Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Розмір забезпечення
Опис
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% очікуваної вартості закупівлі – 60000,00 грн. (Шістдесят тисяч гривень 00 копійок.).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% очікуваної вартості закупівлі – 60000,00 грн. (Шістдесят тисяч гривень 00 копійок.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (девяносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 12:10
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності. Запропоновані товари мають бути екологічно безпечними. Інформація про екологічну безпечність надається у формі довідки яка містить посилання на діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та іншу інформацію про дотримання екологічної безпечності при виробництві брикетів.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиними національними стандартами для Брикетів торф’яних та брикетів вугільних є:
- ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови;
- ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань;
- ДСТУ 7493:2013 Вугілля буре, кам`яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю.
Відповідно до вказаних національних стандартів відсутня вимога, щодо інформації про екологічну безпечність надається у формі довідки яка містить посилання на діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та іншу інформацію про дотримання екологічної безпечності при виробництві брикетів.
Ми як учасник співпрацюємо з виробником брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО», якому ми надіслали запит з наданням інформації про висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Однак від виробника брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО» отримали відмову в наданні такої інформації, у зв’язку з тим, що такі документами не передбачені національними стандартами та чинним законодавством.
Відповідно до пункту 5.2. Додатку 2 Документації Гарантійний термін зберігання – 12 місяців з моменту видачі паспорту. Враховуючи вищевикладене, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію паспорту про якість брикетів із зазначенням дати видачі, гарантійного строку зберігання, всіх якісних показників брикетів які вимагаються згідно даної документації. Документ про якість товару повинен бути виданий інспекцією "Укрінспаливо" на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиними національними стандартами для Брикетів торф’яних та брикетів вугільних є:
- ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови;
- ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань;
- ДСТУ 7493:2013 Вугілля буре, кам`яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю.
Відповідно до вказаних національних стандартів відсутня вимога, щодо копії паспорту про якість брикетів із зазначенням дати видачі, гарантійного строку зберігання, всіх якісних показників брикетів які вимагаються згідно даної документації. Документ про якість товару повинен бути виданий інспекцією "Укрінспаливо" на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78.
Більш того, вказані національні стандарти і не передбачають того, що такий паспорт якості повинен бути виданий саме інспекцією "Укрінспаливо".
Згідно пункту 2 ГОСТ 13674-78:
«Продукцию принимают партиями. За партию в зависимости от условий поставки принимаютколичество продукции, оформленное одним документом о качестве и составляющее:
отдельный железнодорожный вагон или маршрут - при поставке железнодорожным транспортом широкой колеи:
суточную отгрузку - при поставке железнодорожным транспортом узкой колеи или регулярной поставке одному потребителю в вагонах широкой колеи;
отдельный штабель или суточную отгрузку - при поставке автотранспортом (из укрупненных штабелей суточную отгрузку);
отдельную карту и группу карт - при вывозе кускового торфа из промежуточных операций сушки;
сменную или суточную выработку брикетов и полубрикетов.»
Тобто пункт 2 ГОСТ 13674-78 не містить жодної інформації про інспекцію "Укрінспаливо".
Разом з тим, згідно пункту 2.1 ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови «Приемочный контроль брикетов у изготовителя производит инспекция «Укринстоп» партиями по ГОСТ 13674-78. На каждую партию продукции выдается документ о качестве.»
Тобто пункт 2.1 ДСТУ 2042-92 містить:
По-перше, інформацію саме про документ про якість, а не паспорт якості.
По-друге, інформацію про інспекцію «Укринстоп», а не інспекцію "Укрінспаливо".
По-третє, «инспекция «Укринстоп» здійснює відбір проб, а не видачу документу по якості.
По-четверте, беручи до уваги, що ГОСТ 13674-78 та ДСТУ 2042-92 стосуються саме Брикетів торф`яних, вказана вимога Документації жодним чином не може стосуватися брикетів вугільних.
Ми як учасник співпрацюємо з виробником брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО», якому ми надіслали запит з наданням копії паспорту про якість брикетів. Однак від виробника брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО» отримали відмову в наданні такого документу, у зв’язку з тим, що такий документ не передбачений національними стандартами та чинним законодавством.
Відповідно до пункту 6.1. Додатку 2 Документації Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, надати чинний протокол випробовувань на брикети із зазначенням виробника продукції.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиними національними стандартами для Брикетів торф’яних та брикетів вугільних є:
- ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови;
- ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань;
- ДСТУ 7493:2013 Вугілля буре, кам`яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю.
Відповідно до вказаних національних стандартів відсутня вимога, щодо протоколу випробовувань на брикети із зазначенням виробника продукції.
Ми як учасник співпрацюємо з виробником брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО», якому ми надіслали запит з наданням протоколу випробовувань на брикети із зазначенням виробника продукції. Однак від виробника брикетів торф’яних та брикетів вугільних, ТОВ ТВК «ЕНЕРГО» отримали відмову в наданні такого документу, у зв’язку з тим, що такий документ не передбачений національними стандартами та чинним законодавством.
Відповідно до пункту 12 Додатку 4 Документації Якщо учасник у складі пропозиції надає документи що видані іншим організаціям і учасник не є власником зазначених документів, в такому випадку необхідно надати лист від власника зазначених документів адресований замовнику що надає учаснику право використання документів в цій процедурі закупівлі (із зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі).
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиними національними стандартами для Брикетів торф’яних та брикетів вугільних є:
- ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови;
- ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань;
- ДСТУ 7493:2013 Вугілля буре, кам`яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю.
Відповідно до вказаних національних стандартів відсутня вимога, щодо листа від власника документів адресований замовнику що надає учаснику право використання документів в цій процедурі закупівлі (із зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі).
Розділом 2 Додатку №3 Документації передбачається наступне:
2.2. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається Замовнику за цим Договором.
У разі поставки неякісного товару або такого, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар. Всі витрати пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник.
Претензії по якості Товару приймаються Постачальником в письмовій формі протягом десяти робочих днів після його поставки.
2.3. Замовник вправі відмовитися від прийняття та оплати Товару неналежної якості.
2.4. Замовник, у будь який момент може здійснити незалежну оцінку поставленого Товару на предмет його якості, за рахунок Постачальника.
Чому Замовник наділяє себе правом "у будь-який момент" здійснити незалежну оцінку поставленого Товару на предмет його якості, за рахунок Постачальника? Що означає термін "у будь-який момент"? Що означає " неякісний Товар "? Що значить «за рахунок Постачальника» (яка конкретна вартість цієї оцінки)?
Як обирається така лабораторія? Як Постачальнику контролювати відбір проб, які Замовник хоче провести "у будь-який момент"?
Враховуючи наведену редакцію, вбачається, що Замовник наділяє себе правом перевіряти якість у невідомій лабораторії коли товар вже після поставки зберігається у Замовника і є його власністю.
А як Постачальник може бути впевнений, що товар не замінено, чи Замовником дотримані умови зберігання. Перевірка якості повинна проводитись відповідно до норм чинного законодавства, а не будь-коли, за забаганкою Замовника.
Також, не є зрозумілим чому Постачальник повинен все це здійснити за свій рахунок.
Скаржник не може погодитись на такі вимоги, адже це дозволяє Замовнику зловживати своїми правами і маніпулювати і, врешті решт, такі дії Замовника приведуть до негативних наслідків для Постачальника, адже Замовник сам вказує, що «Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар. Всі витрати пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник».
Скаржник не заперечує щодо права Замовника на проведення досліджень товару, але така перевірка якості повинна проводитись на законних підставах та у встановленому порядку, а не коли забажає Замовник.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та пункту 15 Додатку 4 Документації встановлена вимога, щодо надання Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які підписані в 2022 - 2024 роках, разом із оригіналами або копіями договорів (не менше 1-го), що вказані в довідці. На підтвердження факту поставки надати копії товарно-транспортних накладних, та доказів оплати за отримані товари.
Вважаємо необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав Скаржника цією вимогою (кваліфікаційним критерієм) пояснюється наступним.
Скаржник має достатній досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але не може виконати вимогу Замовника торгів через наявність дискримінаційних положень, а саме надання товарно-транспортних накладних.
Скаржник має досвід виконання договорів за предметом, щодо аналогічного предмету даної закупівлі. Для участі у процедурі закупівлі Скаржник планує зазначити наступний досвід виконання аналогічного договору, а саме договір №7/10 від 07.10.2024 року (додається).
Із наданого договору до Скарги чітко прослідковується те, що у Скаржника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак цей договір не передбачав складання товарно-транспортних накладних.
І такий документ не складався взагалі.
Тому через встановлення у тендерній документації дискримінаційної вимоги про те, що на підтвердження факту поставки надати копії товарно-транспортних накладних, Скаржник не має можливості взяти участь у такій процедурі закупівлі.
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
22 травня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
22 травня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
28 травня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
28 травня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178