Показати схожі тендери

Закупівля Придбання запасних частин для підмітально-прибиральних машин City Ranger від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-011456-a
Id Tender c898c6c3165f4da8aa45983537d2bafd
План UA-P-2025-05-22-013845-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.05.2025 15:51
Остання зміна 15.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
92 292.19 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
922.92 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 15:49 до 30.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 15:49
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 15:49
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:00
до 09.06.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 10:28
до 15.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.06.2025 16:13
-
Період уточнень
з 22.05.2025 15:49 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 15:49 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:00 до 09.06.2025 16:13
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:00 до 09.06.2025 16:13
Основні параметри
Придбання запасних частин для підмітально-прибиральних машин City Ranger
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
92 292.19 грн.
Придбання запасних частин для підмітально-прибиральних машин City Ranger
Назва предмета закупівлі
Придбання запасних частин для підмітально-прибиральних машин City Ranger
Очікувана вартість
92 292.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
922,92
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 2 (штуки)
Комплект ножів арт. E90501655 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Комплект ножів арт. E90501655 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Зубчастий ремінь арт. E01604230 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Зубчастий ремінь арт. E01604230 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Фітинг Push-in nipple O6 1/8" арт. E04601229 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Фітинг Push-in nipple O6 1/8" арт. E04601229 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Дюза O1.3 арт. 55915106 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Дюза O1.3 арт. 55915106 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Кріплення дюзи CH M3x4 ISO4762 A2 арт. E03400001 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Кріплення дюзи CH M3x4 ISO4762 A2 арт. E03400001 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Щітка для бур'янів м'яка 400мм арт. E01103060 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Щітка для бур'янів м'яка 400мм арт. E01103060 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СП КБТ"
Пропозиція:
86 933.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
22.05.2025 15:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Потічна
Електронна пошта
Телефон
+380983896631
Замовник
ЄДРПОУ
32884306
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Поштовий індекс
54038
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Біла, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання запасних частин для підмітально-прибиральних машин City Ranger
Період вимог/скарг з 04.06.2025 10:28 по 09.06.2025 16:08
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 15:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 10:28
Довідка НАЗК
04.06.2025 10:28
Повідомлення про рішення
30.05.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СП КБТ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи та інформацію наведені в цьому додатку, а саме: 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії Учасників - Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за наведеною формою. Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду щодо поставки аналогічного предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою) У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "СП КБТ" надав відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка не відповідає наведеній формі, а саме відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника для якого виконувався аналогічний договір. Також Учасник не надав оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою). Тож, Учасник має виправити вищезазначені документи та усунути перелічені невідповідності, а саме надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка відповідатиме наведеній формі, та надати оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою). Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Створено
02.06.2025 15:39
Надати до
03.06.2025 15:39
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:13 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:08 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
92 292.19 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Контактний телефон:
+380983896631
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
92 292.19 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Контактний телефон:
+380983896631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності