Закупівля 44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем) від КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва.
44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:59
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
Повна назва
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
Поштовий індекс
02217
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. М. Закревського, 29
44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем)
Тендер:
UA-2025-05-22-011809-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-22-011809-a.a1
Дата:
26.05.2025 17:57
Стан:
Задоволено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«Учасник у складі пропозиції надає скан-копії наступних документів:
- Витягу з «Технічних умов Виробника» згідно яких виробляються
обмежувальні стовпчики(перший аркуш та аркуші які містять опис та креслення товару) ТУ повинні бути з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України» та штампом «Перевірено» та відміткою про взяття на облік»(цитата).
Оскаржувана вимога тендерної документації Замовника (п. 5.2 щодо надання витягу з Технічних умов (ТУ), що містить креслення конкретного виробу з відмітками про внесення до бази «Технічні умови України») є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників.
Замовник фактично обмежує можливість участі у закупівлі лише тим виробникам, які заздалегідь внесли саме його креслення до власних ТУ.
Підкреслюємо, що відповідно до Технічних умов ТУ У 25.9-40374335-003:2020 (документ «ТУ У 25.9-40374335-003.2020 Огородження дорожні та напрямні пристрої_проект») продукція, що випускається нашим підприємством, має технічні характеристики, які повністю відповідають вимогам тендерної документації (надається перша та відповідні сторінки ТУ, як доказ порушеного права в нашому ТУ не має креслення так як хоче замовник за 7 днів до завершення прийняття пропозицій), зокрема:
• корпус стовпчиків виготовляється з нержавіючої сталі, залитої армованим бетоном;
• верхня частина стовпчиків закривається методом зварювання з подальшим поліруванням, відповідно до стандарту ДСТУ Б В.2.6-199:2014;
• нанесення світлоповертаючої плівки червоного кольору шириною 50 мм відповідно до ДСТУ 4100:2021;
• продукція проходить обов’язковий вхідний контроль матеріалів та періодичні випробування, що підтверджує відповідність технічним та якісним параметрам, згідно з пунктами 4.4-4.10 зазначених ТУ.
Якщо Замовник торгів хоче здійснити перевірку технічних характеристик нехай робить перевірку загальні конструктивні особливості закуповуваного товару але не специфічне креслення яке за своєю суттю не містить ні якої різниці в виробах, а лише містить процесуально заточку, що б конкретний Учасник вніс до свого ТУ креслення замовника.
Замовник, змінюючи креслення від закупівлі до закупівлі, штучно створює умови (UA-2024-11-22-008106-a та UA-2024-06-24-006046-a «також надаємо креслення в цих закупівлях та оголошення як підтвердження порушеного права), за яких участь у процедурі можуть взяти тільки підприємства, які завчасно зареєстрували саме ці креслення у своїх ТУ.
Окремо звертаємо увагу на нестабільність технічних характеристик самих антипаркувальних стаціонарних стовпчиків у попередніх закупівлях Замовника у 2024 році. Наприклад, креслення закупівлі UA-2024-06-24-006046-a («Креслення 1 UA-2024-06-24-006046-a.jpeg», «Креслення 2 UA-2024-06-24-006046-a.jpeg») суттєво відрізняються від креслень закупівлі UA-2024-11-22-008106-a («Креслення 1 UA-2024-11-22-008106-a.jpeg», «Креслення 2 UA-2024-11-22-008106-a.jpeg», «Креслення 3 UA-2024-11-22-008106-a.jpeg») за такими характеристиками, як діаметр труб та наявність бетону. Така нестабільність технічних характеристик підтверджує необґрунтованість і надмірну деталізацію вимог щодо окремої реєстрації креслень комплектуючих.
Це прямо суперечить принципам недискримінації учасників, закладеним у Законі України «Про публічні закупівлі».
Така практика Замовника може призвести до суттєвих негативних наслідків для держави та громадян, зокрема до зменшення конкуренції на ринку, штучного завищення цін та необґрунтованого використання бюджетних коштів.
З огляду на викладене, просимо Комісію АМКУ зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу про надання витягів з ТУ, які містять саме конкретне креслення продукції, та замінити її на вимогу підтвердження відповідності продукції загальним технічним характеристикам та стандартам.
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«- витяг «Технічних умов Виробника» згідно яких виробляються замок та ключ (перший аркуш та аркуші які містять опис та креслення товару) ТУ повинні бути з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України» та штампом «Перевірено» та відміткою про взяття на облік»(цитата).
Оскаржується вимога тендерної документації Замовника (пункт 5.2) щодо надання витягу з «Технічних умов Виробника» (ТУ) на замок та ключ для антипаркувальних стовпчиків із зазначенням креслень, що мають бути внесені до бази даних «Технічні умови України».
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є антипаркувальні стовпчики, а не замки та ключі окремо, ми не маємо таких технічних умов
Виготовлення замків та ключів, як комплектуючих для стовпчиків, є технологічною складовою загального процесу виробництва, що регламентується чинними стандартами. Зокрема, відповідно до наших Технічних умов ТУ У 25.9-40374335-003:2020 («ТУ У 25.9-40374335-003.2020 Огородження дорожні та напрямні пристрої_проект») (надаємо як доказ порушеного права), ми підтверджуємо, що виготовлення усіх комплектуючих деталей, включаючи замки та ключі, здійснюється з дотриманням ДСТУ Б В.2.6-199:2014 сторінка 6 (надається як доказ порушеного права), який визначає вимоги до зварювання, та інших загальних стандартів якості і безпеки.
Вимога Замовника щодо окремої реєстрації креслень замків та ключів в базі даних «Технічні умови України» є штучним обмеженням конкуренції, оскільки замки та ключі не є самостійним предметом закупівлі і не потребують окремого ТУ.
Дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників, які мають належну технологічну базу та можливість виготовляти високоякісні комплектуючі без необхідності окремої реєстрації креслень.
Подібні дискримінаційні вимоги можуть призвести до суттєвих негативних наслідків для держави, зокрема, до звуження конкуренції, завищення вартості закупівель та неефективного використання бюджетних коштів. Подібна позиція вже визнавалась АМКУ неприйнятною та дискримінаційною у попередніх рішеннях Комітету та Комісії АМКУ.
Враховуючи зазначене, просимо Комісію АМКУ зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання витягу з ТУ окремо на замок та ключ, замінивши її на вимогу підтвердження відповідності загальним стандартам та технічним характеристикам, встановленим для продукції, що є предметом закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 1 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 5.2 Додатку № 2 до тендерної документації;
3. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 2 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 5.2 Додатку № 2 до тендерної документації.
Автор:
40374335, ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 1-А, приміщення 42
44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем)
Звернення:
За тендером : 44210000-5 - Конструкції та їх частини (обмежувальні стаціонарні стовпчики та стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком та ключем)
Тема:
Дискримінаційні вимоги ТД
Зміст:
Шановний Замовнику! Вимога щодо наявності креслення замовника в ТУ виробника є відвертою дискримінацією. Як і вимога ТУ на замки, так як предметом закупівлі є стовпчики, а не замки або роботи з виготовлення замків. Подібні дискримінаційні вимоги вже були раніше успішно оскаржено через АМКУ. Просимо в термін до 26.05 внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку буде подано скаргу до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
23.05.2025 16:49
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що вимога щодо надання витягу з Технічних умов (ТУ) виробника з описом продукції та кресленням, а також вимога ТУ на замковий механізм є правомірною, обґрунтованою та не має ознак дискримінації.
Відповідно до СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 (затвердженого ДП «Укрметртестстандарт»), технічні умови — це нормативний документ, який встановлює технічні вимоги до продукції та визначає процедури, за допомогою яких встановлюється відповідність продукції цим вимогам. Згідно з зазначеним стандартом, ТУ можуть включати як опис, так і креслення продукції для її ідентифікації, виготовлення, контролю та приймання.
Більше того, на підставі п. 5.2 додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати витяг з ТУ з описом та кресленням продукції (як стовпчиків, так і замків), із відповідними відмітками про внесення до бази «Технічні умови України» та штампом «Перевірено». Це необхідно для перевірки автентичності документації, достовірності технічних характеристик і відповідності предмету закупівлі.
Щодо вимоги надати ТУ на замки, звертаємо увагу, що відповідно до найменування предмета закупівлі, об'єкт закупівлі містить у своєму складі замковий механізм: «Антипаркувальні стаціонарні стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з індивідуальним замком: L=1050». Таким чином, індивідуальний замок є невід’ємною частиною товару, що закуповується, і вимога ТУ на замки є логічним продовженням вимог до основного виробу.
Додатково наголошуємо, що відповідно до технічної специфікації (п. 2.2.2 Додатку 2), замок повинен бути індивідуального виготовлення (не з масового ринку), містити ексцентриковий механізм та унеможливлювати несанкціоноване відкриття. Таким чином, технічні умови на виготовлення цього замка є критично важливими для забезпечення безпеки, автентичності та відповідності продукції.
Враховуючи вимогу щодо надання витягу з Технічних умов виробника із зазначенням опису та креслення виробу виваженою та технічно обґрунтованою, яка відповідає положенням чинного законодавства, а також позитивний висновок органу оскарження щодо подібних запитань (Рішення від 14.04.2025 № 5859 в закупівлі UA-2025-03-19-012065-a), зазначені вимоги є необхідними для забезпечення якості, відповідності предмету закупівлі, належного рівня безпеки та запобігання постачанню неякісної продукції.
Дата оприлюднення відповіді:
26.05.2025 10:49
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 191 165
грн.
Період подання пропозицій
до
30.05.2025 07:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва