Показати схожі тендери

Закупівля Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-22-013913-a
Id Tender 608da4d4df1b465e8ac5023c7c769087
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 17:37
Остання зміна 13.06.2025 09:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 453 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 269 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 00:00 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 17:36
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00
до 30.05.2025 13:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 13:03
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 13:03
до 13.06.2025 09:40
Період уточнень
з 22.05.2025 17:36 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 30.05.2025 13:03
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 30.05.2025 13:03
Основні параметри
Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 453 800 грн.
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
Назва предмета закупівлі
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
Очікувана вартість
2 453 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12269,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (комплект)
Пульт керування мішеневими установками радіокерованими ПК (в комплекті: ноутбук з програмним забезпечення, модем, антена приймально-передавальна, кабель антени та щогла антени телескопічна алюмінієва 6 м )
Опис предмета закупівлі
Пульт керування мішеневими установками радіокерованими ПК (в комплекті: ноутбук з програмним забезпечення, модем, антена приймально-передавальна, кабель антени та щогла антени телескопічна алюмінієва 6 м )
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №2 30 (комплект)
Мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л із зовнішнім блоком АКБ (в комплекті: приймально-передавальна антена, датчик ураження вібраційний, пристрій для освітлення мішені та світлової імітації стрільби, зарядний пристрій, зовнішній блок АКБ)
Опис предмета закупівлі
Мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л із зовнішнім блоком АКБ (в комплекті: приймально-передавальна антена, датчик ураження вібраційний, пристрій для освітлення мішені та світлової імітації стрільби, зарядний пристрій, зовнішній блок АКБ)
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (комплект)
Мішенева установка радіокерована самохідна для показу легких мішеней в русі МУР-С, L базова =1524 мм (в комплекті: приймально-передавальна антена, стійка антени, 2 магніта датчика зупинки, зарядний пристрій, рама для кріплення двох установок МУР-Л)
Опис предмета закупівлі
Мішенева установка радіокерована самохідна для показу легких мішеней в русі МУР-С, L базова =1524 мм (в комплекті: приймально-передавальна антена, стійка антени, 2 магніта датчика зупинки, зарядний пристрій, рама для кріплення двох установок МУР-Л)
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №4 20 (штуки)
Секція шляхопроводу для руху МУР-С ( L базова = 1524 мм). Довжина секції-6м.
Опис предмета закупівлі
Секція шляхопроводу для руху МУР-С ( L базова = 1524 мм). Довжина секції-6м.
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Відбійник L=1610 мм. для шляхопроводу L базова = 1524 мм.
Опис предмета закупівлі
Відбійник L=1610 мм. для шляхопроводу L базова = 1524 мм.
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника, після фактичного отримання товару та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка виконується поетапно відповідно до заявки Замовника (15 днів з моменту подання заявки) протягом 2025 року та за рахунок постачальника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС"
Пропозиція:
2 453 799.6 грн.
Документи закупівлі
22.05.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Дубовик
Електронна пошта
Телефон
+380506968487
Замовник
ЄДРПОУ
26637373
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
Період вимог/скарг з 30.05.2025 13:03 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 00:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
30.05.2025 13:03
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-05-22-013913-a-a1
Підписаний і діє
Номер
86
2 453 799.6 грн.
2 044 833 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (комплект)
Пульт керування мішеневими установками радіокерованими ПК (в комплекті: ноутбук з програмним забезпечення, модем, антена приймально-передавальна, кабель антени та щогла антени телескопічна алюмінієва 6 м )
Номенклатура
Пульт керування мішеневими установками радіокерованими ПК (в комплекті: ноутбук з програмним забезпечення, модем, антена приймально-передавальна, кабель антени та щогла антени телескопічна алюмінієва 6 м )
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (комплект)
Мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л із зовнішнім блоком АКБ (в комплекті: приймально-передавальна антена, датчик ураження вібраційний, пристрій для освітлення мішені та світлової імітації стрільби, зарядний пристрій, зовнішній блок АКБ)
Номенклатура
Мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л із зовнішнім блоком АКБ (в комплекті: приймально-передавальна антена, датчик ураження вібраційний, пристрій для освітлення мішені та світлової імітації стрільби, зарядний пристрій, зовнішній блок АКБ)
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Мішенева установка радіокерована самохідна для показу легких мішеней в русі МУР-С, L базова =1524 мм (в комплекті: приймально-передавальна антена, стійка антени, 2 магніта датчика зупинки, зарядний пристрій, рама для кріплення двох установок МУР-Л)
Номенклатура
Мішенева установка радіокерована самохідна для показу легких мішеней в русі МУР-С, L базова =1524 мм (в комплекті: приймально-передавальна антена, стійка антени, 2 магніта датчика зупинки, зарядний пристрій, рама для кріплення двох установок МУР-Л)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Секція шляхопроводу для руху МУР-С ( L базова = 1524 мм). Довжина секції-6м.
Номенклатура
Секція шляхопроводу для руху МУР-С ( L базова = 1524 мм). Довжина секції-6м.
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Відбійник L=1610 мм. для шляхопроводу L базова = 1524 мм.
Номенклатура
Відбійник L=1610 мм. для шляхопроводу L базова = 1524 мм.
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26637373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39268892

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 09:40
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000058
Дата створення проекту
09.06.2025 15:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 16:37
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 15:33
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 57-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 09.06.2025 № 57-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-05-22-013913-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 16:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи від 22.05.2025 № 16 (далі – Оголошення), пропозиція учасника спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР-ВС» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР - ВС»), протокол уповноваженої особи від 30.05.2025 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2025, договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 12.06.2025 № 86 на суму 2 453 799,60 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» (далі – Договір), пояснення надані 11.06.2025, 12.06.2025, 18.06.2025, 19.06.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно з пунктом 16.15 Оголошення, проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цього Оголошення далі – Проект договору. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей, істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі». Однак, пунктом 1.4 розділу І «Предмет Договору» Проєкту договору визначено можливість внесення змін до істотних умов державного договору після його укладення до виконання зобов’язань в повному обсязі у випадках, передбачених пунктом 48 Особливостей, чим порушено вищевказані вимоги пункту 8 Особливостей. Під час проведення моніторингу установлено, що Договір за результатами проведення закупівлі укладено відповідно до Проекту договору. На запит Держаудитслужби від 13.06.2025 Замовником, через електронну систему закупівель, 18.06.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» установлено наступне. Відповідно до пункту 3 Оголошення, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені, зокрема, у Додатку 2. У пункті 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» до Оголошення (далі – Додаток 2 до Оголошення) зазначено, що мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л поставляється із зовнішнім блоком АКБ в комплекті: приймально-передавальна антена, датчик ураження вібраційний, пристрій для освітлення мішені та світлової імітації стрільби, зарядний пристрій, зовнішній блок АКБ. Маса установки – не більше 28 кг; час піднімання/опускання мішені – не більше 5 с; номінальна напруга живлення – ~12В; температура повітря (експлуатація) – -20…+40 ?С; дальність керування в межах прямої видимості приймально-передавальних антен установки та ПК – не менше 3 км. Також, відповідно до вимог підпункту 4.2 пункту 4 «Вимоги до учасника» Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з наведеною формою Таблиці 1. На виконання вищевказаних вимог Оголошення, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» надано таблицю «Відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі технічна специфікація, згідно з Таблицею 1» від 29.05.2025 № 1075 (далі - Таблиця № 1075) із зазначенням технічних характеристик товару, що пропонується до постачання. Однак, у Таблиці № 1075 по мішеневій установці радіокерованій для показу легких та середніх мішеней МУР-Л із зовнішнім блоком АКБ відсутня інформація щодо такої технічної характеристики даного предмета закупівлі як дальність керування в межах прямої видимості приймально – передавальних антен установки та ПК - не менше 3 км, що не відповідає вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 2 до Оголошення. На запит Держаудитслужби від 10.06.2025 Замовником, через електронну систему закупівель, 12.06.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та, згідно з протоколом уповноваженої особи від 30.05.2025 № 26, визнав даного учасника переможцем закупівлі та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 1 частини вісімнадцятої статті 14 Закону, спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою статті 14 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» установлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 15:33
Документи висновку
23.06.2025 15:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку моніторингу по закупівлі з ідентифікатором UA-2025-05-22-013913-a повідомляємо, що Постачальнику направлена додаткова угода на дострокове припинення укладеного по результатам вказаної закупівлі договору № 86 від 12.06.2025 року. Після пидписання додатковї угоди сторонами вона буде опублікована у ЕСЗ відповідно до вимог чинного законодавства України.
Дата публікації
26.06.2025 11:59
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.07.2025 12:18
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
10.07.2025 12:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 14:03
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 14:03
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Згідно з розділом 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» від 22.05.2025 (далі – Додаток 2 до Оголошення), предмет закупівлі мішенева установка радіокерована для показу легких та середніх мішеней МУР-Л повинна відповідати такій технічній характеристиці, як дальність керування в межах прямої видимості приймально – передавальних антен установки та ПК - не менше 3 км. Також, відповідно до вимог розділу 4 «Вимоги до учасника» Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з наведеною формою Таблиці 1. На виконання вищевказаних вимог Оголошення, у складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР – ВС» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР - ВС») надано таблицю «Відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі технічна специфікація, згідно з Таблицею 1» від 29.05.2025 № 1075 (далі - таблиця № 1075) із зазначенням технічних характеристик товару, що пропонується до постачання. У якому пункті Таблиці № 1075 підтверджено відповідність запропонованого учасником ТОВ «ПАРТНЕР - ВС» до постачання товару такій вимозі Замовника до технічних характеристик мішеневої установки радіокерованої для показу легких та середніх мішеней МУР-Л, як дальність керування в межах прямої видимості приймально – передавальних антен установки та ПК - не менше 3 км, відповідно до вимог розділу 4 «Вимоги до учасника» Додатку 2 до Оголошення? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 14:09
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 14:10
-
Відповідь
щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту
У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 10.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-05-22-013913-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо. 1. Військова частина А4576 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова 710) вказано, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто, дія пункту 41 Постанови 710 на спрощені закупівлі не розповсюджується, так як спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури в визначенні ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вважаємо, що оприлюднення даної інформації може негативно вплинути на обороноздатність як нашої частини так і суміжних частин при виконанні заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф. На Ваш запит шодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість предмета спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-05-22-013913-a повідомляємо, що очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, а саме пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, шляхом ринкових консультацій з потенційними постачальниками. Видатки на придбання Товару передбачені за рахунок загального фонду, КПКВ:2101020/6; КЕКВ: 2260; КВ: 210. Потреба в придбані визначена рапортом Начальник відділення підготовки військової частини А4576 від 16.05.2025 №1/17019, наказом командира військової частини А4576 від 28.01.2025 за № 496 «Про затвердження Переліків та обсягів закупівель». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені вказаним вище рапортом ініціатора закупівлі відповідно до нагальних потреб частини з метою підготовки особового складу підрозділів для здійснення заходів із забезпечення відсічі та стримування збройної агресії рф. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
11.06.2025 11:55
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Щодо технічних характеристик
ПОЯСНЕННЯ запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 10.06.2025 року по спрощеній закупівлі з ідентифікатором UA-2025-05-22-013913-a У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 10.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-05-22-013913-a, який надійшов через електронну систему закупівель щодо невідповідності у наданих Учасником документів. За результатами розгляду повідомляємо. На підтвердження технічних вимог відповідності запропоновованого товару вимогам які висуває Замовник, - учасник надав файл «Відповідність тех характеристикам.pdf». Відповідно до інформації вказаного файлу (Таблиця 1 рядок 2 стовпчик 5) учасник з поміж інших показників не зазначив дальність керування в межах прямої видимості приймально-передавальних антен установки та ПК. Враховуючи: пріоритетність закупівлі, що визначена рапортом начальника відділення підготовки військової частини А4576 від 16.05.2025 №1/17019, як термінова закупівля; мету придбання предмету закупівлі- практична вогнева підготовка особового складу частини по нестатичним мішеням, направлена на підвищення боєздатності та живучості особового складу під час здійснення заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф; сукупність інформації наданої Учасником- аналогічний договір № 18 від 27.05.2024 року з додатками(ідентичний товар з ідентичними вимогами, що підтверджується технічною специфікацією до вказаного договору, а саме: додатком 2 який містить технічні характеристики ідентичного товару містить такий параметр як дальність керування до 4000 м), відгуки від Замовників за укладеними з учасником договорами, проаналізовані під час проведення маркетингового дослідження аналогічні закупівлі в ЕСЗ на аналогічний товар; позитивну репутацію Учасника як вітчизняного виробника та постачальника спеціального обладнання для потреб ЗСУ; брак часу на проведення повторної закупівлі через ЄСЗ, оскільки проведення нової спрощеної закупівлі (товари відсутні в е-каталозі ЕСЗ) триває як мінімум 6 робочих днів, а необхідність якісної сучасної вогневої підготовки особового складу має безперервний процес та обмежена в часі через постійний тиск військ рф на лінії бойового зіткнення, - уповноваженою особою було прийняте рішення вважати цей недолік формальною помилкою та перейти до найскорішого оформлення та підписання договору про закупівлю. Вважаємо, що ця формальна помилка немає негативних наслідків і не призводить до: обмеження конкуренції (участь в закупівлі прийняв один учасник, скарг, звернень в період уточнень та після визначення переможця не надходило), прозорості закупівлі, порушення бюджетного законодавства, збитків бюджету та обороноздатності України. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
12.06.2025 15:25
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Згідно із пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі». Відповідно до яких нормативно – правових актів, пунктом 1.4 розділу 1 «Предмет договору» проекту договору про закупівлю товарів передбачено можливість внесення змін до істотних умов державного договору після його укладення до виконання зобов’язань в повному обсязі у наступних випадках: 1) зміни вартості (ціни) в договорі на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення для виконання програм, пов’язаних з підвищенням обороноздатності і безпеки держави, у зв’язку із змінами відсоткової ставки за кредитами (позиками) та/або строків користування кредитами (позиками), залученими суб’єктами господарювання - резидентами України під державні гарантії для виконання програм, пов’язаних з підвищенням обороноздатності і безпеки держави; 2) зміни ціни в договорі, під час виконання якого було змінено технічні, технологічні, інженерні рішення, що дають можливість отримати поліпшені результати, та параметри предмета договору під час його виконання, що підтверджуються відповідними обґрунтуваннями? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.06.2025 12:06
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 12:06
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мішеневі установки радіокеровані та обладнання до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) зщ наступного питання. Надайте інформацію про стан виконання договору, укладеного за результатами проведення вищевказаної закупівлі, станом на час надання відповіді на даний запит про надання пояснення. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.06.2025 09:18
Орган перевірки
20.06.2025 00:00
Документи повідомлення
16.06.2025 09:19
-
Відповідь
щодо істотних умов договору
на ваш запит уповноважена особа військової частини А4576 повідомляє наступне: істотні умови договору визначені відповідно до п.48 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. затверджених постановою КМУ № 1275 від 11.11.2022 року.
Рішеня
18.06.2025 18:46
Замовник
Документи повідомлення
19.06.2025 18:45
-
Відповідь
щодо виконання договору
У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-05-22-013913-a, який надійшов через електронну систему закупівель щодо невідповідності у наданих Учасником документів. За результатами розгляду повідомляємо. 14.06.2025 року військовою частиною було зроблено замовлення на поставку товару. 17.06.2025 року Постачальником надіслано лист № 1248, що перша партія товару буде поставлена протягом 15 календарних днів. Вважаємо, що договір виконується постачальником у відповідності до умов договору, належним чином. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
19.06.2025 20:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 453 800 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 453 800 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності