника закупити продукцію ще до підписання договру про закупівлю - про що надати підтвердження наявності готової продукції до постачання відповідної якості у вигляді документа (паспорту) якості, який виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92.
- гарантійний лист від виробника про відповідність товару ДСТУ 2042-92. Однак чинний нацональний стандарт на торфобрикети ДСТУ 2042-92 не передбачає вище згаданих документів. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлена Вами вимога щодо наявності готової продукції з чинним паспортом якості ще до моменту укладення договору суперечить базовим принципам закупівель, зокрема принципу реальної конкуренції.
Фактично це означає, що учасник повинен заздалегідь закупити/виготовити продукцію без гарантії перемоги, що тягне за собою необґрунтовані фінансові витрати, а отже обмежує коло потенційних учасників.
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2025 22:10
Шановний Учасник! Згідно чинного законодавства вимога не є дискримінаційною. Замовник не вимагає від учасника закупити продукцію ще до підписання договру про закупівлю - про що надати підтвердження наявності готової продукції до постачання відповідної якості у вигляді документа (паспорту) якості.
Такий документ як паспорт якості не свідчить доказом купівлі-продажу товару. Паспорт якості свідчить про якість готової та наявної до постачання продукції у виробника.
Відповідно до статті 23. «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
29.05.2025 10:31
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Торф’яні брикети
Тема:
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом: вилучення вимоги про обов’язкову наявність у документах показників, які не нормуються ДСТУ 2042-92;
Зміст:
Повідомляємо про виявлену невідповідність умов тендерної документації положенням чинного національного стандарту, що регламентує якість торфобрикетів.
У складі тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником документів, які повинні підтверджувати відповідність торфобрикетів нормативним значенням показників вмісту сірки та радіонуклідів. Звертаємо увагу, що чинний національний стандарт України — ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні. Технічні умови»:
не містить нормування показника "вміст сірки", не регламентує вимоги до вмісту радіонуклідів у продукції.
Таким чином, вимоги Замовника щодо зазначених показників виходять за межі технічного регулювання, передбаченого чинним ДСТУ, і не можуть бути обов’язковими для виконання учасниками без наявності окремого нормативного обґрунтування (наприклад, посилання на інші галузеві санітарні або екологічні норми).
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом:
вилучення вимоги про обов’язкову наявність у документах показників, які не нормуються ДСТУ 2042-92;
або надання окремого нормативного обґрунтування необхідності підтвердження таких показників з посиланням на чинні НПА.
У разі залишення вказаних вимог без змін, залишаємо за собою право звернутись із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2025 22:23
Відповідно до статті 23. «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
29.05.2025 10:32
Звернення:
За тендером : 09110000-3 — Тверде паливо (Торф’яні брикети)
Тема:
інформація щодо кількості доставки
Зміст:
Шановний Замовнику,
Для більш точного розрахунку вартості та логістичних витрат, просимо надати інформацію щодо обсягів продукції, необхідних для кожного населеного пункту.
Заздалегідь дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
27.05.2025 09:00
Адреса поставки:
- Гурівіський ліцей вул.Шевченка 11 - 40 т.
- Полішпаківська гімназія вул.Центральна 25 - 15 т
- Відділ освіти с Новоборисівка вул.Вишнева 20 - 6 т
- Новоборисівський будинок культури вул Паркова 1 - 4 т
Дата оприлюднення відповіді:
28.05.2025 18:04
Звернення:
За тендером : 09110000-3 — Тверде паливо (Торф’яні брикети)
Тема:
документ на підтвердження якості
Зміст:
Доброго дня , шановний Замовник!
В додатку 2 сказано: "підтвердження наявності готової продукції до постачання відповідної якості у вигляді документа (паспорту) якості, який виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92"
Підкажіть будь ласка, СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ, виданий Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо», підійде Вам для підтвердження наявності готової продукції в якості документа якості. Чи Ви потребуєте саме ПАСПОРТ якості, виданий,Українською інспекцією по контролю якості торфяної продукцієї і паливних брикетів «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92"?
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2025 14:30
Шановний учасник, дякуємо за запитання. Під час процедури закупівлі учасники мають надавати документи, зазначені в тендерній документації.
Дата оприлюднення відповіді:
13.06.2025 15:43
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
520 000
грн.
Період подання пропозицій
до
16.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради