Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади від Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-006076-a
Id Tender 72b12d9ce9a7402fa8616f2b7b6d299e
План UA-P-2025-05-22-006963-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 12:23
Остання зміна 06.06.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 12:22 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 12:22
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 12:22
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:13
до 06.06.2025 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 14:52
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 14:52
-
Період уточнень
з 22.05.2025 12:22 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 12:22 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:13 до 06.06.2025 14:52
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:13 до 06.06.2025 14:52
Основні параметри
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 300 000 грн.
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 13:44
Закінчення аукціону
02.06.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, Територія Охтирської МТГ, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 12:24
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
679 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКО ЛОГІН"
Пропозиція:
1 091 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Пропозиція:
680 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 13:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Анжела Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544625859
Замовник
ЄДРПОУ
40516392
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Охтирка
Адреса
вулиця Чкалова,27-а
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 06.06.2025 14:52 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:13 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 14:52
Довідка НАЗК
06.06.2025 14:52
Повідомлення про рішення
02.06.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:19
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.06.2025 14:13
Надати до
04.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати: 1.1 Довідку у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучатись під час надання послуги, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток №1) цієї тендерної документації. Довідка повинна містити інформацію про осіб, задіяних під час надання послуги, а саме: ПІБ працівника, спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/ сертифікату/свідоцтва/ посвідчення), досвід роботи за спеціальністю (років), інформацію щодо сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки. Учасником надано Довідку у довільній формі, проте в ній не зазначено спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/ сертифікату/свідоцтва/ посвідчення), інформацію щодо сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки. 1.2. До розробки документів залучаються фахівці, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування: 1) провідний інженер-проектувальник інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом та відомостями про безперервність стажу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва з досвідом 5 років і більше не менше 1 особи; На підтвердження кваліфікації провідного інженера-проектувальника інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), Учасником надано відповідні документи, проте не надано підтверджуючі відомості з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. 2) еколог або експерт з екології кваліфікація магістра за спеціальністю 6.040106 що підтверджується витягом з Єдиної державної електронної бази з питань освіти з досвідом 5 років і більше не менше 1 особи; На підтвердження кваліфікації еколога або експерта з екології кваліфікації магістра надано дипломи про освіту, проте відсутнй підтверджуючий витяг з Єдиної державної електронної бази з питань освіти. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): - надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучатись під час надання послуги, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток №1) цієї тендерної документації, яка повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівника, спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/ сертифікату/свідоцтва/ посвідчення), досвід роботи за спеціальністю (років), інформацію щодо сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки. 2. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): 2.1) Надати підтверджуючі відомості з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на провідного інженера-проектувальника; 2.2) Надати підтверджуючий витяг з Єдиної державної електронної бази з питань освіти на еколога або експерта з екології кваліфікації магістра та /або пояснення відсутності даного витягу.
Створено
05.06.2025 13:33
Надати до
06.06.2025 13:33
Договір
UA-2025-05-22-006076-a-b1
Очікує підписання
679 000 грн.
679 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40516392

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Повна назва
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37656348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності