Показати схожі тендери

Закупівля Офісні меблі від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-008489-a
Id Tender 73fd207c92204bb69abbde5ac6c8b40c
План UA-P-2025-05-22-010083-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 14:17
Остання зміна 13.06.2025 09:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 840 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 14:12 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 14:12
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 14:12
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 13:33
до 06.06.2025 08:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 10:02
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 08:23
до 13.06.2025 09:23
Період уточнень
з 22.05.2025 14:12 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 14:12 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 13:33 до 06.06.2025 08:23
Період кваліфікації
з 30.05.2025 13:33 до 06.06.2025 08:23
Основні параметри
Офісні меблі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 840 000 грн.
Офісні меблі
Назва предмета закупівлі
Офісні меблі
Очікувана вартість
4 840 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 13:04
Закінчення аукціону
30.05.2025 13:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісні меблі
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
фоп Мельничук Володимир Андрійович
Пропозиція:
4 839 819.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 626 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
3 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 13:04
Нецінові критерії закупівлі
Критерій № : 1
Відстрочка платежу
Назва
Відстрочка платежу
Опис
Учасник у складі тендерної пропозиції здійснює вказівку (заповнює відповідне електронне поле) на період розрахунку за договором, який ним пропонується.
Список значень
Значення
10 %
Назва
180 календарних днів
Значення
5 %
Назва
120 календарних днів
Значення
0 %
Назва
60 календарних днів
Критерій № : 2
Термін постачання
Назва
Термін постачання
Опис
Учасник у складі тендерної пропозиції (заповнює відповідне електронне поле тендерної пропозиції) здійснює вказівку на період поставки товару, який ним пропонується, протягом якого зможе поставити товар.
Список значень
Значення
10 %
Назва
2 робочих дні
Значення
3 %
Назва
5 робочих дні
Значення
0 %
Назва
10 робочих днів
Критерій № : 3
Гарантійні зобов'язання
Назва
Гарантійні зобов'язання
Опис
Учасник у складі тендерної пропозиції здійснює вказівку (заповнює відповідне електронне поле) на строк гарантійного зобов'язання, який ним декларується щодо поставки товару з гарантійними умовами.
Список значень
Значення
10 %
Назва
3 роки
Значення
5 %
Назва
2 роки
Значення
0 %
Назва
1 рік
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Мондровська
Електронна пошта
Телефон
+380332780506
Сайт:
http://energy.volyn.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00131512
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні меблі
Період вимог/скарг з 02.06.2025 10:02 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 13:33 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 10:02
Повідомлення про рішення
30.05.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 41466070) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких було передбачено тендерною документацією у процедурі закупівлі за предметом «Офісні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-22-008489-a Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 4 розділу ІІІ Документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Опис невідповідностей, посилання на документацію та законодавство, а також спосіб усунення невідповідностей наступні: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації У Додатку 1 до Документації Замовником зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Відповідно до пункту 10 Додатку 1 до Документації Замовником установлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, у вигляді довідки за формою 1.4 цього Додатку, зазначається перелік виконаних аналогічних договорів, а також надаються підтвердні документи стосовно належного виконання визначених договорів. Разом з цим, приміткою 1 до пункту 10 Додатку 1 до Документації визначено, що при закупівлі товарів аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є поставка товару з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі та за яким поставлений товар, є аналогічним товару до відповідного предмету закупівлі. Аналогічні товари – це товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку. Код предмету закупівлі згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі. Крім того установлено, що у разі, якщо предметом закупівлі є декілька найменувань товару, аналогічним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, аналогічне назві предмету закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або сумарно різними договорами. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з поставки товару не повинен бути менше 50% (п’ятдесяти відсотків) від обсягу, що вимагається закупівлею. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) обчислюється сумуванням кількості товарів з найменуванням, аналогічним назві предмету закупівлі. Кількісний обсяг процедури закупівлі складає 420 одиниць (штук) офісних меблів, при цьому 50% становить 210 одиниць. Учасником процедури закупівлі ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» на виконання вищезгаданих вимог Документації було завантажено наступні документи: - Довідка від 28.05.2025 № 520-02/28.24; - Договір від 13.12.2022 № 200/2022 та підтвердні документи про його виконання; - Договір від 23.01.2023 № ЛГВ-26/23-23 та підтвердні документи про його виконання; - Договір від 22.02.2023 № 59 та підтвердні документи про його виконання. Предмет договору, за представленим договором від 22.02.2023 № 59, який визначений згідно з Єдиним закупівельним словником в межах коду ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому - не є ідентичним коду закупівлі. Таким чином учасник процедури закупівлі повинен усунути таку невідповідність шляхом надання саме аналогічного договору в межах умов, визначених пунктом 10 Додатку 1 до Документації. Крім того, зважаючи на невідповідність підтвердження аналогічного досвіду за договором від 22.02.2023 № 59, сумарний обсяг за представленим учасником досвідом, в межах договорів від 13.12.2022 № 200/2022 та від 23.01.2023 № ЛГВ-26/23-23 складає 93 одиниці (штуки), що є меншим ніж визначено вимогами пункту 10 Додатку 1 до Документації (менше 50%) та може бути усунуто учасником шляхом завантаження додаткового документально підтвердження в межах умов та вимог, визначених пунктом 10 Додатку 1 до Документації. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 до Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій підтвердження згідно з цією тендерною документацією, а саме сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо учасника, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» завантажено у складі пропозиції сертифікат № ECS.UA.02.3265 від 07.11.2022, виданий ТОВ «СЕРТСИСТЕМС» (ЄДРПОУ: 42955467), яким підтверджено, що система менеджменту якості ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги»; ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-ІІІ акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. З метою перевірки відповідності вимогам Документації, Замовником здійснено перевірку акредитації органу сертифікації ТОВ «СЕРТСИСТЕМС» (ЄДРПОУ: 42955467) за допомогою загальнодоступного Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та їх узагальнених сфер акредитації (Реєстр акредитованих ООВ) у рубриці «Органи з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1)» на офіційному вебсайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/3-reiestrakreditovanikh-oov). За результатами пошуку, станом на 30.05.2025 в Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ - ТОВ «СЕРТСИСТЕМС» (ЄДРПОУ: 42955467) не виявлено. Таким чином, сертифікат № ECS.UA.02.3265 від 07.11.2022, наданий ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» у складі пропозиції, виданий не акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, що є невідповідністю документів тендерної пропозиції та може бути усунуто Учасником шляхом надання у складі пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо Учасника, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Створено
30.05.2025 15:39
Надати до
31.05.2025 15:39
Період вимог/скарг з 04.06.2025 10:43 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 10:02 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.06.2025 10:43
Повідомлення про рішення
02.06.2025 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 45792293) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких було передбачено тендерною документацією у процедурі закупівлі за предметом «Офісні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-22-008489-a Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 4 розділу ІІІ Документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Опис невідповідностей, посилання на документацію та законодавство, а також спосіб усунення невідповідностей наступні: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації У Додатку 1 до Документації Замовником зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Відповідно до пункту 10 Додатку 1 до Документації Замовником установлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, у вигляді довідки за формою 1.4 цього Додатку, зазначається перелік виконаних аналогічних договорів. До документів 2, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, відносяться: ? аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; ? документи 3, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі; відгук 4 (відгуки) від контагента про належне виконання учасником наданого (наданих) договору (договорів). 1 При закупівлі товарів аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є поставка товару з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі та за яким поставлений товар, є аналогічним товару до відповідного предмету закупівлі. Аналогічні товари – це товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку. У разі, якщо предметом закупівлі є декілька найменувань товару, аналогічним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, аналогічне назві предмету закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або сумарно різними договорами. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з поставки товару не повинен бути менше 50% (п’ятдесяти відсотків) від обсягу, що вимагається закупівлею. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) обчислюється сумуванням кількості товарів з найменуванням, аналогічним назві предмету закупівлі. 2 Підтверджуючі документи до довідки можуть не надаватися учасниками, якщо такий аналогічний досвід був саме із Замовником (ПрАТ «Волиньобленерго»). В такому разі Замовник самостійно перевіряє інформацію про належне та повне виконання договорів, зазначених у довідці учасника, між Замовником та контрагентом; або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 3 Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Якщо у первинних документах не зазначені номер і дата аналогічного договору (підстави для здійснення операції), то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). 4 Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити інформацію: найменування контрагента; дату та номер договору, на який надано відгук; суму договору; інформацію про виконання таким учасником своїх зобов’язань. Вами не надано підтвердження наявності виконаних аналогічних договорів, як це передбачено тендерною документацією. Просимо надати підтверджуючі документи. Нагадуємо, що ненадання зазначених документів у встановлений строк може стати підставою для відхилення вашої пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"та Особливостей.
Створено
03.06.2025 10:12
Надати до
04.06.2025 10:12
Період вимог/скарг з 06.06.2025 08:23 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 10:43 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 08:24
Довідка НАЗК
06.06.2025 08:23
Повідомлення про рішення
04.06.2025 10:43
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-22-008489-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19/25-377
4 033 183 грн.
4 033 183 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
420 (штуки)
Офісні меблі
Номенклатура
Офісні меблі
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00131512

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
фоп Мельничук Володимир Андрійович
Повна назва
фоп Мельничук Володимир Андрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2456113852

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 09:23
-
13.06.2025 09:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380332780506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380332780506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності