Показати схожі тендери

Закупівля Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-23-000370-a
Id Tender f6957cab50ee4569a65433193b55ad62
План UA-P-2025-05-23-000236-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.05.2025 08:45
Остання зміна 07.07.2025 10:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
493 450 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 467.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2025 08:44 до 31.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2025 08:44
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2025 08:44
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:02
до 01.07.2025 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 11:52
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 09:39
до 07.07.2025 10:18
Період уточнень
з 23.05.2025 08:44 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.05.2025 08:44 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:02 до 01.07.2025 09:39
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:02 до 01.07.2025 09:39
Основні параметри
Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста)
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
493 450 грн.
Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста)
Назва предмета закупівлі
Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста)
Примітки
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Очікувана вартість
493 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2467,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:39
Закінчення аукціону
02.06.2025 15:02
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 650 (кілограми)
Огірки консервовані
Опис предмета закупівлі
Огірки консервовані
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 650 (кілограми)
Томати консервовані
Опис предмета закупівлі
Томати консервовані
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 450 (кілограми)
Горошок зелений консервований
Опис предмета закупівлі
Горошок зелений консервований
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 000 (кілограми)
Сухофрукти
Опис предмета закупівлі
Сухофрукти
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 550 (кілограми)
Ікра кабачкова
Опис предмета закупівлі
Ікра кабачкова
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 300 (кілограми)
Томатна паста
Опис предмета закупівлі
Томатна паста
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються згідно з рахунками на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів на розрахунковий рахунок Покупця, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАРТА 2015»
Пропозиція:
332 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Пропозиція:
351 864 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 08:45
Оголошення про проведення закупівлі
23.05.2025 08:44
-
23.05.2025 08:44
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Кощеєва
Електронна пошта
Телефон
+380675634136
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
01984624
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Оброблені овочі (огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, сухофрукти, ікра кабачкова, томатна паста)
Період вимог/скарг з 05.06.2025 11:52 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:02 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 11:52
Повідомлення про рішення
02.06.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. Довідку, за Формою 1, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за за кодом ДК 021:2015 - Оброблені фрукти та овочі. 1.1.2. не менше 1 копії договору з додатками, зазначеного в довідці в повному обсязі;1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником Довідці, або оригінал позитивного листа-відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), назву предмету закупівлі, ціни (вартості) договору.2.1. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає інформаційну Довідку, складену за Формою 2. До довідки додати: 2.1.1. документи, що підтверджують працевлаштування працівників, які зазначені в Довідці: скан-копії наказів, або трудових книжок, або трудових договорів, або штатних розкладу, або інших документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації в Учасника; 2.1.2. копії санітарних книжок з результатами медичного огляду водіїв, експедиторів, комірників, тощо, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.3.1. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає інформаційну Довідку, складену за Формою 3. 3.2. Копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди або право на використання відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов закупівлі (виробничі та/або складські приміщення,). Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року. 3.3. Копія свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу учасника (власні /орендовані /залучені) у кількості не менше одного, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про реєстраційний номер автомобіля та вид (тип) кузову автотранспортного засобу.4.Надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.5. Надати копію Статуту чи іншого установчого документу, з урахуванням останніх змін та доповнень на момент подачі пропозиції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника.6. Надати гарантійний лист щодо погодження з проєктом договору, на фірмовому бланку (за наявності), у довільній формі.7. Надати витяг та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований/виданий в 2025 році.8. Надати підтверджуючи документи, якщо у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: -військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або -посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або -посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або -посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або -витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.9. Надати наступні гарантійні листи: Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або є суб'єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Гарантійний лист про те, що Учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. Гарантійний лист про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичній контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.10. Надати заповнений проєкт договору про закупівлю зі сторони Учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору про закупівлю має бути підписаний і містити печатку Учасника.11. Надати заповнену, відповідно до вимог замовника форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»1.
Створено
03.06.2025 10:51
Надати до
04.06.2025 10:51
Період вимог/скарг з 06.06.2025 14:45 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 11:52 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 14:45
Довідка НАЗК
06.06.2025 14:45
Повідомлення про рішення
05.06.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання кваліфікаційного критерію, учасник повинен надати діючи копії санітарних книжок з результатами медичного огляду водіїв, експедиторів, комірників, тощо, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі
Створено
05.06.2025 14:36
Надати до
06.06.2025 14:36
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:43 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:26 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:43
Повідомлення про рішення
30.06.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2025 08:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.07.2025 09:39 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:43 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 09:39
Довідка НАЗК
01.07.2025 09:39
Повідомлення про рішення
30.06.2025 10:43
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-23-000370-a-c1
Очікує підписання
351 864 грн.
351 864 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 650 (кілограми)
Огірки консервовані
Номенклатура
Огірки консервовані
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 650 (кілограми)
Томати консервовані
Номенклатура
Томати консервовані
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
450 (кілограми)
Горошок зелений консервований
Номенклатура
Горошок зелений консервований
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (кілограми)
Сухофрукти
Номенклатура
Сухофрукти
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (кілограми)
Ікра кабачкова
Номенклатура
Ікра кабачкова
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Томатна паста
Номенклатура
Томатна паста
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01984624

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40375543

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
903052990000026007050268984
ПІБ підписанта
Карпенко Сергій Вікторович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380978090569
Електронна пошта
UA-2025-05-23-000370-a-b2
Підписаний і діє
Номер
267
351 864 грн.
293 220 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 650 (кілограми)
Огірки консервовані
Номенклатура
Огірки консервовані
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 650 (кілограми)
Томати консервовані
Номенклатура
Томати консервовані
Кількість
1 650
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
450 (кілограми)
Горошок зелений консервований
Номенклатура
Горошок зелений консервований
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (кілограми)
Сухофрукти
Номенклатура
Сухофрукти
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (кілограми)
Ікра кабачкова
Номенклатура
Ікра кабачкова
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Томатна паста
Номенклатура
Томатна паста
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01984624

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40375543

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
903052990000026007050268984
ПІБ підписанта
Карпенко Сергій Вікторович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380978090569
Електронна пошта
Документи договору
07.07.2025 10:18
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
493 450 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675634136
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
493 450 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675634136
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності