Показати схожі тендери

Закупівля Квадроцикли для потреб Сил оборони України від Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-012666-a
Id Tender ed29615db0e240bda4e226155f695e36
План UA-P-2025-05-22-014795-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 16:26
Остання зміна 12.06.2025 21:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 753 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
117 530 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 16:25 до 30.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 16:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 16:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 10:00
до 06.06.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 14:49
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 14:49
до 12.06.2025 21:47
Період уточнень
з 22.05.2025 16:25 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 16:25 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 10:00 до 06.06.2025 14:49
Період кваліфікації
з 30.05.2025 10:00 до 06.06.2025 14:49
Основні параметри
Квадроцикли для потреб Сил оборони України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 753 000 грн.
Квадроцикли для потреб Сил оборони України
Назва предмета закупівлі
Квадроцикли для потреб Сил оборони України
Очікувана вартість
11 753 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
117530,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 450L EPS (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 450L EPS (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34410000-4 - Мотоцикли
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 19 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L EPS (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L EPS (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34410000-4 - Мотоцикли
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L Base (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L Base (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34410000-4 - Мотоцикли
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 7 (семи) банківських днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Термобудінвест
Пропозиція:
11 753 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Керімова
Електронна пошта
Телефон
+380684506823
Замовник
ЄДРПОУ
45021701
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр.Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 Квадроцикли для потреб Сил оборони України
Період вимог/скарг з 06.06.2025 14:49 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 10:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 14:49
Довідка НАЗК
06.06.2025 14:49
Повідомлення про рішення
30.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 1 додатку 6 до Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати: 1.1. Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено номер та дата договору; найменування замовника (покупця) згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 1.2. Скан-копія договору, який зазначений в довідці, з усіма сторінками та додатками; 1.3. Скан-копія документу на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці в повному обсязі (видаткова накладна/акт приймання – передачі товару). Надана Учасником довідка про досвід виконання аналогічного договору (файл під найменуванням: «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf») не містить інформації щодо адреси замовника (покупця), його контактного номеру телефону за договором № 01-10/24-1 від 01.10.2024 р. В наданому Учасником у складі тендерної пропозиції договорі № 01-10/24-1 від 01.10.2024 р. (файл під найменуванням: «Аналогічний договір закупівлі Приморська ВМА.pdf») та видатковій накладній за цим договором (файл під найменуванням: «Накладна_акт передачі Приморська ВМА.pdf») приховано частину інформації (місцезнаходження Покупця (замовника), суму договору, вартість товару та інше). При цьому, вказаний договір № 01-10/24-1 від 01.10.2024 р. міститься у відкритому доступі в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-16-006696-a та не має прихованої інформації. 2) Пунктом 2 додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток №5 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання). Учасником в складі тендерної пропозиції надано заповнену та підписану форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток №5 до тендерної документації) (файл під найменуванням: «Додаток _5 Форма тендерної пропозиції.pdf»). Проте, заповнена Учасником Форма «Тендерна пропозиція» не містить наступної інформації: - в п. 7 Учасником не вказано коду МФО обслуговуючого банку та інформації про наявність або відсутність кредитної заборгованості; - в колонці «Найменування товару, запропонованого учасником, виробник, країна походження» не містить інформації щодо виробника товару. 3) Пунктом 7 додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «Довідка (лист-згода) про те, що учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю згідно Додатку № 4 до тендерної документації.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист – погодження (файл під найменуванням: «Лист погодження зумовами проєкту договору.pdf»). Вказаний лист містить інформацію про погодження з у мовами проекту договору, зазначеного у Додатку 4 до Оголошення ; при цьому проєкт договору про закупівлю визначений в додатку № 4 до Тендерної документації, а не Оголошення. 4) Тендерна пропозиція Учасника не містить довідки у довільній формі з інформацією визначеною пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 1 додатку 6 до Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: 1.1. Довідку про виконання аналогічного договору, де зазначено номер та дата договору; найменування замовника (покупця) згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів. 1.2. Скан-копію договору, який зазначений в довідці, з усіма сторінками та додатками; 1.3. Скан-копію документу на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці в повному обсязі (видаткова накладна/акт приймання – передачі товару). 2) Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток №5 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з зазначенням інформації визначеної формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», у тому числі: в п. 7 Учасником вказати код МФО обслуговуючого банку та інформацію про наявність або відсутність кредитної заборгованості; в колонці «Найменування товару, запропонованого учасником, виробник, країна походження» вказати інформацію щодо виробника товару. 3) Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель відповідно до пункту 7 додатку 6 до тендерної документації Довідку (лист-згоду) про те, що учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю згідно Додатку № 4 до тендерної документації. 4) Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель довідку у довільній формі з інформацією визначеною пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 23:18
Надати до
05.06.2025 23:18
Договір
UA-2025-05-22-012666-a-b1
Підписаний і діє
Номер
291/ОБ
11 753 000 грн.
9 794 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 450L EPS (або еквівалент)
Номенклатура
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 450L EPS (або еквівалент)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
19 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L EPS (або еквівалент)
Номенклатура
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L EPS (або еквівалент)
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L Base (або еквівалент)
Номенклатура
Квадроцикл CFMOTO CFORCE 520L Base (або еквівалент)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45021701

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Термобудінвест
Повна назва
ТОВ Термобудінвест
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35152976

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 21:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000032
Дата створення проекту
13.06.2025 15:34
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:48
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-05-22-012666-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 753 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 753 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності