Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент (30230000-0 Комп’ютерне обладнання) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-012113-a
Id Tender a82f0debdebb43f59a148d56f7e2c957
План UA-P-2025-05-22-014477-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 16:25
Остання зміна 14.06.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
184 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
920 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 16:24 до 30.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 16:24
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 16:24
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:54
до 09.06.2025 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 15:38
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 15:38
-
Період уточнень
з 22.05.2025 16:24 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 16:24 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:54 до 09.06.2025 15:38
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:54 до 09.06.2025 15:38
Основні параметри
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент (30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
184 000 грн.
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Примітки
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Очікувана вартість
184 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
920,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:31
Закінчення аукціону
02.06.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня постачання товару, у національній валюті України шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Зобов’язання Покупця по оплаті вважаються виконаними з дати списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. Покупець не відповідає за можливу затримку зарахування грошових коштів обслуговуючим банком Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
178 878 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Пропозиція:
123 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 16:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.05.2025 16:24
-
22.05.2025 16:24
-
22.05.2025 16:24
Проект договору
22.05.2025 16:24
-
22.05.2025 16:24
Критерії оцінки
22.05.2025 16:24
-
22.05.2025 16:24
-
22.05.2025 16:24
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клейман Ганна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380567913774
Замовник
ЄДРПОУ
25843931
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Вулиця Воскресенська будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:38 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:54 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
02.06.2025 14:54
Надати до
04.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04.06.2025 № 3 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент (30230000-0 Комп’ютерне обладнання) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-22-012113-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: -згідно пункту 1 додатка 2 до тендерної документації, в підтвердження інформації про досвід виконання аналогічного договору, учасник не долучив додаток до аналогічного договору «Зразок Акту приймання-передачі товару». 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 до тендерної документації: Додаток 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: 1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ Предмет договору Сума договору Примітки 1 2 3 4 5 Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних згідно Таблиці вище. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копії актів приймання виконаних робіт/наданих послуг (або документів, які підтверджують виконання договору). Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Надати додаток до аналогічного договору «Зразок Акту приймання-передачі товару». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна" щодо Закупівлі Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент (30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
04.06.2025 15:12
Надати до
05.06.2025 15:12
Договір
UA-2025-05-22-012113-a-c1
Очікує підписання
123 900 грн.
123 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Номенклатура
Системний блок Dell Vostro 3030 SFF (N4026VDT3030SFF) або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25843931

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Повна назва
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3688801583

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності