Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-012289-a
Id Tender 2489cdb8718d4439874188a519e40e80
План UA-P-2025-05-22-014270-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 16:15
Остання зміна 18.06.2025 11:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 462 336.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 311.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 16:13 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 16:13
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 16:13
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00
до 11.06.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 16:19
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 16:19
до 18.06.2025 11:58
Період уточнень
з 22.05.2025 16:13 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 16:13 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 11.06.2025 16:19
Період кваліфікації
з 06.06.2025 00:00 до 11.06.2025 16:19
Основні параметри
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 462 336.6 грн.
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Очікувана вартість
5 462 336.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27311,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 10
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Пропозиція:
5 461 276.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола ЗАКІРОВ
Електронна пошта
Телефон
+380971966682
Замовник
ЄДРПОУ
25310316
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11001
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Олевськ
Адреса
ВУЛ. СВЯТО - МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 10
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 16:19 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 16:19
Довідка НАЗК
11.06.2025 16:19
Повідомлення про рішення
06.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції (далі – ТП) не надав звіт про рух грошових коштів (форма №3). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Звіт про рух грошових коштів (форма №3) вимагався відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 «Наявність фінансової спроможності» Таблиці в Додатку 1 до Тендерної документації, а також відповідно до п.7 Додатку 5 до Тендерної документації. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Звіт про рух грошових коштів (форма №3) або лист-роз’яснення, в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Створено
10.06.2025 11:04
Надати до
11.06.2025 11:04
Договір
UA-2025-05-22-012289-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
5 461 276.34 грн.
4 551 063.62 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Номенклатура
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25310316

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34788625

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 11:58
-
18.06.2025 11:57
Підписаний договір
Додатки до договору
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:57
-
18.06.2025 11:56
-
18.06.2025 11:56
-
18.06.2025 11:56
-
18.06.2025 11:56
-
18.06.2025 11:56
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000006
Дата створення проекту
30.06.2025 11:41
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 14:41
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 № 69-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.06.2025 № 69-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-05-22-012289-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Олевська дитячо - юнацька спортивна школа» Олевської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.05.2025 № 3/2025, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2025 № 6/2025, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025, договір підряду від 18.06.2025 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.06.2025, додаткова угода від 23.06.2025 № 1, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено, що вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, згідно з пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону, зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, сертифікат про проходження навчання стосовно вимог ISO 9001:2015, який повинен бути виданий працівнику учасника. На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат який засвідчує, що Онопрійчук Сергій Анатолійович виконав вимоги до компетенції внутрішній аудитор систем управління якістю за стандартом ISO 9001:2015. Однак, моніторингом встановлено, що відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід від 02.06.2025 № 0206/13, наданої учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у складі тендерної пропозиції, Онопрійчук Сергій Анатолійович не є працівником учасника, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено, вимогу, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019, який повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, та сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації. На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у складі тендерної пропозиції надано вказаний сертифікат від 08.05.2023 № UA.OH.230403.02-23 який виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум». Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» відсутній сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, а саме, ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум», чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам (технічному завданню), повинна бути підтверджена наступними документами, поданими учасником і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами; - підсумковою відомістю ресурсів. Загальні положення щодо складання зазначених документів визначені Кошторисними нормами України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова). Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 04.07.2025 надано пояснення, в якому зазначено, що вид договірної ціна є «динамічна». На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, пояснювальну записку та договірну ціну вид якої – динамічна. Однак, моніторингом встановлено, що при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціні) учасником, при динамічній договірній ціні, враховано кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт у розмірі 2 % та в сумі 79 162,25 грн, що не відповідає вимогам пункту 5.31 Настанови. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 04.07.2025 надано пояснення, щодо зазначених порушень, яким підтверджено вказані порушення. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 18.06.2025 № 3, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 14:41
Документи висновку
14.07.2025 14:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами проведеного Північним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-06-30-000006) закупівлі за предметом: «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)», 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-05-22-012289-a), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Комунальна установа «Олевська дитячо-юнацька спортивна школа» Олевської міської ради (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом розірвання договору підряду від 18.06.2025 № 3, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В зв’язку з цим, між Замовником та ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» було укладено додаткову угоду №2 до Договору №3 про закупівлю робіт від 18.06.2025 року (далі – Договір), відповідно до якої Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір за згодою Сторін. Додатки: - додаткова угода №2 до Договору №3 про закупівлю робіт від 18.06.2025 року.
Дата публікації
15.07.2025 15:48
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
06.08.2025 15:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
06.08.2025 15:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-012289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Абзацом 2 пункту 1.2 Настанови визначення вартості будівельних робіт затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, щоспоруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальнихпідприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням іншихджерел фінансування обумовлюється договором. Так, Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання наступних документів, а саме: - договірні ціну; - зведені кошторисні розрахунки; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням, технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - проект календарного графіку виконання робіт; - інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відповідно до Таблиці 1. На виконання вище вказаних вимог учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» надав вище вказані документи. Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Однак, аналізом встановлено, що учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у своїй тендерній пропозиції (пояснювальна записка) врахував коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт у розмірі 2 % відповідно до пункту 4.40 Настанови, чим у свою чергу не дотримано вимог пункту 5.31 Настанови. Крім того, пунктом 4.40 розділу IV Настанови передбачено, що розмір коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва визначаються на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. Проте слід відмітити, що вище зазначені показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації. Також, Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001, що виданий учаснику щодо будівництва житлових і нежитлових будівель. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, на підтвердження чого в складі пропозиції надати сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається Сертифікат, який виданий працівнику учасника, про проходження навчання стосовно вимог ISO 9001, в якому підтверджено виконання вимог до компетентності «внутрішній аудитор». На вище вказану вимогу учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» надав у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001, який виданий Онопрійчуку Сергію Анатолійовичу (файл : «Свідоцтво внутрішнього аудиту»). Однак, аналізом встановлено, що учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не надав документальне підтвердження, що особа Онопрійчук Сергій Анатолійович є працівником вище зазначеного учасника, чим в свою чергу не дотримався вимогу Додатку 2 до тендерної документації. Також, Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сертифікату на систему управління охороною здоров?я та безпекою праці, відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці. Вимоги та настанови, що до застосування», що виданий учаснику щодо будівництва житлових і нежитлових будівель. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації. На вище вказану вимогу учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» надав у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління охороною здоров?я та безпекою праці, відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (файл : «ISO 45001») від 08.05.2023 № UA.OH.230403.02-23 який виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум». Однак, аналізом встановлено, що учасник ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не надав документальне підтвердження щодо акредитації Національним агентством з акредитації України ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум» стосовно видачі ним сертифікату на систему управління охороною здоров?я та безпекою праці, відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці. Вимоги та настанови, що до застосування», чим в свою чергу не дотримався вимогу Додатку 2 до тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ». Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
01.07.2025 10:08
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 10:08
-
Відповідь
Надання пояснень в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2025-06-30-000006)
У межах проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-06-30-000006) закупівлі за предметом: «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)», 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-05-22-012289-a), відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 5 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) в органа державного фінансового контролю постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. Відповідно до отриманого Запиту, який розміщено в електронній системі закупівель 01.07.2025 року, Комунальна установа «Олевська дитячо-юнацька спортивна школа» Олевської міської ради (далі – Замовник) надає інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додаються). Також повідомляємо, що умовами тендерної документації та проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) не було передбачено, який вид договірної ціни передбачений закупівлею. В зв’язку з тим, що фінансування закупівлі передбачено на два роки до 2026 року включно, то Учасником (ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ») при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розраховувалась динамічна договірна ціна. На основі повторного аналізу тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), а також беручи до уваги результати проведеного Вами аналізу, інформуємо, що погоджуємось із зауваженнями щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на вищенаведене та взявши до уваги Ваші зауваження, готові зобов’язати Уповноважену особу пройти навчання щодо покращення знань у сфері закупівель, здійснити внутрішнє навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері закупівель, тощо. Додатки: - проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
04.07.2025 12:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 462 336.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971966682
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 462 336.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971966682
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності