Показати схожі тендери

Закупівля Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр від Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-013993-a
Id Tender e01bbde222ef49a589b4f431e1bbde56
План UA-P-2025-05-22-016603-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 17:48
Остання зміна 03.07.2025 18:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
385 364 688 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 926 823.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 17:47 до 06.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 17:47
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 17:47
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00
до 20.06.2025 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 15:20
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 15:20
до 03.07.2025 18:32
Період уточнень
з 22.05.2025 17:47 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 17:47 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00 до 20.06.2025 15:20
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00 до 20.06.2025 15:20
Основні параметри
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
385 364 688 грн.
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Назва предмета закупівлі
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Очікувана вартість
385 364 688 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1926823,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 560 940.64
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Код ДК 021:2015
34144211-0 - Пожежні автомобілі з поворотною драбиною
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата постачання по
29.05.2026 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 17:47
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 17:47
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Променергообладнання
Пропозиція:
385 364 688 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
30.05.2025 15:39
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герман Полішко
Електронна пошта
Телефон
+380969389161
Сайт:
https://uz.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33945469
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Поштовий індекс
04082
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бережанська, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Період вимог/скарг з 20.06.2025 15:20 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 09:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 15:20
Довідка НАЗК
20.06.2025 15:20
Повідомлення про рішення
13.06.2025 15:43
Електроний протокол про продовження строку
06.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
22.05.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-22-013993-a на закупівлю пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр згідно ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби. 06.0.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п?яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані учасниками у складі тендерних пропозицій, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів учасників, є необхідність в продовженні розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерних пропозицій продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 159 від 13.06.2025.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 15:42
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-22-013993-a-b1
Підписаний і діє
Номер
180
385 364 688 грн.
321 137 240 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
01.07.2026
Номенклатура
8 (Одиниця)
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Номенклатура
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33945469

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Променергообладнання
Повна назва
Променергообладнання
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36187486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 18:32
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000103
Дата створення проекту
30.06.2025 17:25
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:06
Дата публікації висновку про результати
17.07.2025 18:16
Дата завершення усунення порушень
23.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2025-05-22-013993-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:06
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 № 130 із змінами від 30.05.2025 № 155, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Променергообладнання» (далі – ТОВ «Променергообладнання»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025, від 20.06.2025 № 168, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2025, пояснення Замовника, надані 07.07.2025 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю від 03.07.225 № 180 на суму 385 364 688,00 гривні.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Променергообладнання», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
17.07.2025 18:16
Документи висновку
17.07.2025 18:16
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-013993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 17:21
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 17:21
-
Відповідь
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 02.07.2025 року щодо закупівлі пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр (UA-2025-05-22-013993-a) повідомляємо наступне.
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 30.01.2054 № 125) (додається) визначено: - “Операція 3. Узагальнення пріоритетних потреб (структурні підрозділи апарату ДСНС за напрямами) У разі прийняття рішення про проведення централізованої закупівлі готується наказ, яким затверджується перелік, обсяги та отримувачі майна централізованих закупівель та визначається орган, який буде здійснювати таку закупівлю.” - “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група) Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю, для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг,розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС. У разі надходження під час здійснення централізованих закупівель звернень (скарг, вимог тощо) про необхідність внесення обґрунтованих змін до технічних вимог, оприлюднених на офіційному сайті ДСНС, орган, який здійснює централізовану закупівлю, протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення (скарги, вимоги тощо) має право звернутися до Робочої групи через структурний підрозділ апарату ДСНС за напрямом з клопотанням щодо необхідності внесення змін до відповідних технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Голова Робочої групи на підставі відповідного звернення ініціює збір Робочої групи для розгляду питання доцільності внесення змін до технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Робоча група у разі необхідності ініціює внесення відповідних змін до наказу ДСНС, яким затверджені технічні вимоги. У разі відсутності підстав для перегляду технічних вимог відповідний структурний підрозділ апарату ДСНС протягом одного робочого дня ознайомлює з ухваленим рішенням орган, який здійснює централізовану закупівлю.” Наказом ДСНС від 03.02.2025 № НГ-54 було визначено потребу в закупівлі пожежних автодрабин з висотою рятування 30-35 метрів в кількості 23 одиниці для забезпечення органів і підрозділів служби цивільного захисту (додається). Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені робочою групою, затверджені наказом ДСНС від 08.05.2024 № НС-534 "Про затвердження технічних вимог до пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр" (далі – Наказ 534) та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/ (додається). 14.03.2025 Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі-Управління) оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на за купівлю пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр (UA-2024-04-04-001123-a) Лот 1 — 15 од. та Лот 2 — 8 од. За результатом проведення даної процедури укладено договір з переможцем (Лот-1) ТОВ "Променергообладнання" на закупівлю 15 одиниць пожежних автодрабин. На виконання вимог наказу ДСНС від 03.02.2025 № НГ-54 відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління визначено очікувану вартість відповідно до примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 на підставі попередніх закупівель замовника (укладених договорів) (висновок від 22.05.2025 № 769-ДЗ/76 додається). Згідно висновку очікувана вартість пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр у кількості 8 одиниць становить 385 364 688,00 грн. (очікувана вартість за одиницю 48 170 586,00 грн). 22.05.2025 року протокольним рішенням № 130 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію (зі змінами) та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю пожежних автодрабин з висотою рятування 30-31 метр в кількості — 8 одиниць та очікуваною вартістю закупівлі — 385 364 688,00 грн. грн. з ПДВ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблені Замовником на підставі Наказу 534 (додаються). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та технічні вимоги розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025).
Рішеня
07.07.2025 15:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
385 364 688 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
385 364 688 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності