Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015:30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент) від Дніпровський державний аграрно-економічний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-006649-a
Id Tender dc8205664ed0465a8fd42d72baf6405d
План UA-P-2025-05-22-008050-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.05.2025 12:50
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
160 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 12:49 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 12:49
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 12:49
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00
до 02.06.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:38
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 11:38
-
Період уточнень
з 22.05.2025 12:49 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 12:49 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 02.06.2025 11:38
Період кваліфікації
з 30.05.2025 00:00 до 02.06.2025 11:38
Основні параметри
Код ДК 021:2015:30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
16 000 грн.
Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент
Очікувана вартість
16 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
Пропозиція:
15 570 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванова Марина Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380563710821
Замовник
ЄДРПОУ
00493675
Назва (англійською мовою)
Dniprovskii derzhavnii agrarno-ekonomichnii universitet
Повна назва
Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Повна назва (англійською мовою)
Dniprovskii derzhavnii agrarno-ekonomichnii universitet
Поштовий індекс
49009
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вулиця Сергія Єфремова, будинок 25
Кваліфікація
Лот № 1 Блок живлення: Chieftec APB-500B8 або еквівалент
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:38 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 00:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Авакумова Любов Олексіївна у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з вимогами, наведеними в Додатку №5 до тендерної документації. Учасник у складі документів не надав гарантійний лист про те, що товар буде доставлений та встановлений за адресою Замовника, що передбачалось пунктом 3 Додатку № 5 до тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання учасником заповненої форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» із зазначенням ціни тендерної пропозиції та загальної вартості. Загальна ціна тендерної пропозиції у таблиці вказана з ПДВ, хоча Ціна за одиницю та Загальна вартість вказана без ПДВ. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання учасником документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника відповідно до статті 16 Закону та їх спосіб документального підтвердження згідно критеріїв, наведених у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період 2022-2024 рр. з аналогічним предметом закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копії не менше двох договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів зазначених в наданій Учасником довідці. Аналогічним вважається договір, за яким учасник виконав поставку товару за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання за 2022-2024 роки.» Учасник у складі документів надав довідку у довільній формі, копії договорів та накладних. У довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі Учасником було допущено помилку в частині даних другого договору, а саме дата укладання договору (у довідці вказано договір № 44 від 08.05.2025, замість № 44 від 09.05.2024, що підтверджено копією договору). Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання заповненого учасником проекту Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації. Але, учасником на виконання вимог тендерної документації надано проект договору, що частково не заповнений, а саме: - у пункті 3.1. не вказана загальна вартість товару за Договором; - у пункті 3.3. не вказано статус Постачальника як платника податку; - не заповнений додаток 1 до проекту договору «Специфікація», а саме: - відсутнє найменування предмета закупівлі згідно пропозиції Постачальника; - відсутні ціна за одиницю без ПДВ, ціна за одиницю з ПДВ, загальна вартість з ПДВ; - загальна вартість без ПДВ, сума ПДВ, загальна вартість з ПДВ загалом; - прописом та числами не вказана загальна вартість товару, в тому числі ПДВ, що вказується під таблицею. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання Учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасником на підтвердження даної вимоги не завантажено підтверджувальних документів. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання Учасником завіреної копії Статуту або іншого установчого документа. Учасником на підтвердження даної вимоги не завантажено підтверджувальних документів. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання Учасником копії витягу з ЄДРПОУ, але Учасником надано виписку з ЄДРПОУ замість Витягу. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання копії витягу (повного) з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), та інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника. Учасником не надано довідку в довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на це, замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Авакумова Любов Олексіївна на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:36
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Контактний телефон:
380563710821
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Контактний телефон:
380563710821
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності