Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-010144-a
Id Tender 34257bc109154ebc90f41e862c70b85b
План UA-P-2025-05-22-010870-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 15:22
Остання зміна 25.07.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 730 412.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
328 652.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 15:18 до 15.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 15:18
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 15:18
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:05
до 01.07.2025 10:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 10:37
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 10:37
до 25.07.2025 09:37
Період уточнень
з 22.05.2025 15:18 до 12.06.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 15:18 до 12.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:05 до 01.07.2025 10:37
Період кваліфікації
з 16.06.2025 12:05 до 01.07.2025 10:37
Основні параметри
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
65 730 412.8 грн.
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Очікувана вартість
65 730 412.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
328652,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
328 652.06
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 11:36
Закінчення аукціону
16.06.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, частина вулиці Стрілецька ПК1+83 – ПК9+71
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
Пропозиція:
64 928 464.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
Пропозиція:
60 797 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
61 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
22.05.2025 15:07
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 10:37 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:05 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 10:37
Довідка НАЗК
01.07.2025 10:37
Повідомлення про рішення
23.06.2025 16:07
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.06.2025 16:02
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№06-06/50/27-10-0500 від 06.06.2025р. та штатний розпис (файли: «1.2.1. Довідка про наявність працівників.pdf» та «1.2.3. Штатний розпис.pdf»), що містить невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників, а саме: Учасник надав штатний розпис в якому не зазначено посаду водія автотранспортного засобу 1 класу та дорожніх робітників 2 розряду. 2. Учасник надає довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід постачання товару та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України) та штатний розпис), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» за формою 2. 3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників шляхом надання штатного розпису, в якому визначено посади із зазначенням класу та розряду відповідно до наданої інформації у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджена копіями наказів про прийняття на роботу.
Створено
30.06.2025 09:51
Надати до
01.07.2025 09:51
Договір
UA-2025-05-22-010144-a-a1
Підписаний і діє
Номер
7461_7
60 797 000 грн.
50 664 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Номенклатура
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
Повна назва
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20488682

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 09:37
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-24-000003
Дата створення проекту
24.07.2025 12:13
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.07.2025 12:35
Дата завершення моніторингу
15.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.07.2025 № 50-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-22-010144-a 22.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.07.2025 00:00
Документи рішення
24.07.2025 12:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)», очікуваною вартістю 65 730 412,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-010144-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 01.07.2025. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У зв’язку з викладеним, просимо повідомити, чи було укладено договір з переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» у визначені законодавством строки? Якщо так, то надати пояснення, у зв’язку з чим договір не було оприлюднено в терміни, визначені положеннями пункту 10 частини першої статті 10 Закону? 3. Які зміни внесено до тендерної документації та оголошення, оприлюднених в електронній системі закупівель 09.06.2025, у порівнянні з попередніми версіями тендерної документації (від 22.05.2025 та від 05.06.2025) та оголошень (від 22.05.2025 та від 05.06.2025)? З яких причин, при внесенні змін до тендерної документації та оголошення, Замовником в документах Перелік змін.pdf та Перелік змін від 09.06.2025.pdf не перелічено зміни які внесено до тендерної документації та оголошення, як це передбачено вимогами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.07.2025 15:02
Орган перевірки
31.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.07.2025 15:03
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 07 травня 2025 року № 101 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік». Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2025/05/docs/101.pdf Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 1.1 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 65 730 412,80. Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» від 08 травня 2025 року № 02/050/25). Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 29 травня 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/10/29/29/22/f3e1742279b9740d710a191e4295e5a6.pdf 2. Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 01.07.2025. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог абзацу третього пункту 59 Особливостей Учасник має право оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарга від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" була подана до органу оскарження 04.07.2025 р. За результатами розгляду даної скарги 15.07.2025 р. АМКУ прийнято рішення про відмову приватному акціонерному товариству "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" (код ЄДРПОУ: 03448244) у задоволенні скарги від 04 липня 2025 № UA-2025-05-22-010144-a.a1. Разом з тим, згідно вимог пункту 59 Особливостей Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Беручи до уваги вище зазначене, Замовником було укладено договір з переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» у визначені законодавством строки, а саме: 22 липня 2025 року та було оприлюднено договір в терміни, визначені положеннями пункту 10 частини першої статті 10 Закону – 25 липня 2025 року. 3. Вимогами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей визначено, що Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до вищезазначених вимог, Замовником 05.06.2025 р. та 09.06.2025 р. вносились зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом розміщення та відображення в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та оголошення додатково до їх попередньої редакції. Крім того, Замовником разом із змінами до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносились, а саме: - 05.06.2025 р.: 1. Внести зміни до пункту 3.3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації та викласти його у новій редакції. 2. Внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) та викласти його у новій редакції; - 09.06.2025 р.: 1. Внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ), а саме до Додатку №1.1 «Технічна специфікація» та викласти його у новій редакції.
Рішеня
30.07.2025 17:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 730 412.8 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 730 412.8 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності