Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-012505-a
Id Tender cbb41888a1b54f75a230d9001d0ae3a5
План UA-P-2025-05-22-013251-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 22.05.2025 16:37
Остання зміна 25.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 189 580 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 947.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 16:36 до 05.06.2025 16:25
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 16:36
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 16:36
до 02.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:25
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 13:52
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 22.05.2025 16:36 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 16:36 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:25
Основні параметри
Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 189 580 грн.
Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 189 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20947,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Андрія Шептицького 24е
Дата постачання по
31.12.2026 16:25
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Приймання-передача виконаних робіт оформляється проміжними платежами на підставі Актів приймання-передачі виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Клімат Стандарт Плюс
Пропозиція:
4 139 580 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
22.05.2025 16:20
Тендерна документація
Тендерна документація
22.05.2025 16:20
Проект договору
22.05.2025 16:20
Тендерна документація
Тендерна документація
22.05.2025 16:20
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
25.07.2025 00:00
У ході здійснення процедури публічної закупівлі та за результатами моніторингу процедури закупівлі було виявлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1.Замовником у пункті 7 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено, що Учасник зобов’язаний в період звернення за роз’ясненнями направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами сторін з подальшим поданням її Учасником у електронній системі закупівель в складі тендерної пропозиції. Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. 2.Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1 Довідку згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору. 1.2 Для підтвердження власної матеріально-технічної бази Учасники мають надати обороно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в файлі «довідка про наямність МТБ і оборотна.pdf» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2025 №05, яка в пункті 1.11 містить інформацію про наявність власного обладнання, зокрема, Дриль ESD162 Eibenstock, 2200Вт, 230В/50Гц, 0- 1100об/хв, 22000уд/хв, 82-202мм, 6,6кг в кількості 2 шт. Проте, відповідно до наданої оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 3 червня 2025 р. підтверджено наявність вищевказаного обладнання в кількості тільки 1 шт, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів Аналогічним договором є договір підряду, що передбачає виконання робіт з реконструкції (або робіт з капітального ремонту, або реставрації, або нового будівництва) будь-якої будівлі (або її частини), або споруди (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією». Однак, ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 03.06.2025 №04 без зазначення інформації про предмет закупівлі (по договорах від 08.08.2023 №08/08/23-М та від 26.10.2023 №26/10/23) та про ціну (по договору від 26.10.2023 №26/10/23), що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (разом з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» надано наказ (розпрядження) про прийняття на роботу від 14.05.2019 №7 монтажника санітарно-технічних систем і устаткування Наконечного Петра Миколайовича, проте повідомлення про прийняття на роботу вищевказаного працівника не надано, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з метою підтвердження дотримання вимог з безпеки праці учасник повинен надати: «копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, що підтверджують навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки керівника учасника, головного інженера та інженера з охорони праці наявність яких в учасника засвідчується згідно документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції». Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» не надано копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та видані на їх підставі посвідчення, що підтверджують навчання з електробезпеки керівника учасника Шевчука В.С., головного інженера Волошина С.Д. та інженера з охорони праці Головатюк О.М., що не відповідає вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 до ТД. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.06.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 01.07.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс». Крім того, відповідно до Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД Замовником у відомості обсягів робіт передбачено виконання робіт по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54. Однак, в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» файлі «кошториси.pdf» надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на систему вентиляції та кондиціонування, який включає найменування робіт і витрат по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54, розділу 2. Вентиляція система ПВ2 за пунктами 55-112, розділу 3. Система В1 за пунктами 113-128, розділу 4. Система В2 за пунктами 129-130, розділу 5. Система В3 за пунктами 131-132, розділу 6. Система В4 за пунктами 133-152, розділу 7. Кондиціонування система VRF-1 за пунктами 153-184, тобто містить додаткові роботи, не передбачені Додатком 3 «Технічне завдання» до ТД. Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.06.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 01.07.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Замовником у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації дійсно було передбачено відомість обсягів робіт по розділу 1 «Вентиляція система ПВ1» (позиції 1–54). Водночас, під час завантаження документації в систему Prozorro стався технічний збій, унаслідок якого файл у форматі .docx (MS Word) було частково пошкоджено, через що в електронному вигляді відобразилась не вся відомість обсягів робіт, хоча перелік матеріалів та обладнання був збережений у повному обсязі. Учасником – ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» при формуванні тендерної пропозиції було враховано повний перелік матеріалів та обладнання, як це передбачено технічним завданням. На основі вказаного переліку було сформовано локальні кошториси на всі розділи систем вентиляції та кондиціонування, що включають: ПВ1 (поз. 1–54), ПВ2 (поз. 55–112), В1–В4 (поз. 113–152), VRF-1 (поз. 153–184). Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає фактичному обсягу робіт, передбаченому Технічним завданням, і відображає повний перелік робіт відповідно до матеріалів, зазначених у тендерній документації Усунути зазначені порушення на поточному етапі закупівлі є неможливо, оскільки вони: - не підлягають виправленню без скасування всієї процедури; - призводять до порушення прав та законних інтересів потенційних учасників.
14.07.2025 17:35
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шеремета Андрій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342552210
Факс
+380342552039
Замовник
ЄДРПОУ
43380399
Повна назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Грушевського, 21
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 13:52 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 16:25 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 13:52
Довідка НАЗК
11.06.2025 13:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 16:48 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 16:48
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000004
Дата створення проекту
23.06.2025 11:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 11:49
Дата публікації висновку про результати
08.07.2025 11:30
Дата завершення усунення порушень
23.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 №46-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.06.2025 №46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-22-012505-a 22.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 11:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.05.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Клімат Стандарт Плюс» (далі – ТОВ «Клімат Стандарт Плюс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.06.2025 року та від 01.07.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 7 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено, що Учасник зобов’язаний в період звернення за роз’ясненнями направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами сторін з подальшим поданням її Учасником у електронній системі закупівель в складі тендерної пропозиції. Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» встановлено наступне. Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1 Довідку згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору. 1.2 Для підтвердження власної матеріально-технічної бази Учасники мають надати обороно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в файлі «довідка про наямність МТБ і оборотна.pdf» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2025 №05, яка в пункті 1.11 містить інформацію про наявність власного обладнання, зокрема, Дриль ESD162 Eibenstock, 2200Вт, 230В/50Гц, 0- 1100об/хв, 22000уд/хв, 82-202мм, 6,6кг в кількості 2 шт. Проте, відповідно до наданої оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 3 червня 2025 р. підтверджено наявність вищевказаного обладнання в кількості тільки 1 шт, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів Аналогічним договором є договір підряду, що передбачає виконання робіт з реконструкції (або робіт з капітального ремонту, або реставрації, або нового будівництва) будь-якої будівлі (або її частини), або споруди (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією». Однак, ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 03.06.2025 №04 без зазначення інформації про предмет закупівлі (по договорах від 08.08.2023 №08/08/23-М та від 26.10.2023 №26/10/23) та про ціну (по договору від 26.10.2023 №26/10/23), що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (разом з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» надано наказ (розпрядження) про прийняття на роботу від 14.05.2019 №7 монтажника санітарно-технічних систем і устаткування Наконечного Петра Миколайовича, проте повідомлення про прийняття на роботу вищевказаного працівника не надано, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з метою підтвердження дотримання вимог з безпеки праці учасник повинен надати: «копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, що підтверджують навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки керівника учасника, головного інженера та інженера з охорони праці наявність яких в учасника засвідчується згідно документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції». Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» не надано копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та видані на їх підставі посвідчення, що підтверджують навчання з електробезпеки керівника учасника Шевчука В.С., головного інженера Волошина С.Д. та інженера з охорони праці Головатюк О.М., що не відповідає вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 до ТД. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.06.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 01.07.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс». Крім того, відповідно до Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД Замовником у відомості обсягів робіт передбачено виконання робіт по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54. Однак, в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» файлі «кошториси.pdf» надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на систему вентиляції та кондиціонування, який включає найменування робіт і витрат по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54, розділу 2. Вентиляція система ПВ2 за пунктами 55-112, розділу 3. Система В1 за пунктами 113-128, розділу 4. Система В2 за пунктами 129-130, розділу 5. Система В3 за пунктами 131-132, розділу 6. Система В4 за пунктами 133-152, розділу 7. Кондиціонування система VRF-1 за пунктами 153-184, тобто містить додаткові роботи, не передбачені Додатком 3 «Технічне завдання» до ТД. Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.06.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 01.07.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Замовником у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації дійсно було передбачено відомість обсягів робіт по розділу 1 «Вентиляція система ПВ1» (позиції 1–54). Водночас, під час завантаження документації в систему Prozorro стався технічний збій, унаслідок якого файл у форматі .docx (MS Word) було частково пошкоджено, через що в електронному вигляді відобразилась не вся відомість обсягів робіт, хоча перелік матеріалів та обладнання був збережений у повному обсязі. Учасником – ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» при формуванні тендерної пропозиції було враховано повний перелік матеріалів та обладнання, як це передбачено технічним завданням. На основі вказаного переліку було сформовано локальні кошториси на всі розділи систем вентиляції та кондиціонування, що включають: ПВ1 (поз. 1–54), ПВ2 (поз. 55–112), В1–В4 (поз. 113–152), VRF-1 (поз. 153–184). Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає фактичному обсягу робіт, передбаченому Технічним завданням, і відображає повний перелік робіт відповідно до матеріалів, зазначених у тендерній документації». Варто відмітити, що учасник ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» не міг сформувати тендерну пропозицію з локальним кошторисом на всі розділи системи вентиляції та кондиціонування тільки на основі відомості ресурсів, яка міститься в Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД. Так як, відомість ресурсів містить тільки перелік матеріалів і обладнання та загальну кількість по кожному з них, однак не містить найменування робіт та розділів системи вентиляції та кондиціонування. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей у Замовника була можливість з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації та оприлюднити Додаток 3 «Технічне завдання» до ТД в повному обсязі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, пунктів 3, 5 частини першої статті 5, частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» та відміни торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.07.2025 00:00
Дата публікації
08.07.2025 11:30
Документи висновку
08.07.2025 11:30
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-22-012505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 10:39
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 10:40
-
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-22-012505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Згідно Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником у відомості обсягів робіт передбачено виконання робіт по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54. Однак, в наданому ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» файлі «кошториси.pdf» наявний Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на систему вентиляції та кондиціонування, який включає найменування робіт і витрат по розділу 1. Вентиляція система ПВ1 за пунктами 1-54, розділу 2. Вентиляція система ПВ2 за пунктами 55-112, розділу 3. Система В1 за пунктами 113-128, розділу 4. Система В2 за пунктами 129-130, розділу 5. Система В3 за пунктами 131-132, розділу 6. Система В4 за пунктами 133-152, розділу 7. Кондиціонування система VRF-1 за пунктами 153-184. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» те, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 12:17
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 12:18
-
Відповідь
відповідь на запить
Щодо надання пояснень На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.06.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-05-22-012505-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: 1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:7325-4385-3756-6006) Генеральний проектувальник проектної документації ТОВ “ЕНЕРГОЕФЕКТИВНЕ ПРОЕКТУВАННЯ”, яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № Т317-АД від 17.03.2025 Реєстраційний номер ЕХ01:0128-2528-2956-6493. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. Від загальної вартості проекту було відраховано витрати на утримання служби замовника та інжинірингові послуги, проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд (10 та 12 глави зведеного кошторисного розрахунку + податок на додану вартість) і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовник надає посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury
Рішеня
26.06.2025 14:11
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-22-012505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «довідку згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору. Для підтвердження власної матеріально-технічної бази Учасники мають надати обороно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці». ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в складі тендерної пропозиції в файлі «довідка про наямність МТБ і оборотна.pdf» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2025 №05, яка в пункті 1.11 містить інформацію про наявність власного обладнання, зокрема, Дриль ESD162 Eibenstock, 2200Вт, 230В/50Гц, 0- 1100об/хв, 22000уд/хв, 82-202мм, 6,6кг в кількості 2 шт. Проте, відповідно до наданої оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 3 червня 2025 р. підтверджено наявність вищевказаного обладнання в кількості тільки 1 шт. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» вищевказану невідповідність вимогам пункту 1 Додатку 7 до ТД? 2. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів Аналогічним договором є договір підряду, що передбачає виконання робіт з реконструкції (або робіт з капітального ремонту, або реставрації, або нового будівництва) будь-якої будівлі (або її частини), або споруди (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією». ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 03.06.2025 №04 без зазначення інформації про предмет закупівлі (по договорах від 08.08.2023 №08/08/23-М та від 26.10.2023 №26/10/23) та про ціну (по договору від 26.10.2023 №26/10/23). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» вищевказану невідповідність вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 до ТД? 3. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (разом з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту». ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» в складі тендерної пропозиції надано наказ (розпрядження) про прийняття на роботу від 14.05.2019 №7 монтажника санітарно-технічних систем і устаткування Наконечного Петра Миколайовича, однак повідомлення про прийняття на роботу вищевказаного працівника не надано. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» вищевказану невідповідність вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 до ТД? 4. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 «перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з метою підтвердження дотримання вимог з безпеки праці учасник повинен надати: «копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, що підтверджують навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки керівника учасника, головного інженера та інженера з охорони праці наявність яких в учасника засвідчується згідно документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано копії протоколів (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та видані на їх підставі посвідчення, що підтверджують навчання з електробезпеки керівника учасника Шевчука В.С., головного інженера Волошина С.Д. та інженера з охорони праці Головатюк О.М., чим недотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 до ТД? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 14:42
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 14:43
-
Відповідь
відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.06.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-05-22-012505-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-22-012505-a. Замовником у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації дійсно було передбачено відомість обсягів робіт по розділу 1 «Вентиляція система ПВ1» (позиції 1–54). Водночас, під час завантаження документації в систему Prozorro стався технічний збій, унаслідок якого файл у форматі .docx (MS Word) було частково пошкоджено, через що в електронному вигляді відобразилась не вся відомість обсягів робіт, хоча перелік матеріалів та обладнання був збережений у повному обсязі. Учасником – ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» при формуванні тендерної пропозиції було враховано повний перелік матеріалів та обладнання, як це передбачено технічним завданням. На основі вказаного переліку було сформовано локальні кошториси на всі розділи систем вентиляції та кондиціонування, що включають: ПВ1 (поз. 1–54), ПВ2 (поз. 55–112), В1–В4 (поз. 113–152), VRF-1 (поз. 153–184). Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає фактичному обсягу робіт, передбаченому Технічним завданням, і відображає повний перелік робіт відповідно до матеріалів, зазначених у тендерній документації. Додатки: Оригінальний файл технічного завдання у форматі Word (до пошкодження); Кошторисна частина учасника (файл «кошториси.pdf»).
Рішеня
01.07.2025 18:23
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.06.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціонування відділення фізичної та реабілітаційної медицини КНП «ГОРОДЕНКІВСЬКА БЛІЛ» Городенківської міської ради на вул. Шептицького,24-е в м. Городенка Коломийського району Івано-Франківської області (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-05-22-012505-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-22-012505-a. 1. Щодо пункту 1 Додатку 7 ТД (матеріально-технічна база) Учасником ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» надано довідку №05 від 03.06.2025 про наявність матеріально-технічної бази, в якій у п. 1.11 зазначено наявність 2 шт. дрилів ESD162 Eibenstock. Водночас у наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 зазначено наявність 1 одиниці зазначеного обладнання. Позиція Замовника: При розгляді тендерної пропозиції Замовником було враховано, що для решти зазначеного обладнання та техніки, включеної до довідки, надані відповідні документи, що підтверджують власність або залучення. Враховуючи, що дриль не є основним або критичним механізмом для виконання всього обсягу робіт, Замовником така незначна розбіжність не була розцінена як невідповідність, що впливає на здатність учасника належним чином виконати предмет закупівлі. 2. Щодо підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 7 ТД (аналогічні договори) Учасник надав довідку №04 від 03.06.2025 про виконання аналогічних договорів. У довідці зазначено інформацію про укладені договори (№08/08/23-М від 08.08.2023 та №26/10/23 від 26.10.2023), проте не вказано детально предмет договору та ціну по другому з договорів. Позиція Замовника: Замовником при оцінці пропозиції були додатково розглянуті скан-копії самих договорів та/або актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції, де наявна повна інформація про предмет закупівлі, його аналогічність за суттю (капітальний ремонт вентиляційної системи) та обсяги. Таким чином, Замовником було підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію у сукупності поданих документів. 3. Щодо підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 7 ТД (трудові відносини) У складі пропозиції надано наказ №7 від 14.05.2019 про прийняття на роботу монтажника санітарно-технічних систем Наконечного П.М. Проте повідомлення про прийняття на роботу відсутнє. Позиція Замовника: Замовником під час оцінки розглядалася не лише наявність окремого повідомлення, а і трудова книжка, інші документи в складі пропозиції, а також штатний розпис підприємства. Водночас, згідно з положеннями ТД, відсутність одного з документів не є безумовною підставою для відхилення, якщо кваліфікаційний критерій підтверджується іншими способами. В даному випадку Замовник вважав, що трудові відносини підтверджуються в достатньому обсязі. 4. Щодо підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 7 ТД (охорона праці, електробезпека) У складі пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» не надано копії протоколів або посвідчень з електробезпеки керівника, головного інженера та інженера з охорони праці. Позиція Замовника: Ця обставина дійсно мала місце. Проте, на момент оцінки пропозицій, інші документи (посвідчення з охорони праці, пожежної безпеки, організаційна структура) були надані. Враховуючи, що вимоги п. 2.3 передбачають подання документів по кожному напрямку (охорона праці, пожежна безпека, електробезпека), Замовник визнає, що повний комплект по електробезпеці не було надано. При цьому, згідно з умовами ТД, Замовник мав право витребувати уточнення або роз’яснення (ч. 16 ст. 29 Закону), однак такої потреби на той момент не виникло, оскільки зазначене не впливало критично на оцінку спроможності учасника. Висновок: Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» усі подані документи були оцінені в сукупності. За результатами аналізу Замовник не виявив істотної невідповідності, яка могла б свідчити про неможливість виконання предмета закупівлі або порушення вимог до пропозиції, установлених тендерною документацією.
Рішеня
01.07.2025 18:33
Замовник
Документи повідомлення
01.07.2025 18:34
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 189 580 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 16:25
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 189 580 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 16:25
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності