Зміст
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СП КБТ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи та інформацію наведені в цьому додатку, а саме: 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії Учасників - Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за наведеною формою. Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду щодо поставки аналогічного предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою)
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "СП КБТ" надав відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка не відповідає наведеній формі, а саме відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника для якого виконувався аналогічний договір.
Також Учасник не надав оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою).
Тож, Учасник має виправити вищезазначені документи та усунути перелічені невідповідності, а саме надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка відповідатиме наведеній формі, та надати оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою).
Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.