Показати схожі тендери

Закупівля Дорожні знаки (код ДК 021:2015- 34990000-3- Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-011642-a
Id Tender 23a1dfb11bc943f4924199c3ef6bd6b5
План UA-P-2025-05-22-013051-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 15:56
Остання зміна 19.06.2025 02:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 15:55 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 15:55
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 15:55
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:08
до 17.06.2025 14:56
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 15:25
до 23.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.06.2025 14:56
-
Період уточнень
з 22.05.2025 15:55 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 15:55 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:08 до 17.06.2025 14:56
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:08 до 17.06.2025 14:56
Основні параметри
Дорожні знаки (код ДК 021:2015- 34990000-3- Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:39
Закінчення аукціону
30.05.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
367
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ДОРСИСТЕМС
Пропозиція:
142 686 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Пропозиція:
120 009.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА"
Пропозиція:
198 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
22.05.2025 15:55
Тендерна документація
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
Проект договору
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
-
22.05.2025 15:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горшунова Олеся
Електронна пошта
Телефон
0987955751
Замовник
ЄДРПОУ
36359583
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Бориспіль
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 72
Кваліфікація
Лот № 1 Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:25 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:08 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
абзац 5 підпункт 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
09.06.2025 15:25
Повідомлення про рішення
06.06.2025 12:50
Електроний протокол про продовження строку
30.05.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
продовження строку розгляду , у зв'язку з детальним вивченням тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 12:49
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано сертифікат системи управління якості ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат системи управління якості ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018. 2) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано діючий сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати діючий сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015. 3) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Не надано сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019. 4) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано сертифікат системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 5) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додатку 7 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додатку 7 до тендерної документації. 6) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
06.06.2025 14:47
Надати до
07.06.2025 14:47
Період вимог/скарг з 10.06.2025 11:01 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:25 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
10.06.2025 11:01
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.06.2025 11:37 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 11:33 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
абзац 3 підпункт 3 пункт 44 Особливостей
Документи кваліфікації
16.06.2025 11:37
Повідомлення про рішення
16.06.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
Період вимог/скарг з 17.06.2025 14:56 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 11:37 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 14:57
Довідка НАЗК
17.06.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано довідку, згідно вимоги тендерної документації, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учсника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я, по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 14 Додаток 1 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, згідно вимоги тендерної документації, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учсника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я, по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 2) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано діючий сертифікат, виданий акредитованим органом оцінки відповідності, на ім’я Учасника – сертифікат системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзац 1 Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати діючий сертифікат, виданий акредитованим органом оцінки відповідності, на ім’я Учасника – сертифікат системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Створено
16.06.2025 12:45
Надати до
17.06.2025 12:45
Угоди
UA-2025-05-22-011642-a-b2
Очікує підписання
198 000 грн.
198 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
367 (штуки)
Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Номенклатура
Дорожні знаки (код ДК 021:2015 - 34990000-3-Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Кількість
367
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36359583

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА"
Повна назва
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41849995

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0987955751
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0987955751
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності