Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою від АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-014153-a
Id Tender 14e4d852f6554fd8add42f78bc08d66d
План UA-P-2025-05-22-016673-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 18:20
Остання зміна 26.06.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 942.97 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
144.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 18:19 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 18:19
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 18:19
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00
до 23.06.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 16:38
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.06.2025 16:38
-
Період уточнень
з 22.05.2025 18:19 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 18:19 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 23.06.2025 16:38
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 23.06.2025 16:38
Основні параметри
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 942.97 грн.
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Очікувана вартість
28 942.97 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
144,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, буд. 27; бул. Слави, буд. 4; вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 14; просп. Героїв, буд. 4; просп. Героїв, буд. 43; просп. Героїв, буд. 12, під’їзди 25-30; вул. Набережна Перемоги, буд. 134, корпус 2,3; пров. Добровольців, буд. 6, під’їзди 1,2,3; бульвар Слави, буд. 8, бульвар Слави, буд. 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
Пропозиція:
24 119.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 18:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Красиловець
Електронна пошта
Телефон
+380969891797
Сайт:
http://dniprorada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44013254
Повна назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пл.Шевченка, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Період вимог/скарг з 23.06.2025 16:38 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 16:38
Довідка НАЗК
23.06.2025 16:38
Повідомлення про рішення
05.06.2025 20:26
Електроний протокол про продовження строку
30.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 18:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 18:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів у складі пропозиції, а також значною кількістю процедур закупівель, що проводяться одночасно та потребують розгляду документів
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 20:26
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка повинна бути підписана уповноваженою посадовою особою учасника, завірена печаткою (при наявності) та містить інформацію про назву, кількість, правові підстави використання учасником/субпідрядником (власне, оренда, лізінг тощо) обладнання, інструментів, вимірювальної лабораторії, що будуть залучені для надання послуг, а також інформації стосовно використання технологій. Обов’язкова наявність з чинною метрологічною повіркою/перевіркою світловіддалеміра лазерного ручного, з чинною метрологічною повіркою/перевіркою/калібруваням штангенциркуля. Наявність повірки/перевірки/калібрування підтверджується наданням відповідних документів. На підтвердження викладеної в довідці інформації, у разі наявності орендованих інструментів, обладнання, лабораторії, техніки, транспорту, додати до пропозиції копію/ї діючого/их договору/ів оренди (лізінгу, надання послуг та інш.), при наявності власного транспортного засобу - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Учасником надана довідка, в якій відсутній штангенциркуль, закінчена дія повірки/перевірки світловіддалеміра лазерного ручного. Необхідно надати виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій із зазначенням в ній світловіддалеміра лазерного ручного, штангенциркуля, вимірювальної лабораторії та іншого обладнання, яке вважає за необхідним надати учасник. Необхідно надати документи, підтверджуючі чинну повірку/перевірку світловіддалеміра лазерного ручного, чинну повірку/перевірку/калібруваня штангенциркуля. 2. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником заповненої та підписаної форми цінової пропозиції (Додаток 3). Учасником надана цінова пропозиція, в якій зазначена сума 24 119,11 грн, в електронному полі системи закупівель зазначена сума 24 119,10 грн, дата цінової пропозиції раніше дати оголошення процедури закупівлі. Необхідно надати документ цінової пропозиції, що відповідає даним, зазначеним в електронному полі системи закупівель, з датою, що не раніше дати оголошення процедури закупівлі. 2. В розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що довідки/листи, що надаються учасниками в довільній формі повинні бути на фірмовому бланку (за наявності), мати дату, не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Учасником наданий підписаний додаток 2 до тендерної документації, що має дату раніше дати оголошення процедури закупівлі. Враховуючи, що виправлення дати документу не змінює технічні характеристики предмету закупівлі, необхідно надати підписаний зазначений додаток з датою, що не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Створено
19.06.2025 18:22
Надати до
20.06.2025 18:22
Договір
UA-2025-05-22-014153-a-a1
Очікує підписання
24 119.1 грн.
24 119.1 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Номенклатура
Послуги з проведення будівельно-технічного дослідження щодо визначення відповідності фактично виконаних послуг звітній документації по об’єктам благоустрою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44013254

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
Повна назва
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2828408888

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 942.97 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 942.97 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності