Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва» від Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-009450-a
Id Tender c310737856384f9ab27b1dbdc98062a1
План UA-P-2025-05-22-011220-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 14:48
Остання зміна 08.06.2025 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
436 205.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,69 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 14:48 до 30.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 14:48
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 14:48
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:01
до 05.06.2025 17:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 17:27
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 17:27
-
Період уточнень
з 22.05.2025 14:48 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 14:48 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:01 до 05.06.2025 17:27
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:01 до 05.06.2025 17:27
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
436 205.8 грн.
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Примітки
Кількість (обсяги) надання послуг: 1 послуга, а також відповідно до Відомості обсягів послуг, наведеної в Додатку 2 тендерної документації.
Очікувана вартість
436 205.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,69 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Велика Морська (непарна сторона), зупинка громадського транспорту «Вулиця Мала Морська»
Дата постачання по
20.12.2025 04:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НІКДОР-ПЛЮС"
Пропозиція:
435 606.01 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шарий Максим Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380509828125
Замовник
ЄДРПОУ
05410576
Назва (англійською мовою)
Central Rayon Administration of Mykolaiv City Council
Повна назва
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Central Rayon Administration of Mykolaiv City Council
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Інженерна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Період вимог/скарг з 05.06.2025 17:27 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 00:01 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 17:27
Довідка НАЗК
05.06.2025 17:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією замовника по вказаній закупівлі, затв. протоколом уповноваженої особи від 22.05.2025 б/н (далі в тексті – тендерна документація). Невідповідність №1: Учасник в складі тендерної пропозиції не подав скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації Замовника. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність №1 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 21 в абзаці 3 підпункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та в Додатку 3 тендерної документації на сторінці 40 в підпункті «Згода з проектом договору про закупівлю»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації Замовника.» Невідповідність №2: Учасник в складі тендерної пропозиції не подав скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 17 в підпункті 1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка та розгляд тендерних пропозицій» та в Додатку 3 тендерної документації на сторінках 39 та 40 в підпункті «Довідка про відсутність або наявність підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації Замовника; 2) скановану копію довідки, складеної Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі.
Створено
03.06.2025 17:10
Надати до
04.06.2025 17:10
Договір
UA-2025-05-22-009450-a-c1
Очікує підписання
435 606.01 грн.
435 606.01 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Мала Морська» по вулиці Великій Морській (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Повна назва
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05410576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НІКДОР-ПЛЮС"
Повна назва
ПП "НІКДОР-ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43025065

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
436 205.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:01
Замовник:
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
380509828125
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
436 205.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:01
Замовник:
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
380509828125
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності