Показати схожі тендери

Закупівля Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-007165-a
Id Tender e9a0a3599abc41ed971d89071231cf96
План UA-P-2025-05-22-007554-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.05.2025 13:25
Остання зміна 16.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
774 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 870 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 13:25 до 30.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 13:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 13:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24
до 10.06.2025 12:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:27
до 16.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.06.2025 12:12
-
Період уточнень
з 22.05.2025 13:25 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 13:25 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24 до 10.06.2025 12:12
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24 до 10.06.2025 12:12
Основні параметри
Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
774 000 грн.
Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
Назва предмета закупівлі
Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
Примітки
Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Додатку 2 до тендерної документації
Очікувана вартість
774 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3870,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 13:01
Закінчення аукціону
02.06.2025 13:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
48600, Україна, Тернопільська область, м.Заліщики, вул. С. Бандери, будинок 86
Дата постачання по
31.12.2025 13:20
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту (актів) приймання-передачі наданих послуг. Виконання платіжних зобов’язань за даним Договором проводиться за наявності відповідних фінансових ресурсів. У разі затримки фінансування оплата буде здійснюватися протягом 10 (десяти) робочих днів після поступлення коштів на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Степаненко Олександр Іванович "
Пропозиція:
446 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕРРАЛАБ АЙ ТІ"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 13:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 13:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мотринчук Тетяна Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380355421053
Замовник
ЄДРПОУ
02000659
Назва (англійською мовою)
ZALISHCHYTSK CENTRAL CITY HOSPITAL COMMUNAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE OF ZALISHCHYTSK CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
ZALISHCHYTSK CENTRAL CITY HOSPITAL COMMUNAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE OF ZALISHCHYTSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
48600
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Заліщики
Адреса
ВУЛИЦЯ С.БАНДЕРИ, будинок 86
Кваліфікація
Лот № 1 Консалтингові послуги з підготовки медичної лабораторії до акредитації згідно зі стандартом ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності»
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:27 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 13:24 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:27
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:24
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 13:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 13:15
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.06.2025 13:24
Надати до
04.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Степаненко Олександр Іванович " в процедурі відкритих торгів на закупівлю виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема в частині інформації по праві підпису та правовстановлюючих документах, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід роботи (вказати прізвище, ім’я та по батькові (при наявності) працівника, інформацію про освіту, досвід роботи та посаду). Обов'язкова наявність не менше 1 працівника із вищою медичною/біологічною освітою у сфері охорони здоров’я та досвідом роботи в медичній лабораторії понад 10 років(вказати в довідці такого працівника) та працівників (не менше 1), які мають досвід по налаштуванню лабораторної інформаційної системи TerraLab, яка функціонує у лабораторії Замовника та забезпечує автоматизацію лабораторних процесів. На підтвердження зазначеного необхідно надати копії наказів про прийняття на роботу, документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівників по налаштуванню ЛІС.» Під час кваліфікації пропозиції встановлено, що учасником не надано документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівників по налаштуванню ЛІС., натомість надано сертифікат про проходження працівником навчання по роботі з ЛІС. Налаштування програмного забезпечення – це процес налаштування програм для відповідності вашим конкретним потребам та параметрам, а робота на програмному забезпеченні – це використання програм для виконання конкретних завдань. Тобто, це два різних поняття. 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівника по налаштуванню ЛІС TerraLab. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
04.06.2025 13:56
Надати до
05.06.2025 13:56
Період вимог/скарг з 10.06.2025 12:12 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:27 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним,
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 13:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Довідку у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ). Під час кваліфікації пропозиції встановлено, що учасником надано довідку про аналогічний договір, в якій в колонці сума і рік виконання зазначає лише суму, водночас не вказано рік виконання. 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати відкориговану в частині року виконання договору: «Довідку у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ)
Створено
09.06.2025 09:05
Надати до
10.06.2025 09:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
774 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380355421053
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
774 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380355421053
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності