Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-008900-a
Id Tender d9686a6dafe34e6fb5c2c48c16c595ad
План UA-P-2025-05-22-010550-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 14:37
Остання зміна 13.06.2025 19:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 284 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 420 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 14:35 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 14:35
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 14:35
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:51
до 13.06.2025 15:13
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 16:26
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 15:13
-
Період уточнень
з 22.05.2025 14:35 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 14:35 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:51 до 13.06.2025 15:13
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:51 до 13.06.2025 15:13
Основні параметри
Квадрокоптери
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22. 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 284 000 грн.
Квадрокоптери
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6420,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:28
Закінчення аукціону
30.05.2025 11:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕЙЛКОМТРЕЙД"
Пропозиція:
1 177 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА
Пропозиція:
1 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:28
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:26 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 11:51 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:26
Довідка НАЗК
02.06.2025 16:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.06.2025 13:28 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:26 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 02.06.2025, відповідно до протоколу № 169/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією, затвердженою протоколом від 22.05.2025 № 152/В (далі – тендерна документація), а саме Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі» встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей: … Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. … Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): № з/п Вимоги згідно п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей повинен надати: 1 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей) Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості відображення (перевірки) інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 2 Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. (підпункт 6 пункт 47 Особливостей) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівником учасника. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини з дня подання документа. 3 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (підпункт 12 пункт 47 Особливостей) … Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
11.06.2025 13:28
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:27
Скарги та рішення
11.06.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:13 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:28 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:13
Довідка НАЗК
13.06.2025 15:13
Повідомлення про рішення
13.06.2025 15:13
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-22-008900-a-c2
Очікує підписання
1 250 000 грн.
1 250 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 (штуки)
Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент
Номенклатура
Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська міська рада
Повна назва
Тернопільська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34334305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3489715604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності